Gigawatt 74Ah, от декември 2009-та. За сега е перфектен.
Със същия съм и аз от февруари тази година. Добавям, че пусковия му ток е 680 А. Приятна цена с добро качество според мен. Ще видим де.Чешкия вариант на Бош. :D
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Монбат от 2009та, 74Ah но той си беше на колата и май е от 2008ма. В началото имаше проблем с утечка, и мислех че ще издъхне, щото пада бая пъти, ама не. Железен е.По-скоро - оловен :D Препоръчвам го на всеки.Много е важно колата да има много ниска консумация на стендбай, това е ключа от тентата.Сега мога да си оставя колата по месец пред блока и да си я запаля от първия път след това.Това държи акумулатора във форма и след 4-5 години според мен.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Пунто дизел-като купих колата купих и варта силвър 74а.ч 750 стартов ток, изкара едвам гаранцията.От две години съм с мон-бат 74 а.ч и 680 стартов ток-до сега няма проблеми.............а първия струва с около 100лв повече от втория..........така, че препоръчвам мон-бат
На алфа 145 1.6 туин спарк - сложих Магнети Марели 54 АЧ, сега ще е трета зима - никакви дертове. Бях забравил колата с пуснато радио за 2 дена през зимата и после запали от раз. На Ланча Делта 2 1.6 ХПЕ - сложих Bären през 2008, до 2011 (2 зими) не мръдна, а алтернатора ми недозареждаше (14.1 волта, вместо 14.4)На Шкода 1.9 дизел, купихме Ексайд 74 АЧ 680 А - на края на третата година замина (точно след края на гаранцията)На Опел Зафира 2.0 дизел - АЦДелко 75 АЧ - купен 2007, караше до последно (2011) преди да продадем колатаНа Ланча Тезис - 10 година с оригиналния :P
Коментар