Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги моля драснете по 1 ред с какви акумулатори стартирате

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз карам с Банер 74 Аh почти 2 години. Слушам добри отзиви и за сега проблеми нямам,но тo никога не е късно да дойдат. Поддържам Esper за АCDelco. Един колега кара 5 години Нисан2D и в момента същия е на друг по-малък автомобил. Ако сега ми се наложи - такъв ще е.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      ...а дали моя дизел не пали: преди мен е поддържан от колегата BO, така че всеки може да си прави сметка дали е от двг или от слаб акумулатор
      Хм, мислех си че религията вече не е модерна...И въпреки това винаги съм се възхищавал на хората със силна вяра
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #18
        отивам да взема ексайд ексел 60 Ач 540 А старт. па каквото сабя покаже. друг е въпроса че в момента нямам ключове, не знам как ще го сменя.... то не е 1 беля...

        Коментар


          #19
          Ами след като платиш 160лв за акумулатор, няма нищо драматично да свърнеш през една железария и да похарчиш не повече от 5 лева за 2 гаечни ключета Гаранция че няма да ти трябват повече от 2
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #20
            Как я караш така без инструменти аз все гледам като има свободни финанси да се обурудвам с по нещичко.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              немам време братче нищо да си купа, нема и паре... е са дадох 142 лв за акум. тия дни още 180-200 за 2 зимни гуми, оня ден си плащах вноската за застраховката (от която 2 месеца чакам да ми платат за разни щети), и като ми излезат едновременно гсма, и-нета, кабелната, и тока, и като сипвам веднъж на 2 седмици бензин за 100 лева...иначе съм измислил да се оборудвам със секакви инструменти, имам само една келява отвертка, която е част от крика, даже не съм я и купувал, ама бая работа свърших с нея..а начи тоя акумулатор сега дето го зех, тая кола никога не съм я чувал да пали така... имам чуството че сега слиза от конвеирасмених и лампата в багажното, и да не казвам голема дума, да чукам на дръветата, за момента в колата всичко работи. освен осветлението в пепелника, но в тая кола никога не се е пушело и няма и да се пуши, така че там светлина ми не требе.

              Коментар


                #22
                В крайна сметка с кой акумулатор си вече.Затова ,че нямаш инструменти в колата не е добре постепено се постарай да имаш поне което трябва от първа необходимост.Технически канап/тел/,чук,клещи и отвертка както и един раздвижен ключ.Ако на теб не ти трябват не забравяй ,че може да услужиш на колега закъсал по път.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Карах четири зими и 77000 км с Монбат 72Ач докато не отказа от раз. Купих Иакра 77Ач.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #24
                    От една година карам с някакъв "GEL SCHOK"-60 амппера , за 103лв го взех....Доколкото сванах от книжката,словенско производство, досега съм доволен,ще видим тая зима каква ще е ако пак като миналата, тогава ще се разбере що за стока е
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #25
                      Tornado написа:
                      ogi28b написа:
                      днеска и аз ги гледах тези ЕКСАЙД. американски, правени в италия, дрън дрън, 60 Ач 640 А ток, 142 лвпредлагаха ми разни кучи марки, калциеви, по технологии на бош, по не знам си кво....един искаше даже да ми монтира 70 Ач, ама той е 28 сантима, а леглото ми е за 24, той щял да реже нещо си, да преработва....на овча купел 12 ми предложиха бош силвър за 162 кинта. една пряка на симеон - кит 93 или нещо такова, некакъв БУЛЛ австрийски за 14х лв.купих си копченца за ел-стъклата от италианеца по 5 лв, много ми е готино.
                      Дрън,дрън ще коментирам след време за този акумулатор.Преди да си взема ЕКСАЙД смлях два МОНБАТ.КАрат горе долу по 2 години и айде на вторични суровини.
                      В момента съм с МОНБАТ на 4,5години ама сигурно съм голям късметлия
                      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                      Коментар


                        #26
                        първо си погледни втулките на стартера.не може цял ден да караш и да имаш проблеми с паленето.другото е реле-регулатор и чак тогава -акумулатор.на колегата дето казва че jtd палели от чукване-гллупости този мотор върти минимум 2 оборота за да запали.това е технологичното време зададено от производителЯ за да може компа да прочете сигнала от всички датчици и когато всичко е ок пали

                        Коментар


                          #27
                          Браво бе, иманяри Как я изровихте тая тема ... :D Аз съм вече 5 години с Магнет Марели от Метро, ама ще се сменя вече, че миналата зима започна да си показва рогцата в големите студове :D Е тогава бях свидетел и как носят акумулатори на 2 седмици за проверка и си искат гаранцията И то от прехвалени марки Това чудо май е на късмет до някъде и повечко проява на разбиране от страна на собственика. На Москвича за 13 години съм купувал акумулатор само веднъж Оригиналния - български, сдаде багажа на 7 -мата година, а с другия, пак български го продадох след още 6 години. Изводите си правете сами !
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Аз карам с акумулатора с който дойде колата от Италия- FIAMM 50 амперчаса, за сега пали дизела мнго добре.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #29
                              Varta Silver Dynamic 63Ah, след 3 месеца ще стане на 4 години и очаквам тази зима изненади в големите студове.

                              Коментар


                                #30
                                Фиам от 2009г досега никакви проблеми.

                                Коментар

                                Working...
                                X