Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето - Мареа 2.4JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Проблемът(ите) с паленето, както и с прекъсването(гаснене) по време на движение все още не са отстранени... Ето още подробности:Когато върти стартера и не иска да запали (пробвах да въртя няколко пъти и по 10-15сек.) си свети дюзата през цялото време без да загасва. Щом запали и дюзата изгасва.Когато ми прекъсне по време на движение понякога в момента, в който няма тяга, светва дюзата, понякога не светва. Прекъсването трае не повече от 1сек (поне засега). Когато ми изгасне, когато е работила на свободна, изгасва изведнъж и светва всичко на таблото както, когато дам на контакт.Има лек теч на нафта от клапана за регулиране на налягането и по точно от буксата. Въздухопровода между дебитомера и смукателния колектор е спукан (все още не съм го сменил) - вероятно заради това дебитомера подава некоректни данни към компа. Лошото е, че вече на три места (вкл. Вантотрейд и DKV) в София ходих на диагностика и все едно си хвърлям парите на вятъра...Дали пък този известен на всички клапан не е сдал багажа и само той да прави въртелите...все пак трябва да съм сигурен, защото хич не е евтин.

    Коментар


      #32
      pipenchev написа:
      Проблемът(ите) с паленето, както и с прекъсването(гаснене) по време на движение все още не са отстранени... Ето още подробности:Когато върти стартера и не иска да запали (пробвах да въртя няколко пъти и по 10-15сек.) си свети дюзата през цялото време без да загасва. Щом запали и дюзата изгасва.Когато ми прекъсне по време на движение понякога в момента, в който няма тяга, светва дюзата, понякога не светва. Прекъсването трае не повече от 1сек (поне засега). Когато ми изгасне, когато е работила на свободна, изгасва изведнъж и светва всичко на таблото както, когато дам на контакт.Има лек теч на нафта от клапана за регулиране на налягането и по точно от буксата. Въздухопровода между дебитомера и смукателния колектор е спукан (все още не съм го сменил) - вероятно заради това дебитомера подава некоректни данни към компа. Лошото е, че вече на три места (вкл. Вантотрейд и DKV) в София ходих на диагностика и все едно си хвърлям парите на вятъра...Дали пък този известен на всички клапан не е сдал багажа и само той да прави въртелите...все пак трябва да съм сигурен, защото хич не е евтин.
      Точно, докато си караш, светва дюзата и както си на скорост, колата ти загасва и точно тогава оборотомера ти пада ли и той на 0 - все едно изключва?
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        това с оборотомера дали пада на 0 ще го проверя допълнително и ще пиша...

        Коментар


          #34
          вече не знам какво да правя ...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?

          Коментар


            #35
            Колега,ти оправи ли си спуканият въздуховод?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #36
              въздуховода все още си е спукан. възможно ли е от него да е всичко това?

              Коментар


                #37
                pipenchev написа:
                вече не знам какво да правя ...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
                Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!

                Коментар


                  #38
                  pipenchev написа:
                  въздуховода все още си е спукан. възможно ли е от него да е всичко това?
                  НЕ!
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    BO написа:
                    pipenchev написа:
                    въздуховода все още си е спукан. възможно ли е от него да е всичко това?
                    НЕ!

                    Коментар


                      #40
                      hit-ko написа:
                      pipenchev написа:
                      вече не знам какво да правя ...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
                      Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!
                      наягане мисля че споменах че трудно ще се измери дори и в сервизни условия камоли пред блока. налягане може да се гледа трез тестер стига sotware да позволява. написах накво да провери няма да го пиша пак.
                      FIAT Marea 1.9TD/100

                      Коментар


                        #41
                        zombaiko написа:
                        hit-ko написа:
                        pipenchev написа:
                        вече не знам какво да правя ...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
                        Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!
                        наягане мисля че споменах че трудно ще се измери дори и в сервизни условия камоли пред блока. налягане може да се гледа трез тестер стига sotware да позволява. написах накво да провери няма да го пиша пак.
                        Ами... аз съм му писал по-горе, че става по време на диагностика, но не само това - виждам, че по-горе си писал за датчиците, ами поне това се хваща съвсем елементарно с тестера ! А той човека 3 пъти казва, че е ходил на диагностика....

                        Коментар


                          #42
                          Явно съм пропуснал да напиша, че още на първата диагностика мерихме налягането - 304 (атмосфери, бара или каквато и там да е мерната единица, което си е точно в нормите), та даже я държахме работеща към половин час с надеждата да угасне или да покаже някакъв симптом за болестта... Уви. Две минути след като си тръгнах, колата прекъсна, веднага се върнах, закачихме я на компа, но нямаше записана грешка (преди това ги бяхме изчистили). По закона на Мърфи колата се държи перфектно, когато е в сервиз (или нещо им убягва на майсторите)...Най-вероятно ще ходя до Ямбол за диагностика още преди Коледа...През цялото това време колата я карам всеки ден, изминал съм с нея от началото на проблемите над 2500км. Средно на седмица имам не повече от 4-5 прекъсвания и едно трудно палене...Иначе върви много добре, не пуши въобще и разхода не се е покачил в сравнение с преди.Ако има лесен начин да си проверя двата сензора и връзките към тях в "домашни" условия, ще се радвам да споделите...Не и разбирам много на колата, ама все пак съм електроинженер.

                          Коментар


                            #43
                            hit-ko написа:
                            zombaiko написа:
                            hit-ko написа:
                            pipenchev написа:
                            вече не знам какво да правя ...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
                            Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!
                            наягане мисля че споменах че трудно ще се измери дори и в сервизни условия камоли пред блока. налягане може да се гледа трез тестер стига sotware да позволява. написах накво да провери няма да го пиша пак.
                            Ами... аз съм му писал по-горе, че става по време на диагностика, но не само това - виждам, че по-горе си писал за датчиците, ами поне това се хваща съвсем елементарно с тестера ! А той човека 3 пъти казва, че е ходил на диагностика....
                            извинявай не съм видял че си писъл как се мери налягане :D . имах предвид да погледне дюзите.304bar. е нормално налягане за празен ход. но на високи обороти налягането стига до 1400bar.
                            FIAT Marea 1.9TD/100

                            Коментар


                              #44
                              имах проблем с трудно палене, гаснене и дори отказ да запали - по същия начин, обикновено след каране. Накрая - светна индикацията "фиат код" на таблото и -дотук. Преди да спре съвсем, ходих на диагностика във "Ванто", колата стоя там цял ден, Мериха я, връзваха я за компютър - всичко се оказа наред, вкл. налягането на горивото. Пътьом ми отпушиха ЕГР-клапата. Накрая дигнаха ръце. Друг един майстор ме посъветва да сменя компа на колата. Смених го. Проблемът пак се появи. Накрая се оказа едно реленце, което купих (заедно с още две) за 5 лв. от Италианеца. Намира се над жабката - там има три релета - две червени и едно черно май. Сминих тези, които ми се струваха изгорели и нещата се оправиха. Не казвам, че е същото, но имай едно наум!
                              Тойота Приус

                              Коментар


                                #45
                                еее, днес направо ми се разказа играта..трябваше да пътувам от Ловеч до София. На едно място колата загасна в движение, светна дюзата и оборотомера падна на нула още докато се движех.Уредих кой да ме изтегли обратно до Ловеч, че бях на 20-тина км и след има-няма половин час колата запали...Върнах колата от Ловеч, която щеше да ме тегли и реших да продължа за София....На магистралата ми се случи още няколко пъти и след известно изчакване продължавах всеки път. Наложи се да мина дори по стария път през Ботевград, че не ми се мисли какво щях да правя, ако ми се случеше в някой от тунелите, да не говорим за този, дето в момента е двупосочен...Без да съм сигурен мисля, че работата отива към проблем с датчика на коляновия вал или ел. връзките към него. Утре влизам в бокса и ще пиша за резултата.

                                Коментар

                                Working...
                                X