Здравейте Колеги, лампата за подгряващите свещи мига около 30сек след запалване и след това угасва - виж колата от подписа. В DKV сервиз в София ми казаха преди 2 дена, че подгряващите свещи нямат проблем. Предполагам, че са замерили само 5-те свещи, които подгряват цилиндрите. Доколкото знам в колата има поне още 3 свещи, които подгряват антифриза...Моля някой да даде съвет как мога да си замеря всичките свещи или някаква идея за друг проблем, ако не е от свещите. А иначе колата я карам така от миналата "зима" и не е имала никакъв проблем с паленето. Тази зима обаче изглежда, че температурите ще са доста по-ниски, та затова се притеснявам.Благодаря предварителноP.S. Лампичката не винаги мига. Примерно от от 10 запалвания 7 пъти мига.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата с "реотанчето" мига след запалване
Collapse
X
-
Имах същия проблем. Ходих на сервиз да разбера колко свещи са изгорели, оказа се една, смених я и нещата се оправиха. За един ден. На следващия ден пак мигаше реотанчето. Помислих че новата свещ е недъгава и е изгоряла, и набедих за това релето. Вчера докато си сменях антифриза реших да го разгледам това реле, ама не можах да разкача една маса, стана ми студено, огладнях и в крайна сметка само зачистих буксите. Реотанчето не мига вече!Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
-
Батенце немога да ти кажа точно що ти мига ама сигурно е от свещите най-вероято някоя е изгоряла.Ама мога да ти кажа как да си ги провериш сам тая маниполация я правих вчера,Значи разкачаш мостчето(кабелите) които свързват свещите една с друга.После със една пробна лампа единоя кабел опираш на + на акумолатора а другия на върха на свеща там дето се слага моста(кабелите) и ако светне лампичката тогава добре свеща не е изгоряла ,но ако несветне тогава е за смяна.Аз вчера така се бях шашнал сутринта колата запали много трудно.И докато я катах си мислих от какво ша да е това и реших че ша е от свещите и наистина от четири две бяха изгорели смених ги и сега нямам грижи :Dкола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Коментар
-
Да ама не.На ЖТД двигателя няма мостче между свещите, а всяка си е с отделно кабелче.Наистина смятана направо не е нормална - ако е свален двигателя да, иначе си е направо тест до колко си сръчен.Преживял съм го веднъж и втори път със сигурност в сервиз ще ми сменят свещите!Иначе за мигането - имаш изгоряла свещ - това е! Не знам как са ти ги измерили, че са здрави, но само, за да откачиш кабелчетата от свещите си е направо луда работа. Така, че се съмнявам на 100%, че са я направили тази операция!Свещите за подгряването на охладителната система не са вързани към тази лампа/система така, че за тях единствено само със замерване можеш да разбереш дали има или няма изгоряла такава свещ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мерят се лесно - с пробна лампа на куплунга на релето и на +. Не е нужно да се закачаш директно на свещта, но пък така не можа да се разбере проблема в свещта ли и е или в кабела до нея. Мигането не винаги изначава изгоряла свещ - означава проблем с подгряването - изгоряла свещ, високо съпротивление на някоя свещ/и, некоректна работа на релето (не изключва навреме - затова горят свещи). Затова и аз и колегата имаме аналогичен проблем - ПОНЯКОГА ни мига реотанчето, и това не е от свещите.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
BO написа:Иначе за мигането - имаш изгоряла свещ - това е! Не знам как са ти ги измерили, че са здрави, но само, за да откачиш кабелчетата от свещите си е направо луда работа. Така, че се съмнявам на 100%, че са я направили тази операция!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Има едно нещо дето му се вика амперклещи,и не всеки го има.Една свещ дърпа около 15 ампера.Това замерване се прави тогава когато свещите се намират на отвратително (за достъп)място.Делиш показанието на 15 и разбираш кво става.За съжаление това е много скъп и профисионален уред и не всеки го има,за това стария и изпитан метод с разкачане на кабели и през пробна лампа.Внимание! Една кофти работеща свещ може да излъже пробната лампа.
Коментар
-
Благодаря Ви отново за отговорите! Днес бях отново в сервиз DKV и ми казаха, че няма прекъснала свещ, релето работи нормално, но вероятно една или няколко свещи имат променено съпротивление, което понякога се отчита от компа и "реотанчето" мига. Решението било да сменя и петте подгряващи свещи....срещу "скромната" сума от 100-120лв за труда и 2 дена работа по колата...Засега ще карам така, докато не започнат проблеми с паленето при студен двигател.
Коментар
-
Благодаря Ви отново за отговорите! Днес бях отново в сервиз DKV и ми казаха, че няма прекъснала свещ, релето работи нормално, но вероятно една или няколко свещи имат променено съпротивление, което понякога се отчита от компа и "реотанчето" мига. Решението било да сменя и петте подгряващи свещи....срещу "скромната" сума от 100-120лв за труда и 2 дена работа по колата...Засега ще карам така, докато не започнат проблеми с паленето при студен двигател.
Коментар
-
pipenchev написа:Благодаря Ви отново за отговорите! Днес бях отново в сервиз DKV и ми казаха, че няма прекъснала свещ, релето работи нормално, но вероятно една или няколко свещи имат променено съпротивление, което понякога се отчита от компа и "реотанчето" мига. Решението било да сменя и петте подгряващи свещи....срещу "скромната" сума от 100-120лв за труда и 2 дена работа по колата...Засега ще карам така, докато не започнат проблеми с паленето при студен двигател.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар