Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Браво 1.9ТД 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Браво 1.9ТД 100

    Не знам дали е точно проблем, но все пак да попитам. Значи при голямо напъване, а и не чак толкова, колата пуши като печка. Същото го прави и при първото палене сутрин. До сега карах Сеат Толедо ТД който също пропушваше, но доста по малко. Пробвах да сменя горивото - единия път от шел а другия от лукойл но промяна нямаше. Погледнах и шумоизолацията на предния капак да не прещи на въздуха, но някой се беше погрижил преди мен и я беше изрязъл около отвора за въздух.Другото което ме притеснява че след 3000 оборота турбото осезаемо си сменя звуко. Започва едно като виене което не знам дали е нормално?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Въпреки ,че си огледал изолацията около отвора за въздуха все пак премахни тръбата която съединява въздухозаборника със филтърната кутия и опитай отново.Пиша го това защото при мен като беше запушила изолацията този отвор точно така свистеше турбината и много прилича при теб на недостиг на въздух.И също сменял ли си въздушния филтър скоро?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Еми аз колата я взех преди около седмица от човек от форума и той каза, че е сменял консумативите преди около 5000км, за което му вярвам.Но все пак съвем скоро мисля да сменям всички филтри и маслото.А как точно да я извадя тази тръба. Изцяло да я премахна или просто да я откача.А има и още нещо колата ми харчи доста нафта в сравнение със сеата - градско и малко извънградско ми дава 8,5 разход и то без да включвам климатика, което не знам дали е нормално.
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        Geraka написа:
        Еми аз колата я взех преди около седмица от човек от форума и той каза, че е сменял консумативите преди около 5000км, за което му вярвам.Но все пак съвем скоро мисля да сменям всички филтри и маслото.А как точно да я извадя тази тръба. Изцяло да я премахна или просто да я откача.А има и още нещо колата ми харчи доста нафта в сравнение със сеата - градско и малко извънградско ми дава 8,5 разход и то без да включвам климатика, което не знам дали е нормално.
        На мен един майстор ми каза, че е добре въздушния да се сменя 2 пъти на маасло защотов софия е много прашно (и във всеки по- голям град де) и се задръстват филтрите доста бързо. Ако ти е на 5000 километра го смени или поне го прегледай.

        Коментар


          #5
          Нормален ти е разхода.Може би дебитомера ти е заминал и ти трябва нов - около 140 лв. от hit-ko (доставка за един ден).Виж направи диагностика, за да се увериш дали наистина е заминал дебитомера.Друг вариант е да не работи авансатора/ел.клапана на помпата и затова да пуши повече. Това също се установява с диагностика.Възможно е някой въздуховод, който извежда въздуха от турбото да няма скоба и да пропуска въздух.Следващ вариант за да пуши толкова може и да е някой разпръсквач на дюзите да не работи добре - около 40 лв. е нов разпръсквач.А какъв цвят е пушека при палене - бял, сив или черен?

          Коментар


            #6
            Ами лошото според мен е че пушека сутрин е бяло сив, което знам че а дизел не е добре. Но пък от вървенето на колата не мога да се оплача, а доколкото съм чел дебитометъра като се прецака се прецаква и вървежа.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              Може би проблемата ти е точно в авансатора.Белият пушек означава повече въздух, отколкото нафта. Ако е черен пушека означава предозиране на нафтата.

              Коментар


                #8
                Geraka написа:
                Ами лошото според мен е че пушека сутрин е бяло сив, което знам че а дизел не е добре. Но пък от вървенето на колата не мога да се оплача, а доколкото съм чел дебитометъра като се прецака се прецаква и вървежа.
                Диагностика колега диагностика няма смисъл да се гадае.Колегата doofiat те насочи към някой елементи.1.Авансатор.2.Дебитомер.3.Разпръсквачи.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Еми сега ще отворя филтъра да видя в какво състояние и ще пробвам вариянта да премахна тръбата която влиза във филтъра, но най добре ще е да ида на диагностика да видим какъв точно е проблема. Сега ако ми кажете и къде е най добре да се направи диагностиката сте златни
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Колеги токущо отворих филтъра и няма да ви казвам за какво ставаше на въпрос. Целия беше прашасъл, вътре имаше листа някакви насекоми и най различни боклуци. Та днес ще ходя да взема един филтър ще го сменя и ще пиша довечера дали се е оправил проблема с пушенето.
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      Geraka написа:
                      Колеги токущо отворих филтъра и няма да ви казвам за какво ставаше на въпрос. Целия беше прашасъл, вътре имаше листа някакви насекоми и най различни боклуци. Та днес ще ходя да взема един филтър ще го сменя и ще пиша довечера дали се е оправил проблема с пушенето.
                      Ако имаше възможност да беше снимал все пак да погледнем за какво става на въпрос.Все пак колата си я купил от колега във форума не вярвам той да е бил толкова небрежен.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Еми ще ги снимам един до друг филтрите- новия и стария и ще ги пратя, макар че аз го поизтупах малко за да ида до магазина
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Това ли е Бравото http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=19657 ???
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16524
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #15
                              Днеска купих филтър от магазина на стамболийски, но не ми остана време днес да го сменя. Новия обаче има някакъв дунапрен отдулу за разлика от този който сега е в колата, а и на него пише алфа 155 1,6. Иначе изглежда същия с изключение на дунапрена отдолу.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X