Днеска купих филтър от магазина на стамболийски, но не ми остана време днес да го сменя. Новия обаче има някакъв дунапрен отдулу за разлика от този който сега е в колата, а и на него пише алфа 155 1,6. Иначе изглежда същия с изключение на дунапрена отдолу.
Колега и при мен имаше такъв дунапрен. Ако влезе в кутията би трябвало да стане.
Смених филтъра(снимах го и довечера ще кача обещаните снимки). Колата пак изпуши при първото палене, но зукът на турбото над 3000 оборота вече не е онова измъчено виене а си свира както при ниски, дори сега и на ниски не се чува толкова турбината. Пушекът който излизаше при яко газене на колата е осезаемо по-малко. Но причината за силно замърсения филтър не е в немърливостта на предишния собственик, а в некадърността на някой майстор сменял филтъра. Значи по принцип кутията на филтъре се захваща с 4 болта. При мен чопчето на един от болтовете(този който е към купето) е счупено и в задната част на не се получава никакво уплътнение и в тази част колата си смуче мръсния въздух от там без проблеми, което си е сериозен проблем. Та сега трябва освен филтър да купувам и кутия за филтъра .Има ли опастност да се е повредило нещо по двигателя
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
По принцип проблема със счупеното ухо за затваряне на кутията не е нищо ново.И при мен беше счупено това в средата, лепих го а днес като сменях филтъра се оказа че отново се е спукало. Има 2 варианта - цяла кутия 2-ра употреба и мисля че няма да е много скъпа.Втория е един конусен филтър и хвърляш цялата кутия.Лошото че хубавите конусни/спортни филтри далеч не са евтини - около стотарката са.Хубавото е че се перат и са за многократна употреба.Колкото до мръсен филтър...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Колата пак изпуши при първото палене, но зукът на турбото над 3000 оборота вече не е онова измъчено виене а си свира както при ниски, дори сега и на ниски не се чува толкова турбината. Пушекът който излизаше при яко газене на колата е осезаемо по-малко.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
По принцип проблема със счупеното ухо за затваряне на кутията не е нищо ново.И при мен беше счупено това в средата, лепих го а днес като сменях филтъра се оказа че отново се е спукало. Има 2 варианта - цяла кутия 2-ра употреба и мисля че няма да е много скъпа.Втория е един конусен филтър и хвърляш цялата кутия.Лошото че хубавите конусни/спортни филтри далеч не са евтини - около стотарката са.Хубавото е че се перат и са за многократна употреба.Колкото до мръсен филтър...
Колега къде ходи да ти лепят кутията, че не знам вече какво да правя. В една морга ми искаха 100 лв за цялата кутия, което си е безумно много.И другото един конусен филтър колко километра може да издържи и заслужава ли си, а също има ли такива за дизели?
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Колега, при мен не беше счупено това ухо, но аз го довърших от много бързане и недоглеждане. Направих го от алуминиева планка-2.5 mm и самонавиващи се винтове. Малко играчка, мерене напасване но си заслужава. И така сме на тая кутия - при мен се въртеше безконечно гайката на единия от дългите болтове от към мотора. Извадих ги и двете(те са едни накатени цилиндрични гайки и превъртат в леглата си) и на тяхното место с 100W поялник запресовах шестограмни гайки. Но и това ми се струва че не е най-доброто решение.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Колега къде ходи да ти лепят кутията, че не знам вече какво да правя. В една морга ми искаха 100 лв за цялата кутия, което си е безумно много.И другото един конусен филтър колко километра може да издържи и заслужава ли си, а също има ли такива за дизели?
100лв?!? Тея са слънчасали.Надявам се да си им го казал Ами никой не ми го е лепил, аз се занимавах с това.Тогава го лепих с епоксидна смола - беше избушена както втулката през която минава шпилката през капака на кутията, така и гнездото където е щампована гайката в самата кутия.Изкара около 2 години със смолата.Както и да е, при теб самата конструкция може да е малко по-различна. При мен има 3 винта и една 6мм шпилка.Ако наистина кутиите ги продават не тея цени, вземаш ей това лепило ( невероятно е за пластмаси ) и се пробваш да залепиш нещата.Ако не стане - един качествен спортен филтър и решаваш проблема.Сега погледнах и аз за този тип филтри - ето първото нещо от Гугъл - ЦЪК.
Прикачени файлове
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар