Здравейте,Колата е тази от подписа.Тази сутрин се получи следният проблем: влизам сутринта в колата, запалвам я и забелязах, че ми мига температурата на таблото и показва -1 градус. Не се притесних защото си играех с бутона за температурата и помислих, че нещо не съм го натиснал както трябва. Колата поработи на място десетина минути и взех да я изкарвам, но нещо двигателя не работеше добре. Спрях и видях, че свети червената лампа с форма на дюза. Огасих колата и запалих пак. Лампата не изгасна и пак ми мигаше външната температура върху дисплея. Опитах се да форсирам малко, но оборотите се дигнаха до 1100 и това беше. След малко почна да се форсира леко, но звука от двигателя не беше добър, а мен ме беше страх да я форсирам много както е студена. Потеглих така, защото трябваше да карам жената а лекар. Колата се форсираше и вървеше нормално, но лампата не изгасваше. След 3-4 км. спрях и запалих пак. Лампата изгасна, но пак ми мигаше външната температура ( 0 градуса). Какъв може да е проблема според вас? Имам за смяна подгревна свещ (това ще стане днес или утре). Горивния филтър е на 7000 км. Нафтата е от Shell и има добавка Redex. Може ли да е замръзнала нафтата. Още не е толкова студено ама знам ли.Не намерих подобни проблеми с търсачката и затова откривам нова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем - индикация за дюза
Collapse
X
-
Индикацията за температурата мига когато е под 3 градуса с цел да те предупреди да внимаваш ,че може да има заледени участъци.Относно мигането на дюзата трябва да се търси проблема ако се повтори отново.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Тя дюзата не мига, а си свети постоянно. Досега темпертатура не ми е мигала, а няколко пъти беше под три градуса. Чудя се дали не може да е проблем с термостата. Гледам в "Консултации" един колега има подобен проблем само, че с бензинова кола. Преди месец колата няколко пъти не загря нормално и бях решил да сменям термостата, но се оправи и след това си е загрявала както трябва.Мерси за инфото все пак.
Коментар
-
vsd написа:Тя дюзата не мига, а си свети постоянно. Досега темпертатура не ми е мигала, а няколко пъти беше под три градуса. Чудя се дали не може да е проблем с термостата. Гледам в "Консултации" един колега има подобен проблем само, че с бензинова кола. Преди месец колата няколко пъти не загря нормално и бях решил да сменям термостата, но се оправи и след това си е загрявала както трябва.Мерси за инфото все пак.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
На дисплея ми е изписвало температури под три градуса, което значи че всеки път когато е пишел под три градуса е трябвало да мига. В крайна сметка мига температурата когато датчика дава под 3 градуса, а не когато наистина е под три градуса, нали? На мен ми е изписвало доста пъти температури под три градуса и никога не е мигало досега. На всички ли ви мигат градусите?
Коментар
-
vsd написа:На дисплея ми е изписвало температури под три градуса, което значи че всеки път когато е пишел под три градуса е трябвало да мига. В крайна сметка мига температурата когато датчика дава под 3 градуса, а не когато наистина е под три градуса, нали? На мен ми е изписвало доста пъти температури под три градуса и никога не е мигало досега. На всички ли ви мигат градусите?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Приятели, аз карам два автомобила, естествено от любимата марка - FIAT TIPO 1.6 DOHC и FIAT MAREA TD100 :D :D :D ! MAREA-та е дизел, а не бях я карал в зимни условия ми направи впечатление, че сутринта индикатора за температурата мигаше известно време. Малко се позачудих , но след като прочетох вашите обяснения се успокоих. До тук добре, обаче заедно с температурата мигаше и индикатора за подгряващите свещи. Колата запали абсолютно без проблем, още от първото подгряване, но реотанчето на свещите продължи да мига около 15 секунди. Това нормално ли е? Не виждам разлика в работата на колата! По- късно през деня всичко си беше ок.
Коментар
-
BORGI имаш изгоряла подгревна свещ. И при мен мига и затова ще ги сменям.Почвам съвсем да се съмнявам в термостата. Сега като се прибирах от работа се загледах. За 24 километра стрелката беше на втората точица. Бях пуснал климатроника на 25 градуса и на авто. Изключих го и за 1-2 километра дигна още една точица. На диагностика може ли да се види дали има проблем с термостата?
Коментар
-
vsd написа:BORGI имаш изгоряла подгревна свещ. И при мен мига и затова ще ги сменям.Почвам съвсем да се съмнявам в термостата. Сега като се прибирах от работа се загледах. За 24 километра стрелката беше на втората точица. Бях пуснал климатроника на 25 градуса и на авто. Изключих го и за 1-2 километра дигна още една точица. На диагностика може ли да се види дали има проблем с термостата?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Директно от сервизното описаниеOUTSIDE TEMPERATURE On versions fitted with climate control it is possible, by pressing the button in the console for at least 1 second, to display the outside temperature (in °C), which is shown for about 10 seconds; the instrument automatically returns to the milometer function. If the outside temperature is below +3°C, it is displayed FLASHING for about 10 seconds in order to attract the driver’s attention to the possibility of it being icy.When the 10 seconds have elapsed, the dispay automatically returns to the milometer state for 20 seconds and then the outside temperature is flashed for 10 seconds. The sequence described above is known as the "warning cycle". This takes place only once after the detection of an outside temperature below +3 °C and can only be repeated after the outside temperature goes above 6 °C and then below 3 °C. With the ignition ON and the outside temperature below 3 °C the instrument displays the "warning cycle" for the first 10 seconds. If, during the first 10 seconds after the ignition is switched on, the outside temperature button is pressed, the "warning cycle" does not take place and the switching tothe outside temperature state is immediate. Pressing the zeroing button during the warning cycle has the following effect: Pressing the button for 1 second whilst the temperature is displayed causes the "warning cycle" to stop; pressing it for 1 second during the 20 seconds when the mileage is displayed causes the zeroing of the trip meter, but does not interrupt the "warning cycle".
Коментар
-
Мерси много за информацията. Значи досега не ми е мигало защото първата ми работа е да цъкна да видя колко градуса е навън. Приемам, че двете неща (лампата за дюзите и температурата) нямат връзка. Като отида на диагностика ще видим какви грешки ще даде.GrancharovЗащо караш в студеното на климатроник, когато можеш да си зададеш желаната температура и да вкючиш Auto.
Коментар
-
vsd написа:Бях пуснал климатроника на 25 градуса и на авто. Изключих го и за 1-2 километра дигна още една точица. На диагностика може ли да се види дали има проблем с термостата?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Колега няма смисъл да се нервираш. Разбирам те идеално. Разбира се че не съм натиснал снежинката (компресора на климатика), а всъщонст съм включил парното. За мен климатроник е системата която автоматично регулира градусите в купето. Затова казах "климатроник". Няколко пъти написах 25 градуса и авто - никъде не съм писал за "бутон със снежинка". А и в крайна сметка това няма значение, спора е безмислен.Grancharov написа:А клапата за външна/вътрешна циркулация, не смятам че има чак такова голямо значение за загряването на мотора, поне аз не съм усетил такова. И пак казвам - чак такова голямо влияние.Grancharov написа:Пък за диагностиката....хайде да не коментирам подобни.......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар