Купих си Бравата с една работеща подгряваща свещ. Реших да сменя всичките, тъй като и без това трудно се сменят и да не си играя два пъти. На следващия ден пак започна да мига лампата на таблото. Отидох при същия майстор да проверим пак с контролната лампа.. 2 от 4тирите бяха изгорели. За един ден ! Той ми каза, че свещите са менте, но и менте да са как така ще горят за един ден. Един друг майстор ми каза, че и свещи от 7лв. да са трябва да карат дълго. Чудя се къде е проблема. Майсторите изключват възможността да е по-високо напрежението. Казват, че ако е така всичко друго ще изгори също, а и нямало от къде да дойде това високото напрежение. Отхвърлят също така и възможността нещо да дава на късо. Какво може да е тогава. Реле? Какво точно с релето? Моля ви помогнете! От както съм я взел само ядове и проблеми. Немога да и се нарадвам.Сега захладня и почна да не може да пали. Дадох 200лв за свещи и смяната им. Утре ще дам пак толкова и ако изгорят пак ?! Надявам се някой да може да ме посъветва нещо или да е чувал за такъв проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгряващи свещи на JTD 105 - горят като пуканки, Pls help!
Collapse
X
-
Не давай толкова пари!Купи си Искра и нямаш проблеми. Има адски много ментета на пазара от известните фирми.Тези Искра са железни - благодаря на Нино, че ме тикна на там и се реших тях да си взема, нищо, че не обичам евтини неща, ама това се оказа много печеливша комбинация - доверявайте се на хората с опит - аз това направих и не сгрешихA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
И аз гласувам с 2 ръце за искрата - слушат ме доста време вече Просто някакъв малшанс те гони, не са били наред тези, които си монтирал.Тея свещи много носят, невъзможно е да ги изгориш с няколко волта повече, дори и да приемем хипотетично че има в повече.Да не говорим пък за един ден.Така че взимай искрата и наново.Неприятно е но няма как.Ако ти се залага на сигурно, мога да те упътя и за BERU, обаче там цената е с ПЪТИ повече.Накрая се сетих и за нещо друго - би могло да стане ако релето не спира тока към свещите след палене.Пак е малко вероятно, защото ще ти изсмуче акумулатора за отрицателно време.Все пак проверете дали релето функционира правилно.Аз имах точно такъв случай 2 пъти и тогава стана точно това, а свещите оцеляха.Е, поне 3 от тях Така че, направи си сметка колко могат да понесат от тази случка.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:И аз гласувам с 2 ръце за искрата - слушат ме доста време вече Просто някакъв малшанс те гони, не са били наред тези, които си монтирал.Тея свещи много носят, невъзможно е да ги изгориш с няколко волта повече, дори и да приемем хипотетично че има в повече.Да не говорим пък за един ден.Така че взимай искрата и наново.Неприятно е но няма как.Ако ти се залага на сигурно, мога да те упътя и за BERU, обаче там цената е с ПЪТИ повече.Накрая се сетих и за нещо друго - би могло да стане ако релето не спира тока към свещите след палене.Пак е малко вероятно, защото ще ти изсмуче акумулатора за отрицателно време.Все пак проверете дали релето функционира правилно.Аз имах точно такъв случай 2 пъти и тогава стана точно това, а свещите оцеляха.Е, поне 3 от тях Така че, направи си сметка колко могат да понесат от тази случка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Подкрепям напълно колегата относно тезата ,че на релето не му идва на акъла да изключи и спре подгряването след което следва прегаряне на свещите .Акумулатора как да се разреди след като те изгарят още на първия подгрев.Възникват обаче един въпрос.Защо остава една здрава подгревна свещ.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Нормална е цената за такова изделие.Не може да няма възможност да се внесе на "поръчка".Позвъни на тези магазини:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3510И последно, нямаш ли някой приятел който да е много в час с електрониката, като елементна база вече има всичко и предполагам компетентен човек ще се справи с ремонта.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino е прав, разпечати си това, което е дал Tornado и търси с него а старото го дай на някой да го отвори.Най-вероятната причина е залепнали контакти на релето вътре в кутията.Тока който прекъсва е около 40-50А, искрата в яка и накрая става точно това - контактите се спояват един за друг Ако е това - отлепване, почистване, малко силикон по кутията и си готов.Аз карам след тази процедура повече от година.Иначе ЕТО за пример какво има в едно реле за свещи - това е от Мерцедес а на Фичо беше и много по-елементарно направено.За съжаление нямам снимки за него, но така или иначе твоето не е същото.П.С: Забравих да ти кажа, че ако сега колата е при тези майстори, които са ти сменяли и свещите - аз бих вдигнал голяма патардия.Абсолютна помиярщина е ги сменят и да не проверят дали релето е наред или не е.Най-малкото защото е толкова просто, щото дори и те могат да го направят, и то с една пробна ламБа.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар