Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапан за рециркулация.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Клапан за рециркулация.

    Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    #2
    Тоя въпрос хвана паяжина-моля,няма ли някой запознат.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      незнам как работи колега но това е само една от поредните глупости на автомобилостроенето поради екологичните норми. Представиси за Евро5 какво са измислили Цитат от друг форум:" може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата" На двама мои познати въпросните системи са премахнати успешно! Но опдчертавам че не става на въпрос за ЖТД!

      Коментар


        #4
        idm написа:
        незнам как работи колега но това е само една от поредните глупости на автомобилостроенето поради екологичните норми. Представиси за Евро5 какво са измислили Цитат от друг форум:" може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата" На двама мои познати въпросните системи са премахнати успешно! Но опдчертавам че не става на въпрос за ЖТД!
        Абеее колега как можа да го напишеш направо се сцепих от смях така не се бях смял скоро.Става въпрос за това може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          idm написа:
          незнам как работи колега но това е само една от поредните глупости на автомобилостроенето поради екологичните норми. Представиси за Евро5 какво са измислили Цитат от друг форум:" може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата" На двама мои познати въпросните системи са премахнати успешно! Но опдчертавам че не става на въпрос за ЖТД!
          Абеее колега как можа да го напишеш направо се сцепих от смях така не се бях смял скоро.Става въпрос за това може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата.
          Както съм написал в първия пост това го прочетох в един друг форум!! Ама и аз така де скъсах са да са хиля кат го прочетох първия път

          Коментар


            #6
            това изказване май беше дело на maidan :D

            Коментар


              #7
              Re: Клапан за рециркулация.

              tinalex написа:
              Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
              Работата на тази система е доста сложна, но съвсем накратко:При студен мотор, когато температурата му е до около 50-60 градуса, EGR-ра не работи!Когато е на празен ход и в нормален температурен режим, също не работи и започва отваряне след около 1000 об/минНа максимални обороти и пълно натоварване, след около 4-5000 об/мин системата също се изключваАко ти трябва някаква по-конкретна информация или проблем, може да пишеш пак!

              Коментар


                #8
                Hit-ko , ви го написа точно и ясно.А това за маркуча си точно така"рециркулация на отработените газове" или на част от газовете им се прави път дапостъпят в смукателния колектор.

                Коментар


                  #9
                  Re: Клапан за рециркулация.

                  hit-ko написа:
                  tinalex написа:
                  Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
                  Работата на тази система е доста сложна, но съвсем накратко:При студен мотор, когато температурата му е до около 50-60 градуса, EGR-ра не работи!Когато е на празен ход и в нормален температурен режим, също не работи и започва отваряне след около 1000 об/минНа максимални обороти и пълно натоварване, след около 4-5000 об/мин системата също се изключваАко ти трябва някаква по-конкретна информация или проблем, може да пишеш пак!
                  Благодаря,колега.Причината да питаме,че имам дупка в щуцера на маркуча към клапана,а колата като посгрее и я настъпя,почва да дими и не върви.Та исках да се уверя че вероятно това е причината.А основния проблем е че ме мързи да разглобя половината двигател и да го оправя.Пък и в сервиза ги мързи и не се навиват да го свършат-нали знаете-ела утре,че днес сме много заети.Но може да стане при подмяната на подгревна свещ,че може тази зима да е по-студена.Още веднъж благодаря,колега.А мога ли да сложа по една плътна гарнитурка от меден лист или кутийка от бира на изхода от колектора и на входа към смукателния колектор,та да изолирам системата.Електрониката ще се обърка ли?
                  FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                  Коментар


                    #10
                    Re: Клапан за рециркулация.

                    tinalex написа:
                    hit-ko написа:
                    tinalex написа:
                    Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
                    Работата на тази система е доста сложна, но съвсем накратко:При студен мотор, когато температурата му е до около 50-60 градуса, EGR-ра не работи!Когато е на празен ход и в нормален температурен режим, също не работи и започва отваряне след около 1000 об/минНа максимални обороти и пълно натоварване, след около 4-5000 об/мин системата също се изключваАко ти трябва някаква по-конкретна информация или проблем, може да пишеш пак!
                    Благодаря,колега.Причината да питаме,че имам дупка в щуцера на маркуча към клапана,а колата като посгрее и я настъпя,почва да дими и не върви.Та исках да се уверя че вероятно това е причината.А основния проблем е че ме мързи да разглобя половината двигател и да го оправя.Пък и в сервиза ги мързи и не се навиват да го свършат-нали знаете-ела утре,че днес сме много заети.Но може да стане при подмяната на подгревна свещ,че може тази зима да е по-студена.Още веднъж благодаря,колега.А мога ли да сложа по една плътна гарнитурка от меден лист или кутийка от бира на изхода от колектора и на входа към смукателния колектор,та да изолирам системата.Електрониката ще се обърка ли?
                    За JTD моторите , управлението на EGR-ра е електронно, не можеш да го изолираш , ще се влоши работата на мотора!

                    Коментар


                      #11
                      Ясно.Благодаря.
                      FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                      Коментар

                      Working...
                      X