Сутрин когато паля колата , пали много трудно и започва да тресе когато отворих колата видях че този клапан или вентил незнам как се казва точно тече от него нафта той е най от горе на помпата с едно кабелче, когато загрее колата всичко се оправя и си върви нормално. Може ли това да се получило от гадна нафта или просто му е дошло времето (два дена преди да го направи сипах малко съмнителна нафта) .Някой ако има идеи какво мога да го направя. Днес ще пробвам да го залепя около кабелчето с някакво лепило да видя какво ще стане(един майстор каза че може да се оправи ако го залепя). Мерси предварително.reiban-е, моля те бре човек, поне ти си стар потребител и можеш да четеш и ползваш търсачката.За този клапан е писано доста в раздела.Съжалявам за проблема и дано го оправиш по-бързо! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15007Nino
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Протече клапана (или винтила) на помпата
Collapse
X
-
Добре дошъл при нас колега.Имам в предвид на тези на които им протекоха авансаторите.Няма да се плашиш ако е той при hit-ko има такива по 147 лв. на HOFFER.Иначе по магазините ще ти споменат за цени които ще те уплашат.350,400,600 лв.Тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%E0%F2%EE%F0 има всичко за авансатора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Пиша тук защото споделения проблем е пресен, а аз имах скоро нещо подобно, което не знам как, но се случи в усилията ми да оправя повреда в електрониката. Лампата CODE не изгасваше. Закарах колата при един който ги оправя, той ми показа че повредата е от протичане в авансатора и я беше подкарал с изключен авансатор. След това отидох да ми го оправят него - когато отворихме с майстора капака да му покажа, от авансатора в областта на кабелчето течеше нафта като от чешма. Майстора ми върна колата след известно време само срещу 40 лв. Каза че си пали и че имам проблем с подгревния модул и ако пак се случи това да не пали (проблема с CODE лампата не му влезе в полезрението - нали беше оправен) - ще го сменяме (за авансатор нито дума). ОК. След не много време (50-60 км) - лампата CODE пак направи проблема. Обиколих малко града с репатрак като пчела от цвят на цвят и накрая закарах колата в Александър Ауто. Срещу много по малко от общото количество мангизи пръснати по ключари и репатраци (в АА ми взеха 160) проблема трайно изчезна, колата си промени "тона" на запалването и никой не спомена за този авансатор. В АА ми казаха, че са минали по цялата електроника и проблема не би трябвало да се появи повече (поне не скоро според мен ) .. Ами не се появи. Обиколих БГ веднага на следващия ден: София - Варна - Екскурзия до Габровските села - София :D .Ама супер нелогична история. В крайна сметка не зная кой, къде е пипал и защо (а въпроса "защо?" е много уместен особено при първия път, когато ми изключиха авансатора), но това е - течащ авансатор, а никой не каза да го е оправял.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Днес след като изчаках 24 часа да изсъхне лепилото пробвах да е запаля и нешщо стартера не искаше да завърти мотора.Огаза се че динамото е спекло и като пробвах няколко пъти и се чу нещо да изтрака и се скъса пистовия ремък и запали. и динамото не искаше да се върти на празен ход, още един проблем , виенето дето мислех че е от помпата на хидравликата сигурно е било от динамото.Лепилото на авансатора не издържа .Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар