Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протече клапана (или винтила) на помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Протече клапана (или винтила) на помпата

    Сутрин когато паля колата , пали много трудно и започва да тресе когато отворих колата видях че този клапан или вентил незнам как се казва точно тече от него нафта той е най от горе на помпата с едно кабелче, когато загрее колата всичко се оправя и си върви нормално. Може ли това да се получило от гадна нафта или просто му е дошло времето (два дена преди да го направи сипах малко съмнителна нафта) .Някой ако има идеи какво мога да го направя. Днес ще пробвам да го залепя около кабелчето с някакво лепило да видя какво ще стане(един майстор каза че може да се оправи ако го залепя). Мерси предварително.reiban-е, моля те бре човек, поне ти си стар потребител и можеш да четеш и ползваш търсачката.За този клапан е писано доста в раздела.Съжалявам за проблема и дано го оправиш по-бързо! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15007Nino
    Fiat Marea 1,9TD100

    #2
    Добре дошъл при нас колега.Имам в предвид на тези на които им протекоха авансаторите.Няма да се плашиш ако е той при hit-ko има такива по 147 лв. на HOFFER.Иначе по магазините ще ти споменат за цени които ще те уплашат.350,400,600 лв.Тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%E0%F2%EE%F0 има всичко за авансатора.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Пиша тук защото споделения проблем е пресен, а аз имах скоро нещо подобно, което не знам как, но се случи в усилията ми да оправя повреда в електрониката. Лампата CODE не изгасваше. Закарах колата при един който ги оправя, той ми показа че повредата е от протичане в авансатора и я беше подкарал с изключен авансатор. След това отидох да ми го оправят него - когато отворихме с майстора капака да му покажа, от авансатора в областта на кабелчето течеше нафта като от чешма. Майстора ми върна колата след известно време само срещу 40 лв. Каза че си пали и че имам проблем с подгревния модул и ако пак се случи това да не пали (проблема с CODE лампата не му влезе в полезрението - нали беше оправен) - ще го сменяме (за авансатор нито дума). ОК. След не много време (50-60 км) - лампата CODE пак направи проблема. Обиколих малко града с репатрак като пчела от цвят на цвят и накрая закарах колата в Александър Ауто. Срещу много по малко от общото количество мангизи пръснати по ключари и репатраци (в АА ми взеха 160) проблема трайно изчезна, колата си промени "тона" на запалването и никой не спомена за този авансатор. В АА ми казаха, че са минали по цялата електроника и проблема не би трябвало да се появи повече (поне не скоро според мен ) .. Ами не се появи. Обиколих БГ веднага на следващия ден: София - Варна - Екскурзия до Габровските села - София :D .Ама супер нелогична история. В крайна сметка не зная кой, къде е пипал и защо (а въпроса "защо?" е много уместен особено при първия път, когато ми изключиха авансатора), но това е - течащ авансатор, а никой не каза да го е оправял.
      Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

      Коментар


        #4
        NinoСъжелявам че не търсих с търсачката просто исках бърз отговор сега съм много ангажиран и нямам никакво време.Мерси за отговорите. Снощи го залепих с двукомпонентно лепило ще изчакам 24ч. да видим дали ще се получи.
        Fiat Marea 1,9TD100

        Коментар


          #5
          Забрави лепенето аз съм го лепил и пак просълзява.Както се казва с трици маймуни не можеш да уловиш.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            на мен направо ми течеше а не сълзеше докато загрее . Но непречи да пробвам. Дано да стане.
            Fiat Marea 1,9TD100

            Коментар


              #7
              И аз така разсъждавах като го лепих ,но после бях разочарован.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Днес след като изчаках 24 часа да изсъхне лепилото пробвах да е запаля и нешщо стартера не искаше да завърти мотора.Огаза се че динамото е спекло и като пробвах няколко пъти и се чу нещо да изтрака и се скъса пистовия ремък и запали. и динамото не искаше да се върти на празен ход, още един проблем , виенето дето мислех че е от помпата на хидравликата сигурно е било от динамото.Лепилото на авансатора не издържа .
                Fiat Marea 1,9TD100

                Коментар

                Working...
                X