Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRAVO 1,9 JTD ... замина си турбината...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да не е както и в другата тема евентуално в ония клапани ?
    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

    Коментар


      #17
      Едно леко тъпо предположение, но проверила ли си в какво състояние ти е катализатора? Ако катализатора е запушен колата ти ще е мудна. Един от симптомите за турбо което е тръгнало да се чупи е много силното свистене. Свистенето трябва да се чува след 2000 оборота. Смени си и за всеки случай горивния филтър и от него дава голяма разлика. Ако турбото ти е счупено колата няма да върви ама изобщо и ще ти гори мноооого масло. Отвори си капака и виж около турбото ако е заминало трябва цялото да е в масло и около него също да има масло. В повечето сервизи като видят женя и почват да точат лиги за парички.
      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

      Коментар


        #18
        nanio написа:
        ...Свистенето трябва да се чува след 2000 оборота. ..
        Не съм съвсем съгласен И по-рано се чува, но по-слабо. Иначе свистенето си е функция на натоварването на двигателя повече, отколкото на оборотите
        _______
        146 JTD

        Коментар


          #19
          Всъщност за катализатора и други хора имат съмнение и най-вероятно с това ще започнем утре!Просто "майстора" нямаше време в четвъртък да се занимава с колата ми.Също съм чувала,че когато турбото си замине колата не вдига повече от 100-120 км и е меко казано бавна!При мен проблема не е в това...ускорява си,но бавничко....а като премина 100-те си върви добре според мен.Това е...филтрите ми са сменени преди 9 000 км....следващата седмица пак всичко е за смяна....но първо ще отида да проверим катализатора и турбото!Освен това ме успокоява факта,че не гори много масло....даже почти никак дори :D
          НЕ на безразсъдното шофиране!

          Коментар


            #20
            Свистене чувахме ама то си беше от лагерит на скоростната кутия....незнам смениха ли нещо или доляха масло,но се оправи колицата...По принцип до сега ми я оправя човек на когото имам повече от 100 % доверие...но за това турбо той просто няма от къде да поръча и така...ми се налага да отида при познати които се надявам да бъдат коректни...пък аз като усетя лека некоректност и бягам като Дявол от тамян
            НЕ на безразсъдното шофиране!

            Коментар


              #21
              Добре де, една камара народ ти казва - симптомите и признаците на строшена турбина са облаците черен дим зад колата ти... Ти твърдиш, че няма такива. Предлагат ти да отидеш до София, а според мен Ямбол е по-близо до Стара Загора. А за ДЕБИТОМЕР чували ли сте? Защо никой не предполага, че проблема с бавното ти ускорение не е примерно дебитомера? Повечето майстори са си таковали такованката като чуят FIAT - основно защото са некадърни или необразновани. Не може майстор на съвременни автомобили да не прави разлика примерно между строшена турбина, работеща и добре харчеща кола...Също така ми е много странно защо майсторите не правят разлика между горивните системи помпа дюза и комън рейл...?
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                Лесно е да се каже отиди до София,до Ямбол или до Варна ако искаш...но задълженията и работата ми са много...надявам се тук да се справят с колата ако ли не заминава на някой пазар и следващият да си троши главата с нея
                НЕ на безразсъдното шофиране!

                Коментар


                  #23
                  Добре де, а защо пишеш във форума? Да се оплачеш? Да потърсиш помощ? Или просто да си начешеш предните фаланги на пръстите? Хората, включително и аз ти пишем - няма как проблема ти да е турбината, а ти не, та не... ще я сменя... Явно все пак имаш излишните пари...Ямбол е на един хвърлей, консултирай се с hit-ko има му телефона тук във форума. Говори с него - няма начин да е турбина.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #24
                    Явно някой майстор е убедил Bella, че е наложително да си купи турбина, а въпросния майстор да прибере нейната стара
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #25
                      Вие не можете или не искате да прочетете!Човека не е казал,че задължително ще е смята...каза ще я погледнем,ако може да поправи ще го сторим ако ли не ще дирим варианти!Освен това старата турбина каза,че ако не става за нищо мога да си я запазя за спомен...та да знам как изглежда онова за което съм дала над 1000 лева...още повече,че ни се пада далечен роднина и не би излъгал.Просто попитах тук и доста хора ми дадоха ценни съвети и утре първо ще проверим други неща преди да се нахвърлим да поръчваме турнбина.Благодаря на всички отзовали си....утре вечер ще има развитие по въпроса!
                      НЕ на безразсъдното шофиране!

                      Коментар


                        #26
                        Дано да смените правилния чарк... Защото аз самият не виждам какво може да се повреди на 2 перки закачени на обща ос... И най-вече пак ти казвам - ако е повредена турбината, колата хем няма да върви, хем ще пуши като комин на ТЕЦ-а, а ти съм сигурен знаеш как пушат тези комини Дадоха ти и линкове - турбините се ремонтират и при това на доста свястна цена. Фирмите дават и по 12месеца гаранция, а закупената нова - съм сигурен ще е с гаранция "Работи ли? Значи е ОК"...
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          Bella написа:
                          ...филтрите ми са сменени преди 9 000 км....
                          Хайде смени въздушния филтър и ни кажи тогава каква е разликата Вземи си хубав филтър
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #28
                            И айде не избушвай катализатора че ще те свие сърцето като го видиш после как ти пуши от аспуха.....
                            Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                            Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                            Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                            Коментар


                              #29
                              По-добре да пуши отколкото да не върви
                              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                              Коментар


                                #30
                                jenshen73 написа:
                                ... Защото аз самият не виждам какво може да се повреди на 2 перки закачени на обща ос... ...
                                ...която лагерува на маслен филм и се върти с 100-ина хил оборота в минута ? Доста работи могат да се случат, особено при неправилна експлоатация В конкретния случай и аз мисля, че се касае за нещо друго. Дебитомерът определено е едно от нещата, които могат да докарат същите симптоми
                                _______
                                146 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X