Замина си турбинката ми...от Фиат сервиза в Стара Загора ми казаха космични цени дето определено се замислям дали да не сменя колата....за нова турбина от завода в Италия 3 800 лева,за рециклирана такава 2 800 лв.От моя сервиз казаха,че от Турция от завод новичка е 1 000 лева,а рециклирана около 600 лева.Лично аз бих взела тази новата от Турция за 1 000 лв , но искам преди това да попитам дали тук случайно някой от вас не е направил този горчив опит и не би ме насочил от къде да закупя качествена нова турбина и на приемлива цена...защото 3 800 са си половината стойност от цената на колата релано погледнато В понеделник съм на сервиз,моля ви помагайте...какво да правя?Дали да се доверя на турският продукт или не?Един човек си внесъл от Англия турбина за 800 лева...знаете ли нещо по въпроса с части за коли от Англия?БЛАГОДАРЯ на всички отговорили предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO 1,9 JTD ... замина си турбината...
Collapse
X
-
Стига тия нормални ли са.Турбината която се вгражда не беше ли GARETT Някъде бях намерил и цени около 1300 лв.беше.Иначе рециклирането някъде около 400 лв.http://www.realturbo.net/http://www.vdm-turbo.com/bg/Прикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Ех то си е така.....ама тва с турбината си е риск няма как...продаваше се тък или в тунинг бг форума турбина гарет май трябва да разбереш с каква си , и потърси тук или в др форум в на алфа ланчия форумите ще изпадне 100% нещо само не бързай се оправиш за под 1000лв сигураLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Ето от ръководствотоИ във тая връзка някой знае ли защо линка към Унитех Турбо не работи.Там имаше много ценна информация относно турбините.Ето го и самия линк http://www.unitechturbo.com/index_bg.html http://www.unitechturbo.com/sales_bg.htmlFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Нещо втора тема с проблем в турбото Това за моторите на Фиат не е характерно.Какво и стана на колата първоначално, че турбината си заминала. Изведнъж ли се счупи или леко полека и вече е извън играта. Ако може да опишеш нещата как стоят.Иначе знам, че рециклирането на турбото с подмяна на почти всичко излиза около 700-800лв.И след това ти дават примерно 6 месеца гаранция. Замисли се и над този вариант.Какво ще да е това турбо от Турция То или е Гарет турбина произведена нова или неA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Нещо втора тема с проблем в турбото Това за моторите на Фиат не е характерно....http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Аз съм чувал за най-ниска цена на турбината от 900 лв. Ако смяташ да караш колата още дълго, купи си нова. Иначе - рециклирана. Аз така бих постъпил. Всъщност като се замисля, има голямо значение кой ще я рециклира. Аз бих се доверил на Унитех във Варна, защото собственикът му ми е преподавал (доц. Пенев) и знам, че не е някой квартален майстор, а много учен човек с богата теоретична и практическа подготовка_______
146 JTD
Коментар
-
trustworthy написа:Аз съм чувал за най-ниска цена на турбината от 900 лв. Ако смяташ да караш колата още дълго, купи си нова. Иначе - рециклирана. Аз така бих постъпил. Всъщност като се замисля, има голямо значение кой ще я рециклира. Аз бих се доверил на Унитех във Варна, защото собственикът му ми е преподавал (доц. Пенев) и знам, че не е някой квартален майстор, а много учен човек с богата теоретична и практическа подготовкаBO написа:То или е Гарет турбина произведена нова или неSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
BO написа:Нещо втора тема с проблем в турбото Това за моторите на Фиат не е характерно.Какво и стана на колата първоначално, че турбината си заминала. Изведнъж ли се счупи или леко полека и вече е извън играта. Ако може да опишеш нещата как стоят.Иначе знам, че рециклирането на турбото с подмяна на почти всичко излиза около 700-800лв.И след това ти дават примерно 6 месеца гаранция. Замисли се и над този вариант.Какво ще да е това турбо от Турция То или е Гарет турбина произведена нова или не
Коментар
-
Личното ми менение и в двете теми, че най-вероятно причината не е в турбото.Преди да се смени, въобще да се направи тази крачка има още доста път.Това не е нормално, да си купиш веднага турбина, защото някой ти бил казал така.ТОВА НЕ Е СЕРИОЗНО.Първо се сваля най-малко турбото и тогава се оглежда дали наистина в крайна сметка е то.Колата ти пуши ли като рейс или стар соц камион, черно направо като завод?На JTD, ако турбото въобще не работи, като му подадеш до край педала на газта от ауспуха трябва такива черни пушеци да видиш, че направо ще се отчаеш. През това време двигателя ще трака все едно нещо вътре ще се счупи. На празен ход обикновено става доста по-тих и почти без вибрации, работи супер меко - кеф, който обаче не е нормален.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колата не пуши,не гори повече гориво от нормалното а то е 5 литра на 100.Не е шумна...е все пак е дизел,но е нормално шумна,а според мен си е тиха дори в сравнение с други дизели.Колата не се държи странно на път като се изключи мудността и.От моя сервиз казаха да намина в понеделник,да свалят турбината за да я огледат и ако има нужда от смяна да умуваме какво да правим.Ако има възможност да се поправи ще го сторят.Така или иначе аз съм я закупила явно такава и съм изминала около 10 000 км,закупих колата на 88 000 км и не се знае колко преди това е била повредена тази турбина и колко дълго е карана така...за това смятам,че няма да може да се спаси нищо от старата турбина и психически се настройвам за закупуване на нова
Коментар
-
Bella написа:Колата не пуши,не гори повече гориво от нормалното а то е 5 литра на 100.Не е шумна...е все пак е дизел,но е нормално шумна,а според мен си е тиха дори в сравнение с други дизели.Колата не се държи странно на път като се изключи мудността и.От моя сервиз казаха да намина в понеделник,да свалят турбината за да я огледат и ако има нужда от смяна да умуваме какво да правим.Ако има възможност да се поправи ще го сторят.Така или иначе аз съм я закупила явно такава и съм изминала около 10 000 км,закупих колата на 88 000 км и не се знае колко преди това е била повредена тази турбина и колко дълго е карана така...за това смятам,че няма да може да се спаси нищо от старата турбина и психически се настройвам за закупуване на новаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Направо незнам и аз какво вече да кажа... Явно в Ст.З няма специалисти по тези коли...но утре ще отида на срещата тук и да видим какво ще кажат момчетата ,дано се намери някой който разбира от тези колици.Аз само мога да я закарам на "майстор" и да си платя...другото не е в мои ръце за жалост Какво би могло да бъде според теб....загатни за да подшушна в сервиза в понеделник...
Коментар
-
Отиваш в "Реал турбо "в София. Не е далече , някакви си 230 км.Там ти правят точна диагностика.Ако турбината ти подлежи на ремонт (в зависимост от износването на детайлите и) се ремонтира там на място за около 600лв. , ако не ,се подменя (пак там ) с нова за 1200лв с ДДС. Ето и линк на тази фирма : http://www.realturbo.net/Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар