... Защото аз самият не виждам какво може да се повреди на 2 перки закачени на обща ос... ...
...която лагерува на маслен филм и се върти с 100-ина хил оборота в минута ? Доста работи могат да се случат, особено при неправилна експлоатация В конкретния случай и аз мисля, че се касае за нещо друго. Дебитомерът определено е едно от нещата, които могат да докарат същите симптоми
Баш 100хиляди - надали, но да, много са Междувпрочем - при кола, която си се движи добре, не пуши и не се чуват странни звуци, но нямала РЯЗ... не смятам, че е турбо, по-скоро дебитомер...
Още една ръка за дебитомер.Майсторите все крещат турбо, та турбо защото хората се стряскат. Нещо като при телевизорите - ТХО. Като не ти работи телевизора значи е ТХО, защото е най-скъпо.
Това за турбото е направо супер. Колата не дърпала и веднага турбото е виновно.Ти защо не попиташ майсторите като са толкова печени и твърдят, че турбото било виновно, питай ги колко е налягането в общата релса и колко милиграма въздух "захапва" двигателя, докато турбото не ти е наред? Ама явно си се подхлъзнала вече и да не се окаже, че вместо да дадеш 50-100лв за една наистина задълбочена диагностика, си имаш ненужна "нова" турбина за 1500лв. Парите са си твои и ти решаваш как да си ги изхарчиш.
при мене беше същото, докато не свалих и почистих дебитомера със спирт....след това всичко си дойде на мястото. цялата процедура е много лесна и е описана във форума...целият "ремонт" ми излезе 0,00лв. :D
при мене беше същото, докато не свалих и почистих дебитомера със спирт....след това всичко си дойде на мястото. цялата процедура е много лесна и е описана във форума...целият "ремонт" ми излезе 0,00лв. :D
Къде е тая тема ? линк-че ?
Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Днес прибрах колицата и се оказа,че е Дебитомера ... явно от доста време не е работел защото клапана на турбото бил направо клеясъл от бездействие.Самото турбо и перката и клапана са си наред,но понеже този Дебитомер не подавал незнам си какви газове те бездействали и за това компютъра ги отчита като неработещи.Оказа се,че частите за Фиат са по-скъпи от тези на Ауди(350лв.) и някои Мерцедеси(за МЛ 190 лв.).Оригинален Дебитомер струва около 590 лева,а оригинален такъв на Бош за Ауди А6 струва около 350 лева с поставяне и т.н.Параметрите и на двете машинки били еднакви и за това сложихме този на Ауди и се разминах "само" с 360 лева за ремонта.Другата седмица идва ред на сняма на масла и филтри...ето ти още поне 200 лева Карам Фиат а имам чувството,че разхода му е като на Ферари п.п.Споделете моля ви ако имате информация за Audi 6 , 2,5 Turbo Diesel , Quatro , Автоматик , комби с кожен салон , навигация , климатик и т.н. л, и т.н. 2003 год ... струва ли си тази кола и какви са и особеностите? Благодаря предварително !
Хм...продавачите, ако са видяли, че нищо не разбираш нищо чудно да са ти пробутали най-скъпото възможно на пазара с оправданието, че е най-добро...предполагам де :P
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
То може и да има,но когато от колата ти зависят доходите за предпочитание е да дам повечко пари за ремонт от колкото дни наред да търся част и да ми се спира бИзнИсЪ Да е жива и здрава...сега имам чувството,че карам друга кола...незнам как ще овладявам буйният и нрав дошъл с поредното и подмладяване
Хм...продавачите, ако са видяли, че нищо не разбираш нищо чудно да са ти пробутали най-скъпото възможно на пазара с оправданието, че е най-добро...предполагам де :P
Ами далечни рода сме с майстора,съмнявам се,че ми е пробутал най-скъпото...Дебитомера е на Бош...чувала съм само добро за тази марка...друго незнам
Днес прибрах колицата и се оказа,че е Дебитомера ... явно от доста време не е работел защото клапана на турбото бил направо клеясъл от бездействие.Самото турбо и перката и клапана са си наред,но понеже този Дебитомер не подавал незнам си какви газове те бездействали и за това компютъра ги отчита като неработещи.Оказа се,че частите за Фиат са по-скъпи от тези на Ауди(350лв.) и някои Мерцедеси(за МЛ 190 лв.).Оригинален Дебитомер струва около 590 лева,а оригинален такъв на Бош за Ауди А6 струва около 350 лева с поставяне и т.н.Параметрите и на двете машинки били еднакви и за това сложихме този на Ауди и се разминах "само" с 360 лева за ремонта.Другата седмица идва ред на сняма на масла и филтри...ето ти още поне 200 лева Карам Фиат а имам чувството,че разхода му е като на Ферари п.п.Споделете моля ви ако имате информация за Audi 6 , 2,5 Turbo Diesel , Quatro , Автоматик , комби с кожен салон , навигация , климатик и т.н. л, и т.н. 2003 год ... струва ли си тази кола и какви са и особеностите? Благодаря предварително !
Дебитомер за твоята кола и то оригинален не е 590лв., а 328лв. Справка Хрито - Ямбол Също така той предлага аналози на цена 218лв.А колкото до това дали става от АУДИ - може и да става, но дали ще подава вярна информация на ЕКУ-то Като гледам на сайта на Христо, има разлика м/у 1.9 JTD за Алфа и 1.9 JTD за ФИАТ Пунто.Питай следващия път какво да купуваш, преди да ти слагат ВАГ части
Коментар