Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разлика jtd105 и gtd110

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    разлика jtd105 и gtd110

    Каква е разликата между двата двигателя.Този gtd110 го дават много икономичен

    #2
    Re: разлика jtd105 и gtd110

    snk1 написа:
    Каква е разликата между двата двигателя.Този gtd110 го дават много икономичен
    Не съм чувал ФИАТ да има дизелов двигател с тази абревеатура gtd110 и изобщо дизел със 110 кс.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Има, има такъв двигател.Отново е с абревиатура JTD не е GTD Както казах, Нино, в годината 2001-ва от нашето десетилетие, двигателя монтиран във Фиат Марея се променя.От стандартния JTD105, стават два двигателя - JTD100 и JTD110.Излизат тези двигатели на пазара с цел да отговарят на Евро3, като предишния както съм споменавал не отговаря на Евро3.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Другата разлика е в управлението на двигателя.При JTD105 - най-широко разпространения е EDC15-C5. При следващата модификация, стават с управление EDC15-C7Надявам се с това вече да се запомни разликата между тези 3 модификации Аз може би от форума съм най-големия фен на JTD Ако някой има информация (съвети) които са му нужни да казва.Ако някой има много специална информация, която може би не я знам, моля, споделете я с мен!
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Вярно има и на 2.4 им е интересно на фиат са 130 алфи 136 после май на мареа не се слага 140 алфите са 140 после 150 та 175 накрая....а 1.9 105 110 140 и 150 сега последните...
        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

        Коментар


          #5
          BO написа:
          Има, има такъв двигател.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.
          Абсолютно вярно. Карам Мареа 2.4 JTD, баща ми кара 1.9 JTD 110 и съм правил многократно АБ тест. 2.4 е по-мудна в ниските обороти, докато се развърти турбото, след това става страшно (над 2000 об/мин), докато 1.9 реагира на педала светкавично при всякакви обороти, точно като бензинова кола. И двете са удоволствие за каране, прекрасни мотори - яко ускорение заради огромния въртящ момент, особенно големия мотор (304 Нм), супер икономични - 1.9 в Италия дава комбиниран разход 4.95, засичан 4 пъти, тук 6 заради разликата в качеството на горивата.Карах Пунто 1.1 6 месеца, след това Брава 1.6 1 година, повозих се 2 пъти в Алфа 2.4 JTD и реших че технологиите са достатъчно напреднали, за да продължавам да плюя дизелите наляво и надясно и мога да уверя всеки, че съвременните common rail мотори за взели най-добрите черти на дизеловите и бензиновите двигатели - икономичност и динамика. Пожелавам на всеки да има възможността да притежава и управлява подобен автомобил - аз вече съм заклет фен на дизела.
          Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
          Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
          Ex: Marea 2.4 JTD 2000
          Ex: Brava 1.6 1997
          Ex: Puntо 1.1 1994

          Коментар


            #6
            BO написа:
            Има, има такъв двигател.Отново е с абревиатура JTD не е GTD Както казах, Нино, в годината 2001-ва от нашето десетилетие, двигателя монтиран във Фиат Марея се променя.От стандартния JTD105, стават два двигателя - JTD100 и JTD110.Излизат тези двигатели на пазара с цел да отговарят на Евро3, като предишния както съм споменавал не отговаря на Евро3.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Другата разлика е в управлението на двигателя.При JTD105 - най-широко разпространения е EDC15-C5. При следващата модификация, стават с управление EDC15-C7Надявам се с това вече да се запомни разликата между тези 3 модификации Аз може би от форума съм най-големия фен на JTD Ако някой има информация (съвети) които са му нужни да казва.Ако някой има много специална информация, която може би не я знам, моля, споделете я с мен!
            Нещо съм по-склонен да вярвам на линка по-долу, но щом казваш?! http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineБих се изразил почти като теб:"Надявам се да се запомни този линк"... най-сетне... мушнете си го във "ФЕЙВЪРИТО"И още нещо, би ли ми обяснил как двигател 1.9 DS, атмосферен, на старото ми Пунто покрива нормите ЕВРО 3 още от 1999г,а тези "джей-те -дета" не щат? Май много народ "споделя" информация с теб за тях?
            nasty написа:
            Вярно има и на 2.4 им е интересно на фиат са 130 алфи 136 после май на мареа не се слага 140 алфите са 140 после 150 та 175 накрая....а 1.9 105 110 140 и 150 сега последните...
            Пропускаш моя бре момко, 120 кс, може би той е най-икономически значимия за концерна щото се слага в една камара марки и модели.1.9, 120 кс, 280НМ.От 105 до 120кс са с 8 клапана,останалите са шиснаесетки!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              Nino написа:
              Нещо съм по-склонен да вярвам на линка по-долу но щом казваш?! http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineБих се изразил почти като теб:"Надявам се за се запомни този линк"... най-сетне... мушнете си го във "ФЕЙВЪРИТО"
              Ами добре.Аз не карам никой да вярва на това за двигателите.Който иска да разбере истината, да се разрови по-дълбоко, а не да спира само на една статия.Просто казвам фактите какви са. Който иска да вярва, който иска не. Въпрос на личен избор.И да не забравяме, че статиите в уикипедията са от "прости" хора като нас, написали, проверени до някаква степен и след това поместени и достъпни за другите хора.Аз дори им знам разликата в управлението, пък не го виждам това къде се пише в уикипедията За 1.9JTD се сещам за следните варианти на мощност при различните модели автомобили от Фиат групата:80; 85; 100; 105; 110; 115; 120; 126(водят го 130); 130; 140; 150; 180; 190 (последните два не знам още в коя кола се монтират - само съм чел за тях!)За кубатура на JTD двигател се сещам за следните (не всички са произведени от Фиат):1.3; 1.9; 2.0; 2.2; 2.3; 2.4; 2.8Надявам се да съм бил възможно най-изчерпателен, точен и без грешки!
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Да, някои се произвеждат от италианската VM motori http://www.vmmotori.it/en/01/00/index.jsp
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  опс дам има и 120 ма той е от новите та затва леко съм го пропуснал кашичка е малко след 2001 ли там след 105 през година им дигат конете на тва жтд ма става се по лудница и лудница.
                  Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                  Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                  Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                  Коментар


                    #10
                    Здравей те! Хубава тема сте избрали. Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. Опитах да сравня трите мотораJTD 100,105,110 к.с. от информацията която е в AUTODATA2006.За съжаление разлики не открих и за това ще изкажаличното си мнение.Електрониката прави чудеса,за мое съжаление не се чуствам комфортно когато немога да контролирамнещата.Електрониката не е моята стихия.

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Здравей те! Хубава тема сте избрали. Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. Опитах да сравня трите мотораJTD 100,105,110 к.с. от информацията която е в AUTODATA2006.За съжаление разлики не открих и за това ще изкажаличното си мнение.Електрониката прави чудеса,за мое съжаление не се чуствам комфортно когато немога да контролирамнещата.Електрониката не е моята стихия.
                      Да абсолютно си прав.В кубическите сантиментри 1910 има мощности от 60 до кажи речи 200кс.По интересна тема би била за сметка на какво, на какъв ресурс са тези мощности!? Какъв е ресурсът на един 1248 куб.см двигател с мощности 70, 75 и 90 кс? Говорим за дизели, нали?
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Разбира се. Не е лошо да си кажем мненията.

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Разбира се. Не е лошо да си кажем мненията.
                          Ами кажете ги!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Всичко идва за сметка на новото хилядолетие Живеем в съвременни времена -> технологии, материали и т.н.Науката напредва, няма как.Аз бих се качил в някакво 1000 см3 дизелче, имащ мощност 600кс при 3000 оборота и въобще няма да питам от къде са излезнали, а само бих се радвал "Напред науката е слънце", както се казваше...
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              За новите команрейл мотори(по принцип за всички такива) не се притеснявам ама изобщо за ресурса на мотора.Тези машини се въртят толкова плавно и с такава грация ,че чак да им завидят бензинките.Старите нафтови печки дрънчаха като цинкови кофи на паваж и пак изкарваха по 500000 км.Изобщо новите машини са ВЪРХА ,но не и по джоба ми

                              Коментар

                              Working...
                              X