Каква е разликата между двата двигателя.Този gtd110 го дават много икономичен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разлика jtd105 и gtd110
Collapse
X
-
Има, има такъв двигател.Отново е с абревиатура JTD не е GTDКакто казах, Нино, в годината 2001-ва от нашето десетилетие, двигателя монтиран във Фиат Марея се променя.От стандартния JTD105, стават два двигателя - JTD100 и JTD110.Излизат тези двигатели на пазара с цел да отговарят на Евро3, като предишния както съм споменавал не отговаря на Евро3.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Другата разлика е в управлението на двигателя.При JTD105 - най-широко разпространения е EDC15-C5. При следващата модификация, стават с управление EDC15-C7Надявам се с това вече да се запомни разликата между тези 3 модификации
Аз може би от форума съм най-големия фен на JTD
Ако някой има информация (съвети) които са му нужни да казва.Ако някой има много специална информация, която може би не я знам, моля, споделете я с мен!
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Има, има такъв двигател.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
BO написа:Има, има такъв двигател.Отново е с абревиатура JTD не е GTDКакто казах, Нино, в годината 2001-ва от нашето десетилетие, двигателя монтиран във Фиат Марея се променя.От стандартния JTD105, стават два двигателя - JTD100 и JTD110.Излизат тези двигатели на пазара с цел да отговарят на Евро3, като предишния както съм споменавал не отговаря на Евро3.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Другата разлика е в управлението на двигателя.При JTD105 - най-широко разпространения е EDC15-C5. При следващата модификация, стават с управление EDC15-C7Надявам се с това вече да се запомни разликата между тези 3 модификации
Аз може би от форума съм най-големия фен на JTD
Ако някой има информация (съвети) които са му нужни да казва.Ако някой има много специална информация, която може би не я знам, моля, споделете я с мен!
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineБих се изразил почти като теб:"Надявам се да се запомни този линк"... най-сетне... мушнете си го във "ФЕЙВЪРИТО"И още нещо, би ли ми обяснил как двигател 1.9 DS, атмосферен, на старото ми Пунто покрива нормите ЕВРО 3 още от 1999г,а тези "джей-те -дета" не щат? Май много народ "споделя" информация с теб за тях?
nasty написа:Вярно има и на 2.4 им е интересно на фиат са 130 алфи 136 после май на мареа не се слага 140 алфите са 140 после 150 та 175 накрая....а 1.9 105 110 140 и 150 сега последните...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Нещо съм по-склонен да вярвам на линка по-долу но щом казваш?!http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineБих се изразил почти като теб:"Надявам се за се запомни този линк"... най-сетне... мушнете си го във "ФЕЙВЪРИТО"
За 1.9JTD се сещам за следните варианти на мощност при различните модели автомобили от Фиат групата:80; 85; 100; 105; 110; 115; 120; 126(водят го 130); 130; 140; 150; 180; 190 (последните два не знам още в коя кола се монтират - само съм чел за тях!)За кубатура на JTD двигател се сещам за следните (не всички са произведени от Фиат):1.3; 1.9; 2.0; 2.2; 2.3; 2.4; 2.8Надявам се да съм бил възможно най-изчерпателен, точен и без грешки!
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, някои се произвеждат от италианската VM motori http://www.vmmotori.it/en/01/00/index.jspSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Здравей те! Хубава тема сте избрали. Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. Опитах да сравня трите мотораJTD 100,105,110 к.с. от информацията която е в AUTODATA2006.За съжаление разлики не открих и за това ще изкажаличното си мнение.Електрониката прави чудеса,за мое съжаление не се чуствам комфортно когато немога да контролирамнещата.Електрониката не е моята стихия.
Коментар
-
specialista написа:Здравей те! Хубава тема сте избрали. Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. Опитах да сравня трите мотораJTD 100,105,110 к.с. от информацията която е в AUTODATA2006.За съжаление разлики не открих и за това ще изкажаличното си мнение.Електрониката прави чудеса,за мое съжаление не се чуствам комфортно когато немога да контролирамнещата.Електрониката не е моята стихия.Какъв е ресурсът на един 1248 куб.см двигател с мощности 70, 75 и 90 кс?
Говорим за дизели, нали?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Всичко идва за сметка на новото хилядолетиеЖивеем в съвременни времена -> технологии, материали и т.н.Науката напредва, няма как.Аз бих се качил в някакво 1000 см3 дизелче, имащ мощност 600кс при 3000 оборота и въобще няма да питам от къде са излезнали, а само бих се радвал
"Напред науката е слънце", както се казваше...
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За новите команрейл мотори(по принцип за всички такива) не се притеснявам ама изобщо за ресурса на мотора.Тези машини се въртят толкова плавно и с такава грация ,че чак да им завидят бензинките.Старите нафтови печки дрънчаха като цинкови кофи на паваж и пак изкарваха по 500000 км.Изобщо новите машини са ВЪРХА ,но не и по джоба ми
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар