В понеделник ходих до Свищов и молко преди да стигна започнах да чувам някакъв шум от двигателя между 1950 и 2300 оборота при по високи обороти или заглъхва или не го чувам от нормалниа шум на двигателя. Чува се нещо като виене (все едно турбината работи на празен ход или нещо такова немога да го оиша), помислих че е от турбината но като отворих капака ми се струва че е от другата страна на двигателя до нафтовата помпа но не съм сигурен дали е от нея, иначе турбото си работи и колата си върви нормално както и преди да се чува товаа нещо. Преди да зареда и сложих добавка REDEX мисля че беше(може да съм прекалил малко но не мисля че е от нея ).Някой има ли идея какво е станало на колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен шум от двигателя
Collapse
X
-
Както си го описал идея си нямам ,но със сигурност не е от добавката.Щом е виене то може да е от ролка на пистов или ангренажен ремък или лагери на алтернатор.Последно предположение хидравлична помпа.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
reiban написа:свалих пистовия ремък и този шум изчезна , размърдах шайбата на хидравличната помпа и сякаш има малък луфт. Някой ако е запознат с ремонта на хидравличната помпа нека каже лесно ли се сваля и колко пари горе доло струва демонтаж/ монтаж и ремонт.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
reiban написа:не съм го сменял как се сменя от къде се източва, и има ли възможност да е от него.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Няма да отговоря точно на въпроса ти, но ще споделя опит. Преди 3 седмици когато почнаха дъждовете, почна да ми свири ремъка на хидравлика/климатроник и т.н. Смених го с Gates убедиха ме, че като е най-скъм е най-хубав - дръжки. Още на 3-тия ден се разсвири. Оптяжната ми ролка е нова, просто или ремъка ми е с много малко по-дълъг или е пълен боклук. Сега свири когато е мокро и колата работи на ниски обороти като подам газ няма свирене. Относно помпата на хидравликата, моята си изпя песента. Наложи ми се да завия до край и ударих волана доста силно, че беше екстремна ситуацията и ми изтече всичкото масло. Смених 3 помпи докато уцеля някоя която работи. Цената за нова беше 600 лева. Явно тези ремъци и по-точно обтегането им не е измислено по най-добирия начин.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Колега, ако е хидравлична помпа, тя не може да се ремонтира както е описал Торнадо.Направо втора употреба или нова, която е много скъпа и няма да си купиш Дано не е от нея.Сваля се от горната страна на колата.Провери и другите варианти, ролки, алтернатор.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Описаното е само горе долу за сравнение а не че може да се ремонтирва.Да локализира първо шума защото може да е от опъвателна ролка,паразитна ролка,лагер на шайбата на компресора,лагери на алтернатор,хидравлична помпа и тогава ремонти.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Проверих ремъка и не нито един от двата вида , моя е 1830 и като го огледах на едно място имаше една цепнатина от външната страна. Дали има вероятност да е от ремъка. Когато завия пълен оборот на волана не се чува нищо само между 1950 и 2300 оборота се чува този шум и сега си мислия дали не е от превъртане на ремъка. Обтяжната ролка и паразитната съм ги сменял преди 1 година.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар