Здравейте, колеги, понеже, по неволя днес си смених ангренажния ремък, като сменях семеринга на разпределителния вал, понеже бил целия оплякан в масло... 57лв та да ви попитам, кое се износва по-бързо, самия ремък или ролките...ролките са на 27000км, както и ремъка, който смених леле колко ги мразя тези семеринги, имам чувството, че са направени, за да протекат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко км издържат ролките на ТД100
Collapse
X
-
Живота на ролките доколкото съм чел и попадал на инфо го дават различно.Оригинален комплект за вграждане се сменял на 120000 км.Друго инфо е ,че ролките издържали две смени на ремъка т.е поставяш нови ролки и ремък сменяш после само ремък и на следващата смяна пак всичко.Факторите които опредеялт тази смяна са доколко консумативите са надеждни/оригинални/ каква марка се поставя и.т.н.Всичко е много относително затова аз смятам ,че смяна за ремък на 40000-50000 км е нормално а ролки ако нямат шум и някакво износване може да се сменят на 100000.Най добрия вариант си остава разбира се смяна на целия комплект заедно вече мисля продават комплекти.Не обвързвам никого с това си мнение всеки си прави сметката сам като все пак оценява риска от скъсан ремък и блокирали ролки какви са последствията.А относно протичането на семерините колега нали знаеш ,че всичко си има някакъв ресурс все пак.Ако ли пък имаш постоянен проблем със протичане на семерини трябва да се замислиш дали вентилацията на самия двигател/картерните газове/ не е нарушена и в самия двигател не се създава налягане което избива посредством семерините.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
мерси, Торнадо, поне се поуспокоих малко, защото си мислех, че съм хвърлил парите на вятъра... но сега ще сменя ремъка и ролките, живот и здраве чак след 40-50000км и така на ролките ще се натрупат - 65-75000, което е прилично, е разбира се ако не стане нещо чрезвичайно, но дано не иначе, за семерингите - аз така си я купих с отекъл семеринг, но и на предишната ми беше издъхнал същия та за това ги мразяA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Аз като смених мойте преди месец си купих от най-скъпите уж били най-добри. На кутийките на ролките пише че издържат 100 000км. Според мен си е риск да се се кара повече от два ремъка с един комплект ролки, защотото недай си боже стане нещо ще е доста по-скъпо от ролките.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
След първите 100 000 км. когато всичко монтирано е оригинално и зъбните колела все-още са запазени, сменят се ремък и ролки!Всяка следваща смяна обаче се регламентира и гарантира на 50 000 км предвид на много обстоятелства - монтиране на ролки и ремък неконтролирани от оригиналния производител, износване на зъбните колела, некомпетентно обтягане на ремъка и. т. н.Така, че ако се смени само ремък и ролките на този етап изглеждат добре, никой не може да гарантира, че те ще издържат следващата смяна на ремъка на 50 000 км!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар