Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за датчик - Injection system

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dobrotic написа:
    Да, преди точно само като чукна газта и тръгва.Значи сега като се прибирах към София и колата наистина набира доста след средата, почти трябва да е залепен педала за да тръгна. И като започнаха софийските светофари и още на първия или втория, изфорсирах понеже не съм свикнал с газта да ми е толкова ниско и ми направи впечатление че педала се пооправи!! пак се възвърна както преди си беше! после пак малко "потъна", но общо взето се коригира. Явно наистина този потенциометър си е заминал.А тази лампа на таблото явно има доста неясен характер... Означава "нещо не ти е в ред колата" ама какво...Ще видим дали ще изгасне като оправя потенциометъра.
    Аз не разбирам, какво се дърпаш от диагностиката, да ти "покаже" автомобила какво не му е наред.Не разбрах, как ще оправяш потенциометъра на газта, като видиш цената и ще се разревеш :D
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Защо да се дърпам от диагностика, това е първото нещо което трябва да се направи. Просто това, че педала на газта ми е "потънал" го усещам и без диагностика.Е какво, да не го оправям ли?
      FIAT Bravo 1,9 JTD GT

      Коментар


        #18
        dobrotic написа:
        Да, преди точно само като чукна газта и тръгва.Значи сега като се прибирах към София и колата наистина набира доста след средата, почти трябва да е залепен педала за да тръгна. И като започнаха софийските светофари и още на първия или втория, изфорсирах понеже не съм свикнал с газта да ми е толкова ниско и ми направи впечатление че педала се пооправи!! пак се възвърна както преди си беше! после пак малко "потъна", но общо взето се коригира. Явно наистина този потенциометър си е заминал.А тази лампа на таблото явно има доста неясен характер... Означава "нещо не ти е в ред колата" ама какво...Ще видим дали ще изгасне като оправя потенциометъра.
        Прочетох ти патилата и проблема ти е в потенциометъра на газта, педала и то по-точно в куплунга !Замърсява се, започва лошо да контактува и от време-навреме остава да работи само втората степен!Извади куплунга, зачисти го и нещата ще се оправят - после има и процедура по обучение на педала, но с това смятам, че ще се справиш!

        Коментар


          #19
          На адски гадно място е този потенциометър на газта, няма да стане без да се свали цялото табло та въпроса ми е как се сваля таблото?
          FIAT Bravo 1,9 JTD GT

          Коментар


            #20
            Проблемът е решен, наистина се оказа замърсен куплунг. Разминах се със свалянето на таблото. При това положение грешките които се записват в компютъра са T/P нещо си (throttle position sensor).Благодаря на всички за мненията!!
            FIAT Bravo 1,9 JTD GT

            Коментар


              #21
              dobrotic написа:
              Проблемът е решен, наистина се оказа замърсен куплунг. Разминах се със свалянето на таблото. ...
              Имам същия проблем. Къде се намира този куплунг? Мисля че проблема ми е на друго място, но поне ще почистя куплунга.
              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

              Коментар


                #22
                Виж тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20980
                FIAT Bravo 1,9 JTD GT

                Коментар


                  #23
                  Какво стана с твоя проблем на JTD-то?Как го реши?Защото аз скоро си купих и на мен го прави сащия проблем.Онзи ден на магистралата карах със 140км/час и изведнъж загуби мощност,светна лампичката,а педала на газта изощо не реагираше.Отбих в аварийната лента,изключих я от скорост и колата изгасна.Изчаках малко и запалих и нямаше проблем,лампичката не светеше и колата си вървеше нормално.От тогава няма проблеми,но съм с много въпросителни.Моля за помощ

                  Коментар


                    #24
                    колега под жабката има един шест щитов куплунг откачаш го,почистваш го и дано проблемът се реши аз моят проблем така го оправих по препоръка на колегата hadjov на който искренно благодаря. Успех
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #25
                      Само ме притеснява това, че ти е изгаснала, след като си я изключил от скорост. При мен не ми е гаснала никога. Иначе както го е казал cokata_23 куплунга е зад жабката, мисля бял беше, но не съм сигурен. Дано да е това. Пиши какво става.
                      FIAT Bravo 1,9 JTD GT

                      Коментар


                        #26
                        След близо две години, евтиното решение го знаем всички - почистване на съединителният "куплунг" и евентуалното му напръскване с електроконтактен спрей. Разбира се молитвата да не е ТПС-а е предшестваща операцията.Ако пък колата гасне като загрее - датчик колянов вал
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар

                        Working...
                        X