Тази вечер се прибирах към вкъщи с JTD-то и за пореден път ми светна този датчик. За 3-ти или 4-ти път му е този месец. Прави ми впечатление че светва десетина минути след като съм покарал. Ходих на компютър, имаше 4-5 грешки, не помня вече какви, изчистиха ми ги и след като запалих не се натрупаха нови. Въпроса остана открит. Иначе колата си върви идеално. Както светва така и изключва - случайно. Ще съм благодарен да споделите мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за датчик - Injection system
Collapse
X
-
На мен тази лампичка ми светна един път и се притесних на много пари. Реших да подходя като "майсторите" и разходих стрелката на оборотомера до червената линийка. Лампичката се оправи и не ми е светкала втори път. Помня че тогава бях налял нафта от друга бензиностанция, от която не съм зареждал никога. Явно е капризно на нафта.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Така. Ето го и продължението. Ставам сутринта паля колата и това чудо продължава да си свети. Трябваше да пътувам от София до Мездра. Някъде към Горни Богров изгасна. Така като чета горния пост може би наистина е заради нафтата - служебна е. Не знам каква е, но с нея пълнят едно Митсубиши L200 пикап чисто нов. Просто много малко вероятно да е от кофти нафта.Ако все пак е така какво? Един месец да зареждам само от OMV напимер и да следя дали ще светне.....FIAT Bravo 1,9 JTD GT
Коментар
-
2 пъти я гледах за грешки - първия имаше две - температура на охлаждащата течност и още една, някаква незначителна. Междувременно имах проблеми със запалването заради слаб акумулатор, смених го, покарах и след това пак погледнах за грешки - no errors. Решихме че грешките са случайно записани заради слабия акумукатор.Днес - карам си на прав път с около 80км/ч на 5-та, т.е. съвсем леко натискам газта. Изведнъж колата спира да върви все едно съм си махнал крака от газта и започва да намалява и едновременно с това ми светва пак този датчик.Зачудих се какво става, продължих да карам и установих че като натискам педала на газта в първата половина нищо не се случва, тоест работи от половината до края. Получи се "луфт". Така и като седя на едно място - давам газ и оборотите започват да се качват едва след като съм натиснал доста педала. Не ми направи впечатление колата да е изгубила мощност.Някой друг с JTD с подобни проблеми?? Да помага..Като (ако) я оправя ще пиша.FIAT Bravo 1,9 JTD GT
Коментар
-
Това много прилича да имаш проблем в датчика за положение на педала на газта.Провери за тази грешка и ако я видиш има два варианта:1- Този модел автомобили си имат фабричен дефект, като се процедира да се среже куплунга на датчика 5-6см от него и да се запои вместо да го използваш. - Това ако е този проблем и е значително по-евтин.2- Ако наистина самия потенциометър има проблем, то тогава само с нов, който не е много евтин.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Моята не е JTD, но имах същия проблем - тръгвам на път не свети и вечече като съм минал доста, на ниски обороти /под 2000/ светва. Това ставаше по кръстовища, светофари и др. Чистиха ми грешки и разни други, сменях филтри, но продължи така да си светва. Иначе си вървеше нормално и рахода си беше нормален. Един ден прочетох, че един колега си е чистил резервоара и аз я дадох на един познат майстор да ми го изчисти. Каза, че е имало много боклуци, а цедката на някаква сонда била направо затлачена. След като ги почисти не ми е светвало.FIAT Marea 1.9TD Weekend
Коментар
-
dobrotic написа:Мда. Все повече почвам да си мисля за кофти нафта.И все пак каква е връзката между педала на газта и този датчик??Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Да, преди точно само като чукна газта и тръгва.Значи сега като се прибирах към София и колата наистина набира доста след средата, почти трябва да е залепен педала за да тръгна. И като започнаха софийските светофари и още на първия или втория, изфорсирах понеже не съм свикнал с газта да ми е толкова ниско и ми направи впечатление че педала се пооправи!! пак се възвърна както преди си беше! после пак малко "потъна", но общо взето се коригира. Явно наистина този потенциометър си е заминал.А тази лампа на таблото явно има доста неясен характер... Означава "нещо не ти е в ред колата" ама какво...Ще видим дали ще изгасне като оправя потенциометъра.FIAT Bravo 1,9 JTD GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар