reiban написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик на радиатора
Collapse
X
-
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
-
Благодаря, но това товарно съпротивление къде се намира?Защото имам съмнение, че релето таймер изпълниява тази функция.Днес затворих релетата ръчно и при затварането на едното, едната перка се врътна. Аналогично и при второто реле.но се завъртя другата перка.Скоростта на въртене не можах да определя ,щото не знам как е да се връткат на бавни При мен самият проблем мисля, че идва или от релето таймер или от датчика на термостата, който подава инфото за екуто.
Коментар
-
Схемите за управление на вентилаторите колега при JTD и TD са различни и не можеш да добиеш представа от темата защо при теб има проблеми.Използвам случая и да те попитам какво направи със шума откъм ремъците?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И аз се вмъквам тук... Днес пак напреднах, скоростта на перките при мен зависи от това дали ще са свързани успоредно или последователно. Бавна скорост последователно, бърза- успоредно. И сега въпросът дилема:дали релето таймер играе тази важна роля.Или казано на мой език като реверс при ел. машинки.А за шума от към ремъците и аз имам леко свирене като щурче некуде от кум над десната гума и калник.Според мен проблема при мен е от някоя ролка на обслужващият ремък. Ще се опитам със спрей да реша проблема, ако не не знам...?
Коментар
-
Здравейте на всички! Благодаря за мненията и указаната помощ. С много мъки успях да стигна до отговор, защо перките не искаха да ми завъртят на бавна скорост. Както сам казах мислех , че основно проблема е от датчика на термостата или от релето на самият радиатор. Изкарах релето, което е с 5 крачета и се намира на радиатора. Проверих с мултицет кой са крайщата на бобинката и с помоща на кабелче и съответно на "+" и на "-" на акумулатора го проверих. Резултата беше такав, че : релето цъкна, но не прехвърли.Замених го с ново с убеждението , че всичко ще е наред. Паля колата и чакам... 98 градуса и нагоре няма въртене на перките. От там почти пред срив на нервна криза вадя датчика ,който е на термостата... Отидох до магазин за резервни части и купих нов за 28 лв.След монтирането на новият паля и малко преди средата на скалата завъртя бавната.И най-важното което искам да допълния за коелгите с мотор JTD, да внимават много с перките, защото както виждате при мен се оказаха две нещата. И другото което искам да допълния е , че при мен датчика си показваше градусите на таблото, но той самият е пряко свързан с екуто и явно за това е имало разминаване. Релето таймер го взех от приятел и не мога да помогна с инфо за цената.Датчика ми го дадоха за 28 лв. , а въпреки това, че релето не изкаше да прехвърли държа да спомена, че перките при вклучен климатик си въртеха и двете. Ако някой от админите счете за необходимо, може да премести темата в често срещани .Също така, ако някой иска да допълни или да ме поправи да пише.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар