BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли някой с монтиран Boost Meter
Collapse
X
-
А прибора електрически ли е?В смисъл дали маркуча влиза в него директно или има датчик към който се закача налягането и кабели м/у него и прибора?Ами не знам, на мен ми се струват доста пари за един манометър с красив дизайн, ама ти си знаеш.Обаче какви въпроси се сипят само :D А може би колегата разчита с този прибор да научава прогнозата за времето за 2 дни напред онлайн? Според мен е доста практично нещо, може би защото темприерата и типотата си го има - при мен е даденост.А и радва окото като направи над 0,8 бара. Обаче в такива случаи не гледам в огледалото.Не че се вижда нещо, сеI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
1115 написа:То е ясно, че няма да гледаш часа, но аз не виждам голям смисл от него.............е може за теб да има.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
BO написа:При дизела няма да може да мери вакуум.Иначе не знам за какво ти е точно, освен да следиш в какво състояние ти е турбото. Другото си е за кефа.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Esper, при тебе се получило следното : Все едно съм те хванал за гушата и ти казвам тичай. И на теб като не ти стига въздуха няма да можеш да тичаш :P Така че при турбо двигателите е много важно да се подменят филтрите особеноо въздушния.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:BO написа:При дизела няма да може да мери вакуум.Иначе не знам за какво ти е точно, освен да следиш в какво състояние ти е турбото. Другото си е за кефа.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега BO , има подналягане дори и да няма др.клапа . На опел вектра 1.7 ТД е около 0.3-0.4 подналягане.При тези които имат др.клапа е по голямо но нямам точни данни.Измерването съм го правил като откачих маркуча на сервото от вс.колектор и сложих комбиниран манометър за под и над налягане.Вярно подналягането е доста по малко отколкото при бензиновите , но все пак го има . Иначе въздуха неможе сам да влезе.Все пак при такт вскукване , всм.клапан/и са отворени и докато буталото слиза от гмт към дмт прави вакуум.При моето Уно на празен ход има подналягане около 12-13 psi това е около 0.8 бара Аз съм си изпълвал уреда на подналягена като мина от 4 та на 3 та и колата е в 4-5 хил оборота 25 psi това е около 1.3 бара подналягане.И още нещо тогава ако няма поднялагене как ще работи сервото на спирачките при празен ход ???Би трябвало да нямаме спирачки ако спускаме някои наклон по инерция на празен ход .Има но е минимално 0.3-0.4Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:Esper, при тебе се получило следното : Все едно съм те хванал за гушата и ти казвам тичай. И на теб като не ти стига въздуха няма да можеш да тичаш :P Така че при турбо двигателите е много важно да се подменят филтрите особеноо въздушния.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:HCO написа:Esper, при тебе се получило следното : Все едно съм те хванал за гушата и ти казвам тичай. И на теб като не ти стига въздуха няма да можеш да тичаш :P Така че при турбо двигателите е много важно да се подменят филтрите особеноо въздушния.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар