Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли някой с монтиран Boost Meter

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли някой с монтиран Boost Meter

    Монтирвал ли си е някой въпросния уред на автомобила и ако е как го е направил?Аз си мисля ако го правя да срежа тръбата която влиза в колекторите и да поставя метална снадка с допълнителна тръбичка на която да прикача маркуч или тръба която да управлява уреда.Така ли се прави?Boost MeterЦена: 115.00 лвBoost Meter Amber Производител:Raid hp LED осветление на дисплея и черно стъкло Измерителна единица:bar Диаметър:52мм http://www.redline-tuning.com/compon...mart/Itemid,8/
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    офф преди време питах един френд и той каза че може, но каза нещо си спомням, да се сложи някъде един трипръстник, на който допълнителен пръст отива Бууст-метъра... но а сега като не помня за къде ставаше на въпрос, ако искаш може пак да го попитам и да ти кажа
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      BEX---GT написа:
      офф преди време питах един френд и той каза че може, но каза нещо си спомням, да се сложи някъде един трипръстник, на който допълнителен пръст отива Бууст-метъра... но а сега като не помня за къде ставаше на въпрос, ако искаш може пак да го попитам и да ти кажа
      Надявам се ,че ще е точно там където и аз си мисля точно с тройник.Ще съм благодарен за предоставена информация.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Esper написа:
          На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.
          Вярно пробивам си колектора нарязвам му резба да речем 6 мм и готово за маркуче.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Esper написа:
            На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.
            Вярно пробивам си колектора нарязвам му резба да речем 6 мм и готово за маркуче.
            Точно така.На снимката въпросното маркуче е точно под дебелия, който идва от интеркулера.Маркуча за който говорим отива основно към ГНП-то и от там се разклонява към датчика за налагане на турбината.Дебелостенен е и затова изглежда поне 10мм в диаметър. Всъщност отвора е 5 или 6мм.Ако те интересува точно ще проверя, но не мисля че е толкова важно.Завърташ един щуцер и си готов.Ако разбира се от твоя колектор не тръгва нанякъде подобен маркуч - тогава може да ползваш него с разклонение.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              На коя кола ще го слагаш? Този прибор не е нищо друго освен един комбиниран за вакум(подналягане) и налягане манометър.Свързва се с смукателния колектор.Най-удобно с тройник на изхода за ГНП.Не очаквай на празен ход(като я форсираш на място) да вдигне налягане повече от 0.4 бара.Показания от около 1 бар ще има само когато колата е под товар на 2;3 и 4 предавка (само тогава човек сипозволява да я смачка яко както се казва) и ако е изправен турбо компресора и уплатнен добре пътя на въздухаот него до смукателния колектор. Успех!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                На коя кола ще го слагаш? Този прибор не е нищо друго освен един комбиниран за вакум(подналягане) и налягане манометър.Свързва се с смукателния колектор.Най-удобно с тройник на изхода за ГНП.Не очаквай на празен ход(като я форсираш на място) да вдигне налягане повече от 0.4 бара.Показания от около 1 бар ще има само когато колата е под товар на 2;3 и 4 предавка (само тогава човек сипозволява да я смачка яко както се казва) и ако е изправен турбо компресора и уплатнен добре пътя на въздухаот него до смукателния колектор. Успех!
                На колата от подписа разбира се мисля да го поставям Фиат Мареа 1,9 ТД100
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  На тази кола сигналния маркуч който отива към ГНП е отгоре на смукателния колектор,т.е. достъпа до него е много лесен . Успех!

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    На тази кола сигналния маркуч който отива към ГНП е отгоре на смукателния колектор,т.е. достъпа до него е много лесен . Успех!
                    Мерси.Този посочен със стрелката ли е?
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Другия вариант е да го свържеш с тройник към маркуча за гейта.Нещо сега не си намирам снимката на турбината за да ти покажа.п.п. а за какво ти е този уред?

                      Коментар


                        #12
                        1115 написа:
                        Другия вариант е да го свържеш с тройник към маркуча за гейта.Нещо сега не си намирам снимката на турбината за да ти покажа.п.п. а за какво ти е този уред?
                        Със сигурност намя да гледам колко е часа на него ,а показанията от стойностите на създаваното налягане от турбината.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          specialista написа:
                          На тази кола сигналния маркуч който отива към ГНП е отгоре на смукателния колектор,т.е. достъпа до него е много лесен . Успех!
                          Мерси.Този посочен със стрелката ли е?
                          По всичко изглежда че това е маркуча който ти трябва. Трябва да монтираш един тройник на него и към него да закачиш прибора.При мен тройника е монтиран на самото ГНП, част от помпата си е.Между другото, колко струва такъв прибор?Мисля че преди време гледах в нета но цените бяха доста солени, около стотарката в лева.Но определено е по-добър от оригиналния, най-малкото защото освен налягане, мери и вакуум.Друг е въпроса доколко последното е практически обосновано но едно време си спомням че монтирахме подобни прибори на соц-возилата.Бяха разграфени на зони за икономичен режим на каране Естествено мереха само в минус, тоест вакуум
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #14
                            Толкова са около 100 лв. се върти цената.Ето http://www.redline-tuning.com/compon...id,8/vmcchk,1/
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              При дизела няма да може да мери вакуум.Иначе не знам за какво ти е точно, освен да следиш в какво състояние ти е турбото. Другото си е за кефа.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X