Монтирвал ли си е някой въпросния уред на автомобила и ако е как го е направил?Аз си мисля ако го правя да срежа тръбата която влиза в колекторите и да поставя метална снадка с допълнителна тръбичка на която да прикача маркуч или тръба която да управлява уреда.Така ли се прави?Boost MeterЦена: 115.00 лвBoost Meter Amber Производител:Raid hp LED осветление на дисплея и черно стъкло Измерителна единица:bar Диаметър:52мм http://www.redline-tuning.com/compon...mart/Itemid,8/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли някой с монтиран Boost Meter
Collapse
X
-
офф преди време питах един френд и той каза че може, но каза нещо си спомням, да се сложи някъде един трипръстник, на който допълнителен пръст отива Бууст-метъра... но а сега като не помня за къде ставаше на въпрос, ако искаш може пак да го попитам и да ти кажаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
-
BEX---GT написа:офф преди време питах един френд и той каза че може, но каза нещо си спомням, да се сложи някъде един трипръстник, на който допълнителен пръст отива Бууст-метъра... но а сега като не помня за къде ставаше на въпрос, ако искаш може пак да го попитам и да ти кажаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Esper написа:На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Esper написа:На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
На коя кола ще го слагаш? Този прибор не е нищо друго освен един комбиниран за вакум(подналягане) и налягане манометър.Свързва се с смукателния колектор.Най-удобно с тройник на изхода за ГНП.Не очаквай на празен ход(като я форсираш на място) да вдигне налягане повече от 0.4 бара.Показания от около 1 бар ще има само когато колата е под товар на 2;3 и 4 предавка (само тогава човек сипозволява да я смачка яко както се казва) и ако е изправен турбо компресора и уплатнен добре пътя на въздухаот него до смукателния колектор. Успех!
Коментар
-
specialista написа:На коя кола ще го слагаш? Този прибор не е нищо друго освен един комбиниран за вакум(подналягане) и налягане манометър.Свързва се с смукателния колектор.Най-удобно с тройник на изхода за ГНП.Не очаквай на празен ход(като я форсираш на място) да вдигне налягане повече от 0.4 бара.Показания от около 1 бар ще има само когато колата е под товар на 2;3 и 4 предавка (само тогава човек сипозволява да я смачка яко както се казва) и ако е изправен турбо компресора и уплатнен добре пътя на въздухаот него до смукателния колектор. Успех!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
1115 написа:Другия вариант е да го свържеш с тройник към маркуча за гейта.Нещо сега не си намирам снимката на турбината за да ти покажа.п.п. а за какво ти е този уред?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:specialista написа:На тази кола сигналния маркуч който отива към ГНП е отгоре на смукателния колектор,т.е. достъпа до него е много лесен . Успех!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Толкова са около 100 лв. се върти цената.Ето http://www.redline-tuning.com/compon...id,8/vmcchk,1/Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар