Карам си по бул България и изведнъж колата забива нос. Гледам лампата на компа свети . Едвам се престроих в най-дясна лента и след 100 опита се оказа, че няма да запали. Странното е че когато дам на контакт и спиралата на подгряването на свещите си свети постоянно, първа степен на вентилаторите на радиатора върти 5...6 секунди и включва втора. Изтеглиха ме до вкъщи и закачам визата и бам 6...7 грешки. Изчистих ги и веднага се появиха толкова много, че 2 екрана не ги събраха. Сега причината най-вероятно е липса на маса на ЕКУ_то или пък самото то е изгоряло .Стигнах до този извод след като открих, че според него самото захранване е 7.99В.Разкачих ги го закачих пак - нищо.1. Сега някой имал ли е този проблем и как го е решил.2. Някой знае ли къде са масите на това пусто ЕКУ (кеде са вързани към корпуса на колата).3. Имате ли идеи какво друго може да е?4. Това е Алфа за Бога
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD_то ме предаде днес.
Collapse
X
-
1115 написа:Абе имам - от старото ми браво, ма човека незнам дали ще го даде, а и де не му го гръмна нещо ме е шубе.Една част от спецовете са в Русе, а другата мисля утре да я викна, ма нямат идея за сега._______
146 JTD
Коментар
-
BO написа:Нали каза, че си сменял софтуера, за да върви повече колата.Да не би това в този момент да бъде от там проблема...?
Коментар
-
1115 написа:BO написа:Нали каза, че си сменял софтуера, за да върви повече колата.Да не би това в този момент да бъде от там проблема...?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар