Колеги, ако някой може да помогне ще съм много благодарен. Търся всякакви технически данни и параметри за двигателя на Croma 1.9 TDid, година 1990 с директно впръскване. Интересуват ме най-вече: компресия, атмосфери на отваряне на дюзите, момент на зацепване на помпата, с каква турбина е и всякакви други данни.Предварително благодаря на отзовалите се. Приятен ден на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данни за Крома 1,9тдид
Collapse
X
-
Re: Данни за Крома 1,9тдид
VET написа:Колеги, ако някой може да помогне ще съм много благодарен. Търся всякакви технически данни и параметри за двигателя на Croma 1.9 TDid, година 1990 с директно впръскване. Интересуват ме най-вече: компресия, атмосфери на отваряне на дюзите, момент на зацепване на помпата, с каква турбина е и всякакви други данни.Предварително благодаря на отзовалите се. Приятен ден на всички.
-
Nino написа:Степен на сгъстяване 18:1Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
BO написа:Аз бих променил, че степента на сгъстяване се е променила 18 пъти.Обема на количеството въздух (условно) в цилиндъра е намаляло 18 пъти в горна мъртва точка, спрямо долна мъртва точка. Защото обема и в горна и в долна мъртва точка включва и обема на горивната камера.Спред мен има малка разлика и за това го пиша...
Коментар
-
Le Transporteur написа:...Може и мен да визират момчетата,аз направо взех да пиша от Аутодата без да се замислям ,наистина дизел ако е с компресия 18 е тотализиран...http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Много Ви благодаря колеги за бързите отговори. Най-интересното е че компресията е наистина 18 атмосфери, а двигателя е с нови бутала, шлайфан блок, нови клапани, шлайфана глава. Дюзите ги настроих на 250 атм и въпреки всичко като запаля двигателя ако не го държа ще изкочи през капака. Интересното е че и преди ремонта беше същото. Поради това тресене го и ремонтирах, но за съжаление резултата даже е отрицателен. Като свалих дюзите се оказа, че едната отваря на 170 атм, втора на 180, трета на 200 и четвърта на 220атм. Сега след всичко двигателя работи като трактор. Грам не пуши, но сваля ли му ниските обороти под 1000 става страшно.Пропуснах да напиша, че типа на двигателя 154С6000 от 1990г. директен дизел, който се различава по някои параметри и детайли от същия двигател който се монтира от 1993г.и типа му е 154В3000- ако не се лъжаИнтересното е че преди да го отворя, извънградско ми даваше 4,6л/100 км при средна скорост от 100км/ч, но пък повече от 130 не искаше да вдигне. Сега също не иска да вдигне повече от 130км/ч.Направо не мога да разбера що за машина е това, а не малко дизели съм разглобил и сглобил. Лошото е че незная кой какво е пипал и сменял преди мен.Още веднъж , много благодаря за помощта и продължавам да приемам всякаква информация и полезни съвети.Пожелавам на всички лек и успешен ден.
Коментар
-
Приятелю,не знам доколко познаваш нащата(дизелите на ФИАТ) ще ти кажа само че като изключим новитеJTD мотори (от както ги вграждат) по добър дизелов мотор ФИАТ не е правил.Искрено съжалявам че имашпроблеми с него (все пак дане забравяме че и той е машна). Колегата Николай кара такъв в момента но не чакай да ти пише.Той никога не се хвали или да казва колко много знае.Да ме извиняват останалите колеги но наистина по-добърмотор от този няма. Успех с неволите! Не забравяй че имаш най-големия ФИАТ с най-добрия мотор!!!
Коментар
-
Благодаря колега, колата е наистина страхотна. Вчера, след ремонта, от София до Варна и обратно при средна скорост 90 км/ч, и четирима души вътре, даде 4,5 литра на сто. И въпреки това има нещо което не е на ред и ме дразни. Така като гледам отива на стендиране на помпа. Притеснява ме, само лошия ми опит с майстори помпаджии. Преди да тръгна за Варна, един майстор пипна някои регулировки на помпата и резултата беше катастрофален, та се наложи аз да си я настройвам по пътя с налучкване на ухо и на усет. Относно опита ми с фиатските дизели, от 1995 карам Ритмо 1,7 дизел 1714см3, 2000г си купих Дукато 1,9 тд и още едно Ритмо 1,9 тд. И от трите мотора съм невероятно доволен, но трябва да се има в предвид, че всеки новозакупен от мен автомобил е бивал на момента разглобен, включително и двигателя, и всичко което е било необходимо е подменено. Опре ли обаче работата до помпаджии, косите ми настръхват. Колега Специалист, ако мога да те помоля да откриеш някакви данни за ниските обороти на този двигател и данни за компресия, защото започвам да си мисля дали компресията ми не е прекалено висока, в следствие на незнаино колко пъти е шлайфана главата.Относно най-добрия мотор, зависи от настроението ми, тъй като имам още една Крома с 2,5 V6 - 162 конски сили двигател, който обаче се опитва да ме засмуче и мене през резервоара, като му настъпя педала.Всичко най-хубаво, и внимателно на пътя.
Коментар
-
Така ,ще цитирам от аутодата1.Степен на сгъстяване 18:12.Дюзите отварят на 252-2603.Хода на плунжера на ГНП е 1.06+-0.02 при ГМТ на ДВГ4.Тихите обороти са 890-9505.Турбото надува с 0.72-0.8 бара при над 2000 об.6.Компресията ти приятелю трябва дае поне 30 бара7. От думите ти съдя че тази кола е скопена.От опит знам че при скорост 110-120км и рязко ускорениеколата тръгва така сякаш потегляш с ряз от място.Трябва и да харчи малко повече.8.ГНП може да се настрои,малко трудно щото не се знае кой къде е пипал. Дано съм бил от помощ!
Коментар
-
Благодаря отново колега Специалист, възможно е и да е скопена, но при рязко ускорение при 110 км в час светва лампата за свръх налягане на турбото, а в същото време колата не иска да ускорява повече. Пробвах с увеличаване на горивото, но няма резуртат. А за компресията, честно да си кажа, се съмнявам да е около 30, защото в буталата има огромна яма - горивната камера, и на всичкото отгоре са охлабени след най-горния компресионен сегмент, което е направено единствено за сваляне на компресията. Мисля си, дали пък компресията не е много висока и от там да идва това тракане и неравномерна работа. Ще взема да сложа още една гарнитура на главата и ще видя какво ще стане.Очаквам още съвети.Приятен ден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар