Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Затягане разпределителен вал JTD и някои отзиви за Пунто2...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Затягане разпределителен вал JTD и някои отзиви за Пунто2...

    Здравейте колеги ,ще съм благодарен някой да ми каже усилието ,с което се затягат петите на разпределителният вал при 1.9 JTD...

    #2
    Или това: Bolt retaining camshaft driven gear and rearcamshaft gearsM12x1.25 - 12 daNmИли това:Screw, camshaft capsM7 - 1.5 daNmЩе те излъжа с превода, за това ти поставям двата отговора, като избора си е твой.Аз превеждам първия отговор, за затягането на зъбното колело, което води ангренажния ремък, ама само това има за затягане на разпределителен вал.Втория отговор не мога да го преведа за кое се отнася, ама ми се вижда малко малки болтовете, но туко виж отговора за теб бил тозиКато видиш особено размера на болта, тогава ще се ориентираш и без да знаеш превода (или М7 или М12)п.п. В крайна сметка какво стана с това JTD?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      BO написа:
      Или това: Bolt retaining camshaft driven gear and rearcamshaft gearsM12x1.25 - 12 daNmИли това:Screw, camshaft capsM7 - 1.5 daNmЩе те излъжа с превода, за това ти поставям двата отговора, като избора си е твой.Аз превеждам първия отговор, за затягането на зъбното колело, което води ангренажния ремък, ама само това има за затягане на разпределителен вал.Втория отговор не мога да го преведа за кое се отнася, ама ми се вижда малко малки болтовете, но туко виж отговора за теб бил тозиКато видиш особено размера на болта, тогава ще се ориентираш и без да знаеш превода (или М7 или М12)п.п. В крайна сметка какво стана с това JTD?
      Супер си . Имам аутодата в нея са подобни нещата ,ама на английски и то технически.А Пунтото си е тук за още 7-8 дена и пак обратно,нямам думи за тази кола,много ми хареса.Горещо препоръчвам модификацията на феновете на Фиат.Купето като дизаин е добре барнато,има спортна жилка,интериора много добър,няма тракане,скърцане.Навъртях 400км. просто удоволствие на пътя,мотора перфектен,достатъчна мощност за това купе,изтегля много добре даже на 5-та предавка.Колата е на повече от 6 год. не чух по окачването нещо да скръцне или да лопне.А аудиото в колата беше черешката на сладоледа,8 колони + сериен бас и аз така ,не съм очаквал.Разбира се радва разходът на мотора вчера борда отчете 25,5 км./лит.,дори да има малка грешка в показанията му,не вярвам да е повече от половин литър. Никакъв проблем не е последвал от прехвърлянето на ангренажа (1 зъб) и слава богу .Цялата беля е вледствие дефектиране на ролката от системата клима-алтернатор,има пластинчата пружина в нея ,буквално ролката се е отворила,ремакът влиза зад нея ,заклинва,къса се и през това време задържа за момент шайбата на коляновият вал ,нататък знаете ,ангренажа прехвърля зъб..

      Коментар


        #4
        Значи това е отговора, както сигурно си го видял:М6 - 10НмМ7 - 15Нм
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          BO написа:
          Значи това е отговора, както сигурно си го видял:М6 - 10НмМ7 - 15Нм
          Да това е отговора,не сме свалили вала още и пробвах натяга сега ,повечето от болтовете на 20 Нм. изключваха динамометричния ключ..Благодаря!

          Коментар

          Working...
          X