Дозиращия клапан е изключен, защото ми направи бела с компютъра. Оправиха компютъра, но сега ме чака сервиза за клапана и колата не иска да запали. Посъветваха ме да си го включа само на запалване и при работещ мотор пак да си го изключа. Какво мислите, дали е разумно и рискувам ли пак да ми блокира CODE?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да запаля без дозиращ клапан
Collapse
X
-
Не знам какво разбираш под"дозиращ клапан" но единствената връзка на кода с нафтовата помпа е ел. клапан за горивото който можеш да захраниш отделно с напрежение .Ако го изключиш след като запалиш колата ще загасне.Ако става въпрос за другия клапан в/у помпата то той се казва авансатор и функцията му е да регулира налягането впомпата а оттам и аванса на впръскване на горивото .Моята лична логика сочи че можеш да запалиш и караш без него/без да е включен/ но с каква центровка ще работи мотора само господ знае.Най вероятно според мен с пълното възможно предварение на запалването.Ако проблема ти е в първия клапан спокойно му подавай 12 волта и карай,на компа няма да му стане нищо,няма да има никаква ел. връзка м/у компютъра и клапана.
-
Той няма нищо общо с кода компютъра му казва какво налягане в помпата/каква центовка да направи/да държи според оборотите,натоварването,температурата и други условия.Ако примерно е дал накъсо това може да прецака компютъра,шофирането без да е включен пък при всички положения дава грешка,така че рискът си е за теб.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар