Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да запаля без дозиращ клапан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да запаля без дозиращ клапан

    Дозиращия клапан е изключен, защото ми направи бела с компютъра. Оправиха компютъра, но сега ме чака сервиза за клапана и колата не иска да запали. Посъветваха ме да си го включа само на запалване и при работещ мотор пак да си го изключа. Какво мислите, дали е разумно и рискувам ли пак да ми блокира CODE?
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    #2
    Не знам какво разбираш под"дозиращ клапан" но единствената връзка на кода с нафтовата помпа е ел. клапан за горивото който можеш да захраниш отделно с напрежение .Ако го изключиш след като запалиш колата ще загасне.Ако става въпрос за другия клапан в/у помпата то той се казва авансатор и функцията му е да регулира налягането впомпата а оттам и аванса на впръскване на горивото .Моята лична логика сочи че можеш да запалиш и караш без него/без да е включен/ но с каква центровка ще работи мотора само господ знае.Най вероятно според мен с пълното възможно предварение на запалването.Ако проблема ти е в първия клапан спокойно му подавай 12 волта и карай,на компа няма да му стане нищо,няма да има никаква ел. връзка м/у компютъра и клапана.

    Коментар


      #3
      Става въпрос за авансатора. След като ми го изключиха пъплих до нас с много ниска мощност. На следващия ден колата не щя да запали.
      Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

      Коментар


        #4
        Той няма нищо общо с кода компютъра му казва какво налягане в помпата/каква центовка да направи/да държи според оборотите,натоварването,температурата и други условия.Ако примерно е дал накъсо това може да прецака компютъра,шофирането без да е включен пък при всички положения дава грешка,така че рискът си е за теб.

        Коментар


          #5
          Значи ще я нося с репатрак на сервиза това исках да преценя. Няма да рискувам и да се занимавам излишно. 1000х
          Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

          Коментар

          Working...
          X