Колеги,при мен също трака,но без да съм включил климатика.Не винаги - когато утихват оборотите или подам леко газ се чува претракване за малко.Много се чудих откъде е/тампон или нещо подобно/.Как мога да позная дали е тази шаиба?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане при ниски обороти при Мареа 125TD
Collapse
X
-
Колега не е нужно да се пуска климатика за да се установи дали е заминала демпферната ролка/шайба.Просто в топлото когато се пуска климатика се разбира най-лесно дали е заминала .Колега willow75bg за да видиш дали е тази шайба правиш следните упражнения .Взимаш крик вдигаш колата от лявата страна където са ремъците и сваляш гумата .След това сваляш пластмасовата кора за да се открият ремъците демпферната ролка се намира най-долу тоест тя е на коляновия вал една голяма с гумена сърцевина и 4 болта зад нея се намира една по-малка която се задвижва от ангренажния ремък . Няма как да се убърка . Огледай гумената сърцевина дали е напукана или скъсана побутни я леко на вътре на вън да видиш има ли луфтове . Ако е наранена се замисли да я сменяваш че стават сакатлъци и после джоба олеква . Провери си я сам и ако не си сигурен отскочи до някой на когото имаш доверие да ти я погледне . А смяната е елементарна отвива се обяжката изкарваш ремъка и развиваш болтовете сваляш старата след това слагаш новата завиваш болтовете и си ток и жица .Но първо погледни с колко НМ или Килограми се стягат болтовете . Да ти кажа само не съм много сигурен с торкс мисля че бяха но ако решиш да го правиш сам първо се снабди с инструмент и след това действай .Успех!.Marea Weekende TD100
Коментар
-
Колеги ... имах и аз този проблем ... пускам климатика ... и почва да трака на метал ... завъртам волана .. пак така... че започна да става страшно ... Докато дигнах капака при майстора и каза да бягам да си търся демпферна шайба че може и да не искарам още много. След разглобяването лично аз видях гумената сърцевина на шайбата ... която дотолкова се беше напукала, че липсваше 1/4 от гумата. Ако не се смени въпросната шайба ... при по силни вибрации на двигателя просто може да ритне ремъка и ремонта ще излезе повече от 300 лв за шайбата. Самата шайба струва между 120 и 420 лв като зависи от производителя! Сега гордо мога да кажа, че след смяната двигателя мърка ...
Коментар
-
ziias написа:Тракането на моята мареа, продължава както на ниски така и на високи обороти. Възможно ли е да е от рода на клапан или повдигач. Ако я кача на елкон , могат ли да ми кажат какъв е проблема._______
146 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар