Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракане при ниски обороти при Мареа 125TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ziias написа:
    Тракането на моята мареа, продължава както на ниски така и на високи обороти. Възможно ли е да е от рода на клапан или повдигач. Ако я кача на елкон , могат ли да ми кажат какъв е проблема.
    Това е механичен проблем
    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
    FIAT Punto 99' 1.7 TD

    Коментар


      #17
      Dezki написа:
      И аз да се включа- несъмнено тракането е от веригата на помпата. За ремонт- не става- вече бракувах една тракаща маслена помпа. Веригата в заводски условия се монтира последна и е занитена- не подлежи на смяна.Имайте в предвид че на 2-3 ланчии капи тази верига се скъса- на една бензинова в движение и омаза мотора, на една дизелова на стартер, но колегата я хвана веднага- не му е угаснала лампата за маслото.Така че е добре да се помисли за това- аз също мисля, че и аз съм с турбо петак.
      Ами освен да ви предложа да преминете на 1,9 TD или JTD с друго не виждам с какво да ви помогна.Вече се убедих ,че този двигател наистина гълта много парички когато е втора употреба.1.Прекалено много електроника.2.Висок годишен данък.3.Трудоемка смяна на ангренашен ремък и ролки/за 5 цилиндровите/4.Сега и тази маслена помпа.Какво получавате в замяна няма и един литър икономия на дизел на 100 км и по добра динамика.Макар ,че доста ме съмнява 1,9 JTD 105 да има по добра динамика от 1,9 ТД 100.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        По темата...

        В крайна сметка, бъдещ сериозен проблем ли се оказва тази тракаща верига на маслената помпа? И защо помпа втора употреба да си заслужава след като това се оказва производствен дефект? И какво се случва вътре с тази верига, та започва да трака? И каква е връзката при студен двигател / когато най-много се налага омасляване и би трябвало тази помпа да работи усилено / това тракане от тази верига да го няма, а да се появява едва след като загрее двигателя?
        Fiat Marea 2.4 TD

        Коментар


          #19
          Според немските и английските форуми помпата се разтраква най-рано след 250 000 - 300 000 километра пробег, понякога "мълчи" до близо 400 000 км и тогава се обажда.Тва е. никакъв производствен дефект не е, просто тия коли, които купуваме на ~150 000, всъщност са с най-малко два пъти по-голям пробег.Не вярвам някой от вас искрено да вярва, че дизелов автомобил на 10-тина години може да е на 130 000 - т.е. да е каран само по 13 000 на година. Тва е пълен абсурд.
          Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

          Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Коментар


            #20
            Ами ДА, от температурните разширения веригата леко се поотпуска и започва да трака - Нима никой не е чувал за жигула с вече разхлабена ангренажна верига - оборотите нямат отношение, когато обтегача вече е на позиция MAX, а хлабината си остава...

            Коментар


              #21
              Караме коли на ПОЛОВИН милион км. и искате да не тракат!!!Блажени са вярващите........ Козата си сака пръч , както казват по селата.

              Коментар


                #22
                колеги аз питах за тази верига /нова/ но е скъпа и се чака.Като гледам това е проблем при дизелите само.На бензинов петак не съм чул да има проблем.Това значи ли че спокоино можее човак да си купи втора рака от бензинова без да се претиснява че като я смени и няма да е съштото,и колко варви втора рака такава помпа и от каде бих могал евентуално да я намеря

                Коментар


                  #23
                  Още малко информация относно маслената помпа...

                  http://209.85.135.104/search?q=cache...ient=firefox-a
                  Fiat Marea 2.4 TD

                  Коментар


                    #24
                    в краина сметка никои ли не е решавал такъв проблем за да каже как е.Втора рака как ще се разбере дали е добра,естествено преди да се монтира.Някои не предлага ли такава верига.В магазина на обориште ми казаха че може да трака и от някакви баланс валове и да не се занимавам заштото ресурса е голям,а след като се смени след една максимум две години пак ште се появи този звук.Мен ме дразни

                    Коментар


                      #25
                      Искам да попитам клапаните саморегулиращи ли са, защото май проблема с тракането на моята мареа идва от клапан.

                      Коментар


                        #26
                        Смятам скоро даси купувам Fiat Brava 1.9Td. Какво да гледам и да пробвам преди да е купа ? Предлагат ми такава за 3600 лв. Дали си заслужава ? Моля за савет от вас . Предварително благодаря .
                        какво мислите за колата

                        Коментар


                          #27
                          Провери си ремъчната шайба на коляновия вал!http://lancia-bg.com/forum/viewtopic_12201_0.html
                          Fiat Ducato 2.5D
                          Lancia Kappa 2.4TDS

                          Коментар


                            #28
                            Dezki написа:
                            Провери си ремъчната шайба на коляновия вал!http://lancia-bg.com/forum/viewtopic_12201_0.html
                            Ама и ти даде съвет. То сигурно човека вече дори е продал въпросната кола
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Еййййййййййй, заеби, как се подлъгах
                              Fiat Ducato 2.5D
                              Lancia Kappa 2.4TDS

                              Коментар


                                #30
                                Колегата Dezki може би е дал точния отговор а това е въпросната демпферна шайба при мен имаше същия проблем в ниските се чува във високите обороти не . Да подчертая че съм с тд100 но проблема ми се струва идентичен и от описанието на колегата . Най лесно може да се провери като се свали дясната гума след това пластмасовата кора в калника и да се види съответната демпферна шайба тя се намира на коленовия вал и се задвижва от пистовия ремък .А какво се гледа дали гумата на тази шайба не е износена и дали не е тъгнала да се вади , основното предназначение на тази шайба е да обира вибрациите. Цента при тд100 беше 170лв може да се смени и от непрофесионалист не е сложно .За това си направи една проверка на тази ролка че поразиите може да са доста сериозни и ще береш ядове .Проблемите при нея се проявяват лятото когато се пусне климатик/климатроник и в това се убедих тъй като започна лятото да работи като трактор беларус .Дано е нещо елементрано.
                                Marea Weekende TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X