Nino написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.9JTD
Collapse
X
-
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
Ха-ха-ха.. как и викаха руснаците..."СОЛЯРКА"! :D Стига ве, убава си ни е нафтата...според евро нормите ще замръзва на минус 15, не както беше преди по БДС минус 20-25....ЕВРОДИЗЕЛ, к’во искаш!? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=17960SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
по мои скромни наблюдения - карам марея2.4JTD от 8месеца и около 15000км вече - ако пуши JTD, нещо не е наред най-вероятно с двигателя или софтуера. Моята е с фабричния си софтуер на чипа и съм карал с нафта от различни бензиностанции (Лукойл, Еко, ОМВ, Петрол - из цялата страна) и нито веднъж не съм видял какъвто и да е пушек, нито при палене, нито при форсиране. Друг е въпроса, че моята има някакъв филтър, защото има EURO3...
Коментар
-
pipenchev написа:по мои скромни наблюдения - карам марея2.4JTD от 8месеца и около 15000км вече - ако пуши JTD, нещо не е наред най-вероятно с двигателя или софтуера. Моята е с фабричния си софтуер на чипа и съм карал с нафта от различни бензиностанции (Лукойл, Еко, ОМВ, Петрол - из цялата страна) и нито веднъж не съм видял какъвто и да е пушек, нито при палене, нито при форсиране. Друг е въпроса, че моята има някакъв филтър, защото има EURO3...Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Явно критерийте ни за пушене са различни Няма дизел, който да не изпуши поне малко и за кратко Било то с чип, без чип, JTD, CDTI, HDI и т.н.Корсата, която карам е с ФИАТ-овия мотор и вече е на около 35000км. Ами тя си подпушва (вечер на фарове се вижда много добре) още от първите км Пушека не е гъст, плътен и наситено черен, но го има Същото е и при ФИАТ-а ми - "кихва" сажди при рязко форсиране и то се вижда само на ауспуха, като го гледам отзад. На фарове се вижда, но през деня не прави пътека след него Ако визирате пушене при нормално форсиране (плавно), то тогава наистина може да има някакъв проблем.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
pinko написа:pipenchev написа:по мои скромни наблюдения - карам марея2.4JTD от 8месеца и около 15000км вече - ако пуши JTD, нещо не е наред най-вероятно с двигателя или софтуера. Моята е с фабричния си софтуер на чипа и съм карал с нафта от различни бензиностанции (Лукойл, Еко, ОМВ, Петрол - из цялата страна) и нито веднъж не съм видял какъвто и да е пушек, нито при палене, нито при форсиране. Друг е въпроса, че моята има някакъв филтър, защото има EURO3...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Относно двигателя на колегата няма никакъв филтър, има си само стандартен катализатор. ЕВРО 3 се въвежда края на 2001 година и съответно този двигател не "поддържа" ЕВРО 3.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами и аз бях на това мнение, че ЖТД-то е ЕВРО 3 ама след това, след дълго ровене по този въпрос, се оказа, че не е така."Хардуерно" е изграден за ЕВРО 3 ама софтуерно не го поддържа.Това го прочетох от официален източник, за което много и аз се учудих, като си мислех, че е ЕВРО 3 ама не.Именно след това следва Малка промяна в Софтуера и съвсем малка промяна с "хардуера" и стават ЕВРО 3.Тогава, говоря за 2.4 ЖТД, става от 136к.с. става на 140к.с. и покрива изцяло ЕВРО 3.Ако намеря линка ще го пусна.За крайния етап на Марея 1.9ЖТД става 100к.с. и 110к.с. (от 105к.с.), съответно да отговарят на ЕВРО 3, като 110к.с. вариант се различава по променливата геометрия на турбината.Цялата история на JTD-то ми стана мания, за това "поглъщам" всякаква информация като блокови схеми, процеси на внедряване, разлики и т.н.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Странно, имам познат с Пунто-2 близнак на бившето ми, но производство 99г, то също беше с ЕGR и катализатор и покриваше ЕВРО3.Както и да е.По въпроса за пушеците, при мен няма такива.Колата стана вече на 800км и като бръкна в ауспуха няма и прашинка черно.FAP!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
BO написа:Ами "стандартното" JTD при подаване рязко на газта, трябва да изпуши съвсем малко и леко, НО да изпуши. Ако седиш зад ауспуха и форсираш много колата и абсолютно нищо не излиза (нищо не виждаш), значи нещо не е наред. Най-често дефектира дебитомера.Относно двигателя на колегата няма никакъв филтър, има си само стандартен катализатор. ЕВРО 3 се въвежда края на 2001 година и съответно този двигател не "поддържа" ЕВРО 3.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Dodo 155 написа:Явно критерийте ни за пушене са различни Няма дизел, който да не изпуши поне малко и за кратко Било то с чип, без чип, JTD, CDTI, HDI и т.н.Корсата, която карам е с ФИАТ-овия мотор и вече е на около 35000км. Ами тя си подпушва (вечер на фарове се вижда много добре) още от първите км Пушека не е гъст, плътен и наситено черен, но го има Същото е и при ФИАТ-а ми - "кихва" сажди при рязко форсиране и то се вижда само на ауспуха, като го гледам отзад. На фарове се вижда, но през деня не прави пътека след него Ако визирате пушене при нормално форсиране (плавно), то тогава наистина може да има някакъв проблем.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар