Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелите на Fiat

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    точно в двигателостроенето е напред в технологиите ,а и ти сам си противоречиш като казваш че са нови и все още недоказани(може би визираш мултиеър при бензиновите мотори).именно жабарите развиха комън-рейла до трето поколение,а да не говорим че в момента се мисли над варианта комън-рейл-мултиеър.така че не ги виждам да са изостанали,а напротив-напреднали.друг е въпроса че още няколко компании им вграждат двигателите-сааб,опел,сузуки и тн

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      точно в двигателостроенето е напред в технологиите ,а и ти сам си противоречиш като казваш че са нови и все още недоказани(може би визираш мултиеър при бензиновите мотори).именно жабарите развиха комън-рейла до трето поколение,а да не говорим че в момента се мисли над варианта комън-рейл-мултиеър.така че не ги виждам да са изостанали,а напротив-напреднали.друг е въпроса че още няколко компании им вграждат двигателите-сааб,опел,сузуки и тн
      Въобще не си противореча. Фиат не правят технологично напреднали двигатели. Когато излезе мултиеър дизел, тогава може и да е добре, но към днешна дата не показват нищо ново. И говоря за "новите" двигатели, които са 1.6 и 2.0жтд, че не са се доказали, защото още не са минали годините, за да правим някакво заключение. А от технологична гледна точка са си абсолютно нормални дизели, не показващи някакво технологично, различно и иноваторско решение. Дори захранването на ГНП-то си е класическо само с един прост регулатор. А конкурентите колко таблици имат докато захранят ГНП-то с гориво от Фиат ще им се завие свят, толкова нямат дори в управлението на целия процес по впръскване.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        А конкурентите колко таблици имат докато захранят ГНП-то с гориво от Фиат ще им се завие свят, толкова нямат дори в управлението на целия процес по впръскване.
        ВО. Това предимство ли е или недостатък за двигателите на ФИАТ ?
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #19
          и кои са тези фирми с по-добри технологични мотори.според мен в стремежа си да направят нещо имислят само глупости и усложняване на горивната система,което за обикновения потребител не е добре.и защо другите фирми като са напреднали технологично не измислиха комън рейла,а и защо дори и немски компании ползват моторите им.иначе всеки мотор се доказва за 5-6 години.в този период навърта пробег около 150-200 000.тогава всичко си проличава

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            и кои са тези фирми с по-добри технологични мотори.според мен в стремежа си да направят нещо имислят само глупости и усложняване на горивната система,което за обикновения потребител не е добре.и защо другите фирми като са напреднали технологично не измислиха комън рейла,а и защо дори и немски компании ползват моторите им.иначе всеки мотор се доказва за 5-6 години.в този период навърта пробег около 150-200 000.тогава всичко си проличава
            Хм... Да се поогледа човек за някое TDI първо поколение...
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              ntodorov написа:
              А конкурентите колко таблици имат докато захранят ГНП-то с гориво от Фиат ще им се завие свят, толкова нямат дори в управлението на целия процес по впръскване.
              ВО. Това предимство ли е или недостатък за двигателите на ФИАТ ?
              Ми зависи. Ако търсиш здрав мотор, то колкото по-малко чаркове и технология има, толкова по-добре. Но ако търсиш нещо максимално съвременно за времето си не е добре. За това казах, че Фиат правят здрави двигатели, но не и на технологично върхово равнище.
              ivel написа:
              и кои са тези фирми с по-добри технологични мотори.според мен в стремежа си да направят нещо имислят само глупости и усложняване на горивната система,което за обикновения потребител не е добре.и защо другите фирми като са напреднали технологично не измислиха комън рейла,а и защо дори и немски компании ползват моторите им.иначе всеки мотор се доказва за 5-6 години.в този период навърта пробег около 150-200 000.тогава всичко си проличава
              Това кой бил измислил комънрейла да не го намесваме. Живеем в друга ера, където Фиат са назад и това е факт.Това дали измислят ненужни, както ти сам се изказваш, неща е въпрос на гледна точка. За теб ненужни, за друг нужни. Точно в съвременните двигатели се вграждат от тия ненужните неща, за да се движи технологията напред. Ако не искаш ненужни неща, да си караш тогава стандартна примерно радиална ГНП и живота да върви. :D
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                ее,то тук вече се намесва екологията.аз просто казвам,че не са технологично назад,защото не виждам други фирми да са напред технологично в двигателостроенето.иначе успехите на фиат в двигателостроенето,както и новите технологии се дължат на факта че са една от малкото фирми,която е съсредоточила голям ресурс(ИНЖЕНЕРИ)в прозводството на двигатели и то в отделен завод.вече в комбинация с окачване на опел мога да кажа че фиатите са конкурентни на някои немски марки от същия клас.на колегата за тди на фолксваген-каква технология виждаш там.ако визираш пд,тя е измислена още през 60-те години на миналия век.

                Коментар


                  #23
                  Айде кажете според вас нормално ли е кола 1.3 бензинова да има 5 тампона на мотора а един дизел 1.9 JTD 3 тампона на мотора ? че държи мотора на бой - държи лично съм го пробвал със 3 часа натиснат до долу педала на газта на 5та и държи! обаче нещата около мотора , тампони и ролки са пълна порнография.обаче сравнен с едно ауди или VW идва 2 пъти по евтина подръжката мотора на фиат (да но не е ауди)Моя извод е - който иска икономична кола , която да не е притенциозна , не му трябва дизел!
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #24
                    Не че се заяждам ама ми стана интересно-3 часа на 5-та до дупка газта -това са 500-600км
                    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                    Коментар


                      #25
                      jimi69 написа:
                      Айде кажете според вас нормално ли е кола 1.3 бензинова да има 5 тампона на мотора а един дизел 1.9 JTD 3 тампона на мотора ? че държи мотора на бой - държи лично съм го пробвал със 3 часа натиснат до долу педала на газта на 5та и държи! обаче нещата около мотора , тампони и ролки са пълна порнография.обаче сравнен с едно ауди или VW идва 2 пъти по евтина подръжката мотора на фиат (да но не е ауди)Моя извод е - който иска икономична кола , която да не е притенциозна , не му трябва дизел!
                      Не е важно колко са тампоните, а как е конструирано окачването.Стилото като има повече тампони на двигателя да не би да е най-въбрацоустойчивото чудо на планетата. А на БМВ-то като двигателя ми виси на 2 тампона к’во правим? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        BO написа:
                        jimi69 написа:
                        Айде кажете според вас нормално ли е кола 1.3 бензинова да има 5 тампона на мотора а един дизел 1.9 JTD 3 тампона на мотора ? че държи мотора на бой - държи лично съм го пробвал със 3 часа натиснат до долу педала на газта на 5та и държи! обаче нещата около мотора , тампони и ролки са пълна порнография.обаче сравнен с едно ауди или VW идва 2 пъти по евтина подръжката мотора на фиат (да но не е ауди)Моя извод е - който иска икономична кола , която да не е притенциозна , не му трябва дизел!
                        Не е важно колко са тампоните, а как е конструирано окачването.Стилото като има повече тампони на двигателя да не би да е най-въбрацоустойчивото чудо на планетата. А на БМВ-то като двигателя ми виси на 2 тампона к’во правим? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                        сметни и този на скоростете и тогава кажи колко са :D
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          да,вярно е че браво и брава нямат проблеми с тампони и вибрации докато стилиото е пълна скръб

                          Коментар


                            #28
                            nsn написа:
                            сметни и този на скоростете и тогава кажи колко са :D
                            И пак стават по-малко от на Стилото.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Аз хубав двигател на немска кола не съм видял до сега. Единствено нямам впечатление от BMW, не съм имал такава кола до сега. Най-голямата скръб са двигателите на VW, абсолютен боклук, проектирани от китайчетата в техникума и после произведени от произволни сплави, каквото е имало на склад. Следващото недоразумение е CDI на Мерцедес, там макар блока и главата да са качествени, не ми е горяло масло, всичко се държи на болтове за детски играчки вместо на шпилки, двигател с две впръсквания за такт е с верига, липсва каквато и да било центровка за това прецизно горивоподаване и на всичкото отгоре от Мерцедес си казват че това е проблем и като стигнело 20 градуса отклонението да се сменяла веригата, ха ха. Болтче 4 мм с няма и сантиметър резба държи дюзата, айде няма нужда.Та това че е по-евтина пластмасата във Фиата и потропва зимата въобще не ме интересува
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #30
                                ilko-gd написа:
                                Аз хубав двигател на немска кола не съм видял до сега. Единствено нямам впечатление от BMW, не съм имал такава кола до сега. Най-голямата скръб са двигателите на VW, абсолютен боклук, проектирани от китайчетата в техникума и после произведени от произволни сплави, каквото е имало на склад. Следващото недоразумение е CDI на Мерцедес, там макар блока и главата да са качествени, не ми е горяло масло, всичко се държи на болтове за детски играчки вместо на шпилки, двигател с две впръсквания за такт е с верига, липсва каквато и да било центровка за това прецизно горивоподаване и на всичкото отгоре от Мерцедес си казват че това е проблем и като стигнело 20 градуса отклонението да се сменяла веригата, ха ха. Болтче 4 мм с няма и сантиметър резба държи дюзата, айде няма нужда.Та това че е по-евтина пластмасата във Фиата и потропва зимата въобще не ме интересува
                                с риск че не съм запознат с цди-то на мечока каква центровка на команрейла(помпата за високо налягане няма белези а и неим трябва да има)
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X