точно в двигателостроенето е напред в технологиите ,а и ти сам си противоречиш като казваш че са нови и все още недоказани(може би визираш мултиеър при бензиновите мотори).именно жабарите развиха комън-рейла до трето поколение,а да не говорим че в момента се мисли над варианта комън-рейл-мултиеър.така че не ги виждам да са изостанали,а напротив-напреднали.друг е въпроса че още няколко компании им вграждат двигателите-сааб,опел,сузуки и тн
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелите на Fiat
Collapse
X
-
ivel написа:точно в двигателостроенето е напред в технологиите ,а и ти сам си противоречиш като казваш че са нови и все още недоказани(може би визираш мултиеър при бензиновите мотори).именно жабарите развиха комън-рейла до трето поколение,а да не говорим че в момента се мисли над варианта комън-рейл-мултиеър.така че не ги виждам да са изостанали,а напротив-напреднали.друг е въпроса че още няколко компании им вграждат двигателите-сааб,опел,сузуки и тнA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А конкурентите колко таблици имат докато захранят ГНП-то с гориво от Фиат ще им се завие свят, толкова нямат дори в управлението на целия процес по впръскване.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
и кои са тези фирми с по-добри технологични мотори.според мен в стремежа си да направят нещо имислят само глупости и усложняване на горивната система,което за обикновения потребител не е добре.и защо другите фирми като са напреднали технологично не измислиха комън рейла,а и защо дори и немски компании ползват моторите им.иначе всеки мотор се доказва за 5-6 години.в този период навърта пробег около 150-200 000.тогава всичко си проличава
Коментар
-
ivel написа:и кои са тези фирми с по-добри технологични мотори.според мен в стремежа си да направят нещо имислят само глупости и усложняване на горивната система,което за обикновения потребител не е добре.и защо другите фирми като са напреднали технологично не измислиха комън рейла,а и защо дори и немски компании ползват моторите им.иначе всеки мотор се доказва за 5-6 години.в този период навърта пробег около 150-200 000.тогава всичко си проличаваПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ntodorov написа:А конкурентите колко таблици имат докато захранят ГНП-то с гориво от Фиат ще им се завие свят, толкова нямат дори в управлението на целия процес по впръскване.ivel написа:и кои са тези фирми с по-добри технологични мотори.според мен в стремежа си да направят нещо имислят само глупости и усложняване на горивната система,което за обикновения потребител не е добре.и защо другите фирми като са напреднали технологично не измислиха комън рейла,а и защо дори и немски компании ползват моторите им.иначе всеки мотор се доказва за 5-6 години.в този период навърта пробег около 150-200 000.тогава всичко си проличаваA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ее,то тук вече се намесва екологията.аз просто казвам,че не са технологично назад,защото не виждам други фирми да са напред технологично в двигателостроенето.иначе успехите на фиат в двигателостроенето,както и новите технологии се дължат на факта че са една от малкото фирми,която е съсредоточила голям ресурс(ИНЖЕНЕРИ)в прозводството на двигатели и то в отделен завод.вече в комбинация с окачване на опел мога да кажа че фиатите са конкурентни на някои немски марки от същия клас.на колегата за тди на фолксваген-каква технология виждаш там.ако визираш пд,тя е измислена още през 60-те години на миналия век.
Коментар
-
Айде кажете според вас нормално ли е кола 1.3 бензинова да има 5 тампона на мотора а един дизел 1.9 JTD 3 тампона на мотора ? че държи мотора на бой - държи лично съм го пробвал със 3 часа натиснат до долу педала на газта на 5та и държи! обаче нещата около мотора , тампони и ролки са пълна порнография.обаче сравнен с едно ауди или VW идва 2 пъти по евтина подръжката мотора на фиат (да но не е ауди)Моя извод е - който иска икономична кола , която да не е притенциозна , не му трябва дизел!
Коментар
-
jimi69 написа:Айде кажете според вас нормално ли е кола 1.3 бензинова да има 5 тампона на мотора а един дизел 1.9 JTD 3 тампона на мотора ? че държи мотора на бой - държи лично съм го пробвал със 3 часа натиснат до долу педала на газта на 5та и държи! обаче нещата около мотора , тампони и ролки са пълна порнография.обаче сравнен с едно ауди или VW идва 2 пъти по евтина подръжката мотора на фиат (да но не е ауди)Моя извод е - който иска икономична кола , която да не е притенциозна , не му трябва дизел!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:jimi69 написа:Айде кажете според вас нормално ли е кола 1.3 бензинова да има 5 тампона на мотора а един дизел 1.9 JTD 3 тампона на мотора ? че държи мотора на бой - държи лично съм го пробвал със 3 часа натиснат до долу педала на газта на 5та и държи! обаче нещата около мотора , тампони и ролки са пълна порнография.обаче сравнен с едно ауди или VW идва 2 пъти по евтина подръжката мотора на фиат (да но не е ауди)Моя извод е - който иска икономична кола , която да не е притенциозна , не му трябва дизел!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Аз хубав двигател на немска кола не съм видял до сега. Единствено нямам впечатление от BMW, не съм имал такава кола до сега. Най-голямата скръб са двигателите на VW, абсолютен боклук, проектирани от китайчетата в техникума и после произведени от произволни сплави, каквото е имало на склад. Следващото недоразумение е CDI на Мерцедес, там макар блока и главата да са качествени, не ми е горяло масло, всичко се държи на болтове за детски играчки вместо на шпилки, двигател с две впръсквания за такт е с верига, липсва каквато и да било центровка за това прецизно горивоподаване и на всичкото отгоре от Мерцедес си казват че това е проблем и като стигнело 20 градуса отклонението да се сменяла веригата, ха ха. Болтче 4 мм с няма и сантиметър резба държи дюзата, айде няма нужда.Та това че е по-евтина пластмасата във Фиата и потропва зимата въобще не ме интересуваFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Аз хубав двигател на немска кола не съм видял до сега. Единствено нямам впечатление от BMW, не съм имал такава кола до сега. Най-голямата скръб са двигателите на VW, абсолютен боклук, проектирани от китайчетата в техникума и после произведени от произволни сплави, каквото е имало на склад. Следващото недоразумение е CDI на Мерцедес, там макар блока и главата да са качествени, не ми е горяло масло, всичко се държи на болтове за детски играчки вместо на шпилки, двигател с две впръсквания за такт е с верига, липсва каквато и да било центровка за това прецизно горивоподаване и на всичкото отгоре от Мерцедес си казват че това е проблем и като стигнело 20 градуса отклонението да се сменяла веригата, ха ха. Болтче 4 мм с няма и сантиметър резба държи дюзата, айде няма нужда.Та това че е по-евтина пластмасата във Фиата и потропва зимата въобще не ме интересуваBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар