Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

прекъсва що е то??????????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    прекъсва що е то??????????

    сега се прибирам от софия и се видях в чудо, бравото взе да прекъсва и да гасне иначе ако си го карам около 90/100 въви добре но стъпя ли малко повече на педала започва да прекъсва и като освободя от скорост претриса двигателя и угасва после въртя паля няма проблем до след 5/10 мин. съмнява ме дали не смучи въздух от някъде защото и няма голяма тяга в байрите.

    #2
    Сондата в резервоара може да се запушила и да не може да качи нафта. Може и да се създава вакуум в резервоара и помпата да се мъчи да качи гориво.Горивния филтър също може да е причина затова.Виж дали не капе нафта от някъде. Най-добре ще видиш като запалиш колата или помпиш с гумената круша.Виж дали някое гнездо на дюзите не е пълно с нафта.Лоши варианти са: - подкачваща помпа - недостатъчно налягане на нафтовата помпа.

    Коментар


      #3
      нафта не капе от никъде , филтъра го смених днес това прекъсване го прави само над 2500оборота и то след като мина около 20км.

      Коментар


        #4
        BAI MILE написа:
        нафта не капе от никъде , филтъра го смених днес това прекъсване го прави само над 2500оборота и то след като мина около 20км.
        Въздушния филтър как е?

        Коментар


          #5
          утре ще го сменя и него е ще пиша

          Коментар


            #6
            Ако горивния филтър си сменял днес и вчера си нямал подобен проблем, гледай първо него.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              и преди да сменя горивния филтър правеше същия номер днес смених всички маркучи ефект няма ще отварям отзад резервоара да видя как е положението там. Някои да е отварял там да знае нещо за цедки.

              Коментар


                #8
                BAI MILE написа:
                и преди да сменя горивния филтър правеше същия номер днес смених всички маркучи ефект няма ще отварям отзад резервоара да видя как е положението там. Някои да е отварял там да знае нещо за цедки.
                Колега, разгледа ли ми подписа? Има доста полезно инфо.Я виж тук за резервоара http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10661

                Коментар


                  #9
                  мерси за инфото утре го почвам и после ще пиша за резултата

                  Коментар


                    #10
                    Добре де ама какъв е двигателя, че никъде не видях за какво става на въпрос, пък и някакви предположения вече...
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      двигателя е 1,9 чист дизел и нямам никакви предположения но почвам от резервоара и ако не е от там ще продължа напред по метода на изключването защото никои не може да ми каже от къде идва този проблем

                      Коментар


                        #12
                        Виж и тапата за обратна нафта на последната дюза.Аз имах преди Брава 1.9 атмосферен дизел и тази тапа веднъж ме направи луд.Успех!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          имах подобен проблем но с пунто. като загрее до нормална температура не можеше да вдигне повече от 2400-2500 оборота и прекъсваше да не говорим за саждите от ауспуха.след профилактика на цялата горивна система се стигна до клапан за регулиране на налягането който се намира до щуцера за входяща нафта на гнп и представлява едно болче с глава 10мм но за специален инструмент, в него бяха натрупани боклуци и беше блокирал в следствие на което не можеше да осигури достатачно налягане на гнп, майстор по дизелите го почисти с чиста нафта раздвижи го и проблема изчезна

                          Коментар


                            #14
                            пичове тъкмо се прибирам и какво да ви кажа ако знаете какви боклуци извадих отзад от резервоара и двете цедки бяха запушени а тръбичката след цедката беше запушена с некакви л....на. абе какво да ви кажа сега върви по добре ама за всеки случаи няма да спирам до тука ще продължа напред към помпата и дюзите, записал съм се за вдруги ден при един помпджия да им направи една профилактика и това ще и бъде . абе ако има нещо ще пиша пак.

                            Коментар


                              #15
                              провериха ми помпата и дюзите всичко е о.к. малко боклуци изкара от помпата ама сега колата пее чак да ти е кеф да я караш особенно след тия проблеми и БЛАГОДАРЯ на всички за съветите

                              Коментар

                              Working...
                              X