Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно покупка на Bravo 1,9 TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BlackStar написа:
    Здравейте пак колеги!Най-после се сдобих с това Bravo TD100 GT! Какви са ми първите впечатления - колата е изключително тромава до 2200-2300 оборота, след това изведнъж излита! Просто е невероятна разликата!Предполагам причината е, че се включва турбото. А нормално ли е след тези обороти, особено когато превключвам предавките да се чува едно свистене, турбината ли е причината? Не съм карал турбо дизел и затова питам. Засякох и разхода - 7.3 комбинирано. Тъпото е, че отначало заредих от 1 място нафта - колата вървеше много добре, а вчера заредих от друго - сега е доста по-спъната, явно кофти нафта съм уцелилЗасега я карам така както съм я взел, все нямам време, но тези дни ще отида да сменя филтри, ремъци, масла и още каквото се налага (дано да няма много неща).
    Няма такова Браво колега.Означението е само TD100 и може да има също SX,ELX и разни такива.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Tornado написа:
      BlackStar написа:
      Здравейте пак колеги!Най-после се сдобих с това Bravo TD100 GT! Какви са ми първите впечатления - колата е изключително тромава до 2200-2300 оборота, след това изведнъж излита! Просто е невероятна разликата!Предполагам причината е, че се включва турбото. А нормално ли е след тези обороти, особено когато превключвам предавките да се чува едно свистене, турбината ли е причината? Не съм карал турбо дизел и затова питам. Засякох и разхода - 7.3 комбинирано. Тъпото е, че отначало заредих от 1 място нафта - колата вървеше много добре, а вчера заредих от друго - сега е доста по-спъната, явно кофти нафта съм уцелилЗасега я карам така както съм я взел, все нямам време, но тези дни ще отида да сменя филтри, ремъци, масла и още каквото се налага (дано да няма много неща).
      Няма такова Браво колега.Означението е само TD100 и може да има също SX,ELX и разни такива.
      Колега не си прав. Ето още едно Браво TD 100 GT на редовен посетител тук http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...vehicle&CID=68

      Коментар


        #18
        Такова си е Bravoto - TD100 GT, дори по книжката към колата си е така. Ще сменя консумативите при първа възможност.Ето и няколко снимки.
        Прикачени файлове
        Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

        Коментар


          #19
          doofiat написа:
          Tornado написа:
          BlackStar написа:
          Здравейте пак колеги!Най-после се сдобих с това Bravo TD100 GT! Какви са ми първите впечатления - колата е изключително тромава до 2200-2300 оборота, след това изведнъж излита! Просто е невероятна разликата!Предполагам причината е, че се включва турбото. А нормално ли е след тези обороти, особено когато превключвам предавките да се чува едно свистене, турбината ли е причината? Не съм карал турбо дизел и затова питам. Засякох и разхода - 7.3 комбинирано. Тъпото е, че отначало заредих от 1 място нафта - колата вървеше много добре, а вчера заредих от друго - сега е доста по-спъната, явно кофти нафта съм уцелилЗасега я карам така както съм я взел, все нямам време, но тези дни ще отида да сменя филтри, ремъци, масла и още каквото се налага (дано да няма много неща).
          Няма такова Браво колега.Означението е само TD100 и може да има също SX,ELX и разни такива.
          Колега не си прав. Ето още едно Браво TD 100 GT на редовен посетител тук http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...vehicle&CID=68
          Опа извинявам се .
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Колеги, днес забелязах, че една от тръбите е леко скъсана (вижте снимката). Кажете сериозен ли е проблема и какво може да се направи по въпроса. Предполагам, че с времето от вибрациите се е получило така.BEX---GT извинявай, че ти използвам снимката, но нямам възможност в момента да направя моя, а двигателя на Бравото ми е същия.
            Прикачени файлове
            Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

            Коментар


              #21
              Карай спокойно няма значение ,че е скъсана тази тръба през нея минава непречистения все още въздух и влиза във кутията за филтъра където се филтрира и после към турбото.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                BlackStar написа:
                Колеги, днес забелязах, че една от тръбите е леко скъсана (вижте снимката). Кажете сериозен ли е проблема и какво може да се направи по въпроса. Предполагам, че с времето от вибрациите се е получило така.BEX---GT извинявай, че ти използвам снимката, но нямам възможност в момента на направя моя, а двигателя на Бравото ми същия.
                Колега, имам подобна тръба точно за там. Не е същата, но като диаметър е еднаква. Тръбата е от 1,4 12V Брава.Другия петък вечер пътувам за Русе. Ако искаш в събота мога да тия дам да видиш какво може да направиш.

                Коментар


                  #23
                  брей, вече и ми цитират Бравунчо колата ти колега е много хубава!!!една съседка си взе същата - цвят, джанти и пак ГТ, ей, да ви кажа никой не вярва, че тези фиатчета са много добри, все си мислят, че са чупливи, еми да се оправят, аз съм си хипер доволен, надявам се и ти колега да бъдеш доволен с придобивката си и дано скоро се видим по срещи, аз само да оздравея и съм на линия, то било много яко да се съберат много фиатки на едно место, така още повече си заобичвам колицата... поздрави на всички!!!
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #24
                    doofiat написа:
                    BlackStar написа:
                    Колеги, днес забелязах, че една от тръбите е леко скъсана (вижте снимката). Кажете сериозен ли е проблема и какво може да се направи по въпроса. Предполагам, че с времето от вибрациите се е получило така.BEX---GT извинявай, че ти използвам снимката, но нямам възможност в момента на направя моя, а двигателя на Бравото ми същия.
                    Колега, имам подобна тръба точно за там. Не е същата, но като диаметър е еднаква. Тръбата е от 1,4 12V Брава.Другия петък вечер пътувам за Русе. Ако искаш в събота мога да тия дам да видиш какво може да направиш.
                    Ами ако пасне ще бъде супер! Някой ще трябва да я сложи, защото аз нищико не разбирам Ще ти пратя едно телефонче на ЛС, ако идваш насам званни.
                    Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

                    Коментар


                      #25
                      Колеги смених някои нещица по колата, ето /само за инфо/ равносметката:- ангренажен ремък 45 лв., едната ролка - 100 лв., другата - 26 лв., труда по смяната - 25 лв.- поленов филтър - 10 лв., въздушен филтър - 10 лв., сам си ги смених.- горивен филтър - 9 лв., маслен филтър - 6 лв., масло 5 литра 10в40 /забравих марката / - 49 лв., смяната им безплатна.- преден ляв носач - 60 лв., смяна 10 лв. /все още не е сменен, няма време/.Това е засега, карам я колцата всеки ден, днес се разходих до Свищов и съм много доволен! Дано да няма проблеми завбъдеще.
                      Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

                      Коментар

                      Working...
                      X