Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно покупка на Bravo 1,9 TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно покупка на Bravo 1,9 TD100

    Здравейте!Имам няколко запитвания, ако може да дадете малко мнения ще съм много благодарен.Значи, предлагат ми Bravo 1,9 TD100, първа регистрация 1998 г. Цената беше 4600, успях да смъкна на 4400 за сега!Ето и първите ми впечатления: външно почти няма забележки, цвета е светло син, има едно леко натиснато място на предния десен калник, нищо особено. Дразнят ме 2 малки пункнатини, по една на всеки фар. Колата е с нови гуми Bridgestone 185/60/14 и ляти джанти с шетте лъча, доколкото знам фабрични. Не разбирам много от двигатели, огледах колкото можах и не забелязах никакви течове или следи от масло. Лошото е, че не можах много да я карам, понеже няма номера, тъкмо е внесена от Италия. Мотора работи много добре за дизел (предната ми кола също беше дизел), сравнително безшумен, от ауспуха не излизат черни пушаци. Интериор: изключително добро състояние на всичко вътре, с изключение на волана, който е доста износен (много странно - по-скоро не износен ами все едно някой го е хапал, има малки дупчици по него). Всичко друго е наред - скоростния лост и кожата му са отлични, тапицерията на седалките също, както и педалите. Всички уреди и копчета по таблото работят. Та - кажете какво мислите като за покупка струва ли си? Все още се чудя, даже съм я взел в моя гараж На километража пише 219 000 км, като намерих една италианска лепенка, на която пишеше, че последната смяна на масло е била 01.2007 на 208 000 км.Има климатик (работещ), ел. стъкла, ел. огледала, ABS, 2 Air Bags.Ще съм благодарен за всякакви мнения!
    Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

    #2
    Така, както го описваш - всичко е много добре въпреки че, при покупка на МПС втора ръка - винаги си има риск. Каквото и да ти кажем от дистанция ще си е "хвърляне на боб". Прочети тези три теми, все пак - може да са ти от полза: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=621 - за Браво, Браваhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=12147 - за дизели въобще http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=557 - за ФИАТ и за втора ръка въобще!
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Да, колега, аз одобрявам покупката ти и я наричам добра. За твоя двигател има много изписано в този раздел и мисля, че компетентни хора като Tornado,Doofiat,Gudev, биха откликнали на конкретни въпроси.Поровичкай се известно време в раздела, има почти всичко.Успех, много удоволствие с машинката и много безаварийни километри!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        амм и друго ако е от автокъща те си имат 1 временне номер с който могат да карат колите вярно само собствениците на автокъщата могат да я карат колата ,но ти ги навии да сложат номерата най малкото се повозиш и пак ще усетиш тропа ли нещо как е вървежа и ако знаеш къде няма полицай я покарай там сам
        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

        Коментар


          #5
          Благодаря за бързите отзиви!Прочетох доста неща тук и разбрах какво трабвя да се гледа, тъй като не съм особено запознат с техническата част на автомобилите като цяло. Предполагам, че ще я взема, все още имам време да помисля, добре че собственика ми е приятел и ми даде известно време.
          Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

          Коментар


            #6
            Не е от автокъща и незнам защо няма номера Пробвах я из квартала, но искам да покарам по-продължително и извън града. Иначе не се забелязват или чуват някакви странични звуци.
            Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

            Коментар


              #7
              Много ниска цена за доброто си състояние има тази кола. Имай си едно наум.Познавам доста русенски автоджамбази и съм много учуден от ниската цена 4400 лв.Според мен трябва да се замери компресията. Този двигател е много "гаден" - и при ниска компресия колата върви добре. Лично аз съм го изпитал на гърба си. Компресията ми беше 20-21, която е много ниска. Сега ми е около 30-31. За да стигна до тези стойности трябваше да сменя сегменти, шлайфане на глава, напасване на клапани. Като сума излиза около 800 лв. този ремонт с частите. За да е толкова ниска цената може би и части по окачването ще са за смяна. Примерно амортисьори - предни газови са по около 100 лв. броя, задни газови са около 60 лв. броя.Всички ролки и ремъци са около 300 лв с труда. Какво да ти кажа, питай нещо да ти отговоря.

              Коментар


                #8
                за волана не се притеснявай, от италия всечке коли са с нагорели волани, ако не са гаражни...а според мен цената не е ниска, все пак, откокто паднаха митата зените паднаха баячката....за 5000 може и ЖТД да се намери...а иначе най-добре, както ти каза доофиат, отиди на сервиз да ти я погледнат, замерат и да ти кажат какво има за смяна...направи го обаче ПРЕДИ покупката
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Не знам за цената, според мен е приемлива. Не съм много на ТИ с цените на колите, просто разгледах няколко подобни Bravo-та, които имаха цени около тези стойности. Току що е внесена, никой не я гледал и за съжаление не мога все още да я закарам в някой сервиз (поради липсата на номера, а и собственикът с документите й в момента не е в града), където ще ми дадат инфо за състоянието й. Въобще мога само да си я гледам и да й се радвам засега И да намерих JTD за 5000, но беше в доста лошо състояние.А колко струва това замерване на компресията?
                  Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

                  Коментар


                    #10
                    Колега, много се извинявам! Не съм видял, че става дума за Браво.Мислех, че за Брава става дума.

                    Коментар


                      #11
                      Няма нищо Все пак те двигателите не са ли идентични и колко струва това замерване на компресията?
                      Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

                      Коментар


                        #12
                        Re: Относно покупка на Bravo 1,9 TD100

                        BlackStar написа:
                        Здравейте!Имам няколко запитвания, ако може да дадете малко мнения ще съм много благодарен.Значи, предлагат ми Bravo 1,9 TD100, първа регистрация 1998 г. Цената беше 4600, успях да смъкна на 4400 за сега!Ето и първите ми впечатления: външно почти няма забележки, цвета е светло син, има едно леко натиснато място на предния десен калник, нищо особено. Дразнят ме 2 малки пункнатини, по една на всеки фар. Колата е с нови гуми Bridgestone 185/60/14 и ляти джанти с шетте лъча, доколкото знам фабрични. Не разбирам много от двигатели, огледах колкото можах и не забелязах никакви течове или следи от масло. Лошото е, че не можах много да я карам, понеже няма номера, тъкмо е внесена от Италия. Мотора работи много добре за дизел (предната ми кола също беше дизел), сравнително безшумен, от ауспуха не излизат черни пушаци. Интериор: изключително добро състояние на всичко вътре, с изключение на волана, който е доста износен (много странно - по-скоро не износен ами все едно някой го е хапал, има малки дупчици по него). Всичко друго е наред - скоростния лост и кожата му са отлични, тапицерията на седалките също, както и педалите. Всички уреди и копчета по таблото работят. Та - кажете какво мислите като за покупка струва ли си? Все още се чудя, даже съм я взел в моя гараж На километража пише 219 000 км, като намерих една италианска лепенка, на която пишеше, че последната смяна на масло е била 01.2007 на 208 000 км.Има климатик (работещ), ел. стъкла, ел. огледала, ABS, 2 Air Bags.Ще съм благодарен за всякакви мнения!
                        Здравей и добре дошъл във форума.Направил си добър избор с този двигател поне според мен.Ако си решил наистина да я вземаш тази кола и направи една проба.Остави я да работи на място поне 1 час.През това време ще разбереш кога ще включи перката на радиатора дали има проблеми с гарнитура на главата и самата глава.През това време форсирай на място и не се притеснявай ако изпушва леко черно от ауспуха.Лошото е ако изпушва синьо.Прегледай турбината дали е омаслена и ако имаш възможност и разкачи тръбата към колекторните тръби за да добиеш представа дали хвърля масло към тях.Всичко останало се сменя задължително.Ремъци,ролки,подгревателни свещи,филтри и почти винаги термостат.Всички течности също със такива които се предписват за автомобила.Има и тема с примерно обслужване на този двигател пусната от мен.ГНП на този двигател е Лукас и има един клапан който обикновенно протича от кабелчето и прави бели със засмукване на въздух.Оригиналния е доста скъп,но при hit-ko има по 140 лв.така че и този проблем е решен.Относно купето и окачването на колата огледай отпред под капака около фаровете и гредите ако е имало удар си личи.Успех с покупката.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря за съветите! Ще я тествам при първа възможност.
                          Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте пак колеги!Най-после се сдобих с това Bravo TD100 GT! Какви са ми първите впечатления - колата е изключително тромава до 2200-2300 оборота, след това изведнъж излита! Просто е невероятна разликата!Предполагам причината е, че се включва турбото. А нормално ли е след тези обороти, особено когато превключвам предавките да се чува едно свистене, турбината ли е причината? Не съм карал турбо дизел и затова питам. Засякох и разхода - 7.3 комбинирано. Тъпото е, че отначало заредих от 1 място нафта - колата вървеше много добре, а вчера заредих от друго - сега е доста по-спъната, явно кофти нафта съм уцелилЗасега я карам така както съм я взел, все нямам време, но тези дни ще отида да сменя филтри, ремъци, масла и още каквото се налага (дано да няма много неща).
                            Bravo 1.9 TD100 GT, 1997

                            Коментар


                              #15
                              Честито, свиква се на мен ми трябваше един месец и повече, че да свикна с тромавината до 2200 оборотасвистенето е от турбото - любимият ми звук ама ако можеше само да е по-силен, като на С-ка да речем разхода е добър, аз карам само с лукойлска нафта и съм доволен, но съм решил да пробвам Премиум дизел, че ми казаха, че с него колата литвала....айде и да постнеш някое друго фото поздрави и смени консумативите при първа възможност....
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар

                              Working...
                              X