да така е,но как да стигна до него акто нее удобно,можеби отдолу,ако се бракне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелово гориво
Collapse
X
-
Откъдето успееш - отдолу, отгоре... Само преди това го източи от пробката, да не се олееш като го развиеш. Ако все пак не успееш да го развиеш - сваляш 3 кабела, 3 маркуча, развиваш планката която го държи, тяе на 2-3 гайки, и чак после го развиваш вече като ти е удобно да захванеш извън колата На новия задължително затегни пробката ! Да няма после - изтекоха ми 30 литра...После като палиш - даваш контакт, и изчакай да чуеш цъкане на реле откъм жабката, след около 10-15 секунди след контакт. Тогава вече можеш да палиш спокойно.
Коментар
-
danzel-jtd написа:Мерси за отговора.Значи помпата сама ще напални филтара с нафта понеже е електрическа.Гледах един как си го смени на една Ланчия (беше му на доста удобно място,филтъра)и като даваше на контакт помпаше педала за гаcта като лут,за да напални филтъра.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Всеки може да помисли дали да зарежда на утвърдена горивостанция, или да сипва нафта "на черно" .Снимката ми преедостави колега от форума, който се съгласи в личната ни комуникация, че мога да кача снимката.Един колега написа:[22:55:58]..... каза: moje ti da q slojish
Коментар
-
Подари ми балдъзката 50 кила нафта, че си продаде дизеловото ауди А3, та с въпросната нафта, която уж била от "сименсите" (модерните комън-рейл локомотиви) сутрин паля чак след 2-3-4 секунди въртене и колата яко придрусва през това време, щото се опитва да запали, ама нестава....пп. тя си карала 1-2 години с тая нафта и нямала никви проблеми, само дето сега като чета теми за локомотивна нафта...и разбирам че я оцветяват в червено, а тая си беше жълто зеленикаква. Разхода не съм го засичал, но ми се чини че я лапа доста бързо и я няма познатата динамика.
Коментар
-
Pakidanski написа:Подари ми балдъзката 50 кила нафта, че си продаде дизеловото ауди А3, та с въпросната нафта, която уж била от "сименсите" (модерните комън-рейл локомотиви) сутрин паля чак след 2-3-4 секунди въртене и колата яко придрусва през това време, щото се опитва да запали, ама нестава....пп. тя си карала 1-2 години с тая нафта и нямала никви проблеми, само дето сега като чета теми за локомотивна нафта...и разбирам че я оцветяват в червено, а тая си беше жълто зеленикаква. Разхода не съм го засичал, но ми се чини че я лапа доста бързо и я няма познатата динамика.
Коментар
-
Pakidanski написа:Подари ми балдъзката 50 кила нафта, че си продаде дизеловото ауди А3, та с въпросната нафта, която уж била от "сименсите" (модерните комън-рейл локомотиви) сутрин паля чак след 2-3-4 секунди въртене и колата яко придрусва през това време, щото се опитва да запали, ама нестава....пп. тя си карала 1-2 години с тая нафта и нямала никви проблеми, само дето сега като чета теми за локомотивна нафта...и разбирам че я оцветяват в червено, а тая си беше жълто зеленикаква. Разхода не съм го засичал, но ми се чини че я лапа доста бързо и я няма познатата динамика.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Са като се замисля..тя балдъзката си купи нов акумулатор наскоро, че трудно палеше..и те са го отдавали на него, а веднага след това се появи купувач и я зе колата..проблема явно си е бил в нафтата а не в батерката пп. надявам се от 50 кила бълвоч, да не се случи и на мойте разпръсквачи нещо подобно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар