Доста потребители от форума установиха ,че автомобилите им имат охладителна система след като температурите в България достигнаха рекордни стойности.Това е същото както да разбереш ,че дизеловия ти автомобил има и подгревателни свещи когато стане минус 10 градуса.Колеги приканвам ви по често да дърпате лостчето което отваря предния капак защото под него има устройство което иска периодично обслужване както и преди всяко тръгване проверка на нивата на различните течности.Както и да е за повечето проблеми вина имат не само водачите ами и самите шофьорски курсове в момента.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормална ли е тази температура Фиат Браво 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Blue написа:Моята стрелкичка седи винаги на средата. Тези дни всеки ден планински път по 3 км на 1-ва , 2-ра -седи си на средата. При спускане по завоите после пада 2-3 мм под средата и това е. По магистралата също е на средата.
Коментар
-
май и моя термостат е заминал...моята двес си стоя през цялото време на 3 чертички под средата, това нормално ли е....нали ако е на средата - работи първата степен, за това ми е странно и си мислех, че е нормално да е под нея....пп а и другото, което съм забелязал, тя като е на средата е по-мудна колата от колкото ако е по-надолу...а кви пари е термостатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
blato написа:При мен перката работи само когато работи компресора. Тоест при пуснат климатик знаете, че компресора не работи постоянно и при включването на компресора тогава се включва и перката.При някой друг да е така?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:май и моя термостат е заминал...моята двес си стоя през цялото време на 3 чертички под средата, това нормално ли е....нали ако е на средата - работи първата степен, за това ми е странно и си мислех, че е нормално да е под нея....пп а и другото, което съм забелязал, тя като е на средата е по-мудна колата от колкото ако е по-надолу...а кви пари е термостата
Коментар
-
е то дали ще се включат перките има ли общо с термостатаби трябвало да ти падне разхода май със сменен термостат....при мен си загрява хипер бързо, но въпроса е, че примерно във време като днешното - по-хладно нали, си седи изцябо на 3 чертички под средата и не загрява повече, а като е топли си седи изцяло на средата... и рядко качва нагоре...
пп колега, Доофиат, остана ли нещо по колата, което да не си сменил
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:е то дали ще се включат перките има ли общо с термостатаби трябвало да ти падне разхода май със сменен термостат....при мен си загрява хипер бързо, но въпроса е, че примерно във време като днешното - по-хладно нали, си седи изцябо на 3 чертички под средата и не загрява повече, а като е топли си седи изцяло на средата... и рядко качва нагоре...
пп колега, Доофиат, остана ли нещо по колата, което да не си сменил
, има и още).
Коментар
-
ужастсега и термостат трябва да сменям...сто процента си е заминал, като чета как трябва да се държи една кола(ТД100) относно охлаждането...еми тия дни ще го сменям....
P.S. а къде се намира той(термостата), мога ли да си го сменя сам
а и един семеринг ме мъчи ама НЕ, нека си тече от там масло тамън се обновява малко по малко, като го доливам...
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:ужастсега и термостат трябва да сменям...сто процента си е заминал, като чета как трябва да се държи една кола(ТД100) относно охлаждането...еми тия дни ще го сменям....
P.S. а къде се намира той(термостата), мога ли да си го сменя сам
а и един семеринг ме мъчи ама НЕ, нека си тече от там масло тамън се обновява малко по малко, като го доливам...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар