Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормална ли е тази температура Фиат Браво 1.9 JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Доста потребители от форума установиха ,че автомобилите им имат охладителна система след като температурите в България достигнаха рекордни стойности.Това е същото както да разбереш ,че дизеловия ти автомобил има и подгревателни свещи когато стане минус 10 градуса.Колеги приканвам ви по често да дърпате лостчето което отваря предния капак защото под него има устройство което иска периодично обслужване както и преди всяко тръгване проверка на нивата на различните течности.Както и да е за повечето проблеми вина имат не само водачите ами и самите шофьорски курсове в момента.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Blue написа:
      Моята стрелкичка седи винаги на средата. Тези дни всеки ден планински път по 3 км на 1-ва , 2-ра -седи си на средата. При спускане по завоите после пада 2-3 мм под средата и това е. По магистралата също е на средата.
      при теб всичко функционира нормалносистемата е чиста, обезвъздушена, с качествен и правилно разреден антфириз :D
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #33
        май и моя термостат е заминал...моята двес си стоя през цялото време на 3 чертички под средата, това нормално ли е....нали ако е на средата - работи първата степен, за това ми е странно и си мислех, че е нормално да е под нея....пп а и другото, което съм забелязал, тя като е на средата е по-мудна колата от колкото ако е по-надолу...а кви пари е термостата
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #34
          blato написа:
          При мен перката работи само когато работи компресора. Тоест при пуснат климатик знаете, че компресора не работи постоянно и при включването на компресора тогава се включва и перката.При някой друг да е така?
          Да, когато работи компресорът вентилаторите (при мен са два) се управляват от пресостата, който следи налягането в хладилната с-ма. И при мен работят двата заедно, но не постоянно, а се редуват с компресора. И още нещо, преминават за кратко през ниските си степени и се установяват на високите, затова и температурата ми стои малко под средата там където си е нормалното положение на извънградско без климатик.В градско каране обаче в тия жеги е добре да ви са изправни 1вите степени на вентилаторите. От както съм ги направил температурата ми мине ли леко средата се включват 1вите и я свалят на гореописаното положение. Миналото лято бях само на 2ри степени и се включваха малко преди първата черта над средата.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #35
            BEX---GT---TDi написа:
            май и моя термостат е заминал...моята двес си стоя през цялото време на 3 чертички под средата, това нормално ли е....нали ако е на средата - работи първата степен, за това ми е странно и си мислех, че е нормално да е под нея....пп а и другото, което съм забелязал, тя като е на средата е по-мудна колата от колкото ако е по-надолу...а кви пари е термостата
            Днес си ми смениха термостата и да ви кажа още нямам впечатления с изключение на това, че сега при това ми положение на стрелката, ако бях със стария термостат перките щяха да бачкат.Ще ви кажа подробности като видя колко бързо ще загрее от студено положение.П.С. За ТД 100 термостата е около 85 лв.

            Коментар


              #36
              е то дали ще се включат перките има ли общо с термостата би трябвало да ти падне разхода май със сменен термостат....при мен си загрява хипер бързо, но въпроса е, че примерно във време като днешното - по-хладно нали, си седи изцябо на 3 чертички под средата и не загрява повече, а като е топли си седи изцяло на средата... и рядко качва нагоре... пп колега, Доофиат, остана ли нещо по колата, което да не си сменил
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #37
                BEX---GT---TDi написа:
                е то дали ще се включат перките има ли общо с термостата би трябвало да ти падне разхода май със сменен термостат....при мен си загрява хипер бързо, но въпроса е, че примерно във време като днешното - по-хладно нали, си седи изцябо на 3 чертички под средата и не загрява повече, а като е топли си седи изцяло на средата... и рядко качва нагоре... пп колега, Доофиат, остана ли нещо по колата, което да не си сменил
                Значи минах 25 км (в днешния хладен ден) и мога да кажа, че стрелката и за миг не е мръднала на по-различно място от 2 мм под средата. Преди със стария падаше дори и с още 2 мм. когато се кара с около 1500-1700 оборота.Термостата оказва влияние върху перките. Все пак реостатите за перките се намират върху радиатора. От термостата зависи колко горещ антифриз ще влиза в радиатора и колко често.П.С. Аз и преди казах и пак ще се повторя - ако продавам колата, то този който я вземе ще знае, че почти напълно, напълно отслужена (все пак не съм сменил всичко неща , има и още).

                Коментар


                  #38
                  ужаст сега и термостат трябва да сменям...сто процента си е заминал, като чета как трябва да се държи една кола(ТД100) относно охлаждането...еми тия дни ще го сменям.... P.S. а къде се намира той(термостата), мога ли да си го сменя сам а и един семеринг ме мъчи ама НЕ, нека си тече от там масло тамън се обновява малко по малко, като го доливам...
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #39
                    BEX---GT---TDi написа:
                    ужаст сега и термостат трябва да сменям...сто процента си е заминал, като чета как трябва да се държи една кола(ТД100) относно охлаждането...еми тия дни ще го сменям.... P.S. а къде се намира той(термостата), мога ли да си го сменя сам а и един семеринг ме мъчи ама НЕ, нека си тече от там масло тамън се обновява малко по малко, като го доливам...
                    Виж маркуча, който влиза в радиатора. Този маркуч от другата си страна е свързан с термостата

                    Коментар


                      #40
                      Маркуча, който влиза в горната часта на радиатора, нали пп Мерси много, ще го погледна и реших да го сменя есента, сега си загрява идеално, по хладна е, ама си е добре, май
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #41
                        BEX---GT---TDi написа:
                        Маркуча, който влиза в горната часта на радиатора, нали
                        Да, точно той.

                        Коментар

                        Working...
                        X