Доста потребители от форума установиха ,че автомобилите им имат охладителна система след като температурите в България достигнаха рекордни стойности.Това е същото както да разбереш ,че дизеловия ти автомобил има и подгревателни свещи когато стане минус 10 градуса.Колеги приканвам ви по често да дърпате лостчето което отваря предния капак защото под него има устройство което иска периодично обслужване както и преди всяко тръгване проверка на нивата на различните течности.Както и да е за повечето проблеми вина имат не само водачите ами и самите шофьорски курсове в момента.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормална ли е тази температура Фиат Браво 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Blue написа:Моята стрелкичка седи винаги на средата. Тези дни всеки ден планински път по 3 км на 1-ва , 2-ра -седи си на средата. При спускане по завоите после пада 2-3 мм под средата и това е. По магистралата също е на средата.
Коментар
-
май и моя термостат е заминал...моята двес си стоя през цялото време на 3 чертички под средата, това нормално ли е....нали ако е на средата - работи първата степен, за това ми е странно и си мислех, че е нормално да е под нея....пп а и другото, което съм забелязал, тя като е на средата е по-мудна колата от колкото ако е по-надолу...а кви пари е термостатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
blato написа:При мен перката работи само когато работи компресора. Тоест при пуснат климатик знаете, че компресора не работи постоянно и при включването на компресора тогава се включва и перката.При някой друг да е така?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:май и моя термостат е заминал...моята двес си стоя през цялото време на 3 чертички под средата, това нормално ли е....нали ако е на средата - работи първата степен, за това ми е странно и си мислех, че е нормално да е под нея....пп а и другото, което съм забелязал, тя като е на средата е по-мудна колата от колкото ако е по-надолу...а кви пари е термостата
Коментар
-
е то дали ще се включат перките има ли общо с термостата би трябвало да ти падне разхода май със сменен термостат....при мен си загрява хипер бързо, но въпроса е, че примерно във време като днешното - по-хладно нали, си седи изцябо на 3 чертички под средата и не загрява повече, а като е топли си седи изцяло на средата... и рядко качва нагоре... пп колега, Доофиат, остана ли нещо по колата, което да не си сменилA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:е то дали ще се включат перките има ли общо с термостата би трябвало да ти падне разхода май със сменен термостат....при мен си загрява хипер бързо, но въпроса е, че примерно във време като днешното - по-хладно нали, си седи изцябо на 3 чертички под средата и не загрява повече, а като е топли си седи изцяло на средата... и рядко качва нагоре... пп колега, Доофиат, остана ли нещо по колата, което да не си сменил
Коментар
-
ужаст сега и термостат трябва да сменям...сто процента си е заминал, като чета как трябва да се държи една кола(ТД100) относно охлаждането...еми тия дни ще го сменям.... P.S. а къде се намира той(термостата), мога ли да си го сменя сам а и един семеринг ме мъчи ама НЕ, нека си тече от там масло тамън се обновява малко по малко, като го доливам...A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:ужаст сега и термостат трябва да сменям...сто процента си е заминал, като чета как трябва да се държи една кола(ТД100) относно охлаждането...еми тия дни ще го сменям.... P.S. а къде се намира той(термостата), мога ли да си го сменя сам а и един семеринг ме мъчи ама НЕ, нека си тече от там масло тамън се обновява малко по малко, като го доливам...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар