Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормална ли е тази температура Фиат Браво 1.9 JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tyson написа:
    Когато карам с пуснат климатик проблем нямам А и то в това време може ли да се мъчиш да караш без климатик Каквото и да е ще го оправя де, ще пиша пак.Вчера имах консултация с майстор по ГСМ-а, ще видим какво ще излезне но не е нещо сериозно.
    да, защото при пуснат климатик перката работи постоянно :D
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Не работи постоянно!Включва се когато трябва.Примерно ако съм на климатик и съм карал по-продължително (не в задръстване) НЕ работи.Като спра и след има няма 1 минута се включва.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        при мен работии би трябвало да работи като се замисляне само да охлажда радиатора, но и кондензатора на климатика
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          sev написа:
          при мен работии би трябвало да работи като се замисляне само да охлажда радиатора, но и кондензатора на климатика
          Ако работи без да спира ще охлади колата Когато е включен климатика перките не работят постоянно Ако не вярваш може да пробваш - включваш климатика, затваряш вратите и излизаш да пиеш една кола на жегата. След 5-6 мин. сам ще се убедиш в думите ми Доста коли съм карал (стари, нови, италянски, френски, немски и т.н.) с климатици и всичките работят на един и същ принцип.
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #20
            Моето постоянно си сочи едно деление над половината. Някой път като му писне да стои на едно място, започва да подскача, но после пак се връща там да почива. Явно ще сменявам термостат.
            Fiat BRAVO 1.9JTD 105hp 1999
            182B4.000

            Коментар


              #21
              можено не съм забелязал моята да спиравъпреки че термостата ще си свърши работата, докато кондензатора няма какво да го охлади
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                колеги, малко ще оффтопна но имам едно бързо въпросче, докато карах бравото извън града - 350кг багаж и клима по Хемус на връщане към софия, мощността беше прилична, но само с педал до ламарината та в такива периоди, на нагорнище - температурата отиваше даже до 3 чертички над средата, на вас случвало ли ви се е?и другото, което забелязах - по нанадолнище, на пета скорост, като дръпнеш педала на газта изцяло, температурата пада хипер много. ТОВА МЕ ПРАВИ СИГУРЕН, че гориво не се вппръсква и така само се икономисва
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #23
                  Чел съм, че такива резки промени в температурата не са много полезни да дизеловия мотор и в частност главата, подложена на резки температурни разлики.Умната в жегите ей!Газ до ламарината, пук главичка и после "ОЛЕЛЕ МАЛЕ" , "КИФТЕТАТА", "МОЛЯ КАЖЕТЕ КОЛКО СТРУВА...." и "КОЙ СЕРВИЗ Е НАЙ-ДОБЪР?" ! Гадно Уотсън, да избиеш едно-две комплексчета с машината! Разбира се, АКО ИМА НЕЩО НЯМА НИЩО, да не ми се разсърдите!!!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #24
                    sev написа:
                    можено не съм забелязал моята да спиравъпреки че термостата ще си свърши работата, докато кондензатора няма какво да го охлади
                    При мен перката работи само когато работи компресора. Тоест при пуснат климатик знаете, че компресора не работи постоянно и при включването на компресора тогава се включва и перката.При някой друг да е така?
                    Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
                    Преди: Браво 1,6 16в SX

                    Коментар


                      #25
                      BEX---GT---TDi написа:
                      колеги, малко ще оффтопна но имам едно бързо въпросче, докато карах бравото извън града - 350кг багаж и клима по Хемус на връщане към софия, мощността беше прилична, но само с педал до ламарината та в такива периоди, на нагорнище - температурата отиваше даже до 3 чертички над средата, на вас случвало ли ви се е?и другото, което забелязах - по нанадолнище, на пета скорост, като дръпнеш педала на газта изцяло, температурата пада хипер много. ТОВА МЕ ПРАВИ СИГУРЕН, че гориво не се вппръсква и така само се икономисва
                      покачването е горе-долу нормалноно при спускане да пада толкова много...вярно е че няма горене, но за 2-3 км спускане не би трябвало да пада толкова температурата
                      blato написа:
                      sev написа:
                      можено не съм забелязал моята да спиравъпреки че термостата ще си свърши работата, докато кондензатора няма какво да го охлади
                      При мен перката работи само когато работи компресора. Тоест при пуснат климатик знаете, че компресора не работи постоянно и при включването на компресора тогава се включва и перката.При някой друг да е така?
                      все пак зависи в момента в който изключи компресора, каква е температурата на водата в радиатораако е висока, перката ще продължи да работи
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #26
                        Nino написа:
                        Чел съм, че такива резки промени в температурата не са много полезни да дизеловия мотор и в частност главата, подложена на резки температурни разлики.Умната в жегите ей!Газ до ламарината, пук главичка и после "ОЛЕЛЕ МАЛЕ" , "КИФТЕТАТА", "МОЛЯ КАЖЕТЕ КОЛКО СТРУВА...." и "КОЙ СЕРВИЗ Е НАЙ-ДОБЪР?" ! Гадно Уотсън, да избиеш едно-две комплексчета с машината! Разбира се, АКО ИМА НЕЩО НЯМА НИЩО, да не ми се разсърдите!!!
                        :D ще внимавам повече, това изобщо не го знаех, а в случая не става въпрос за комплексчета, защото не бих тръгнал да ги избивам с пълна кола, с цялото ми семейство пък и с включен климатик просто си нямаше мощност и за това, чак там долу ме чуваше :D иначе не съм го охлаждал от три чертички над до 4 чертички под, то няма и начин, от три чертички пада до средата, повече не може, а при спускане на пета за около 2-3 минути сигурно пада до 4 чертички под средата, наистина е доста и не знам как да си го обясня, освен с липсата на горивни процеси, както и да е, ще внимавам малко повече, вече знаейки това... Благодаря за инфото! а и в друго нещо се обедих - резервоара е 50л, не може да е 60...(спомням си, че имаше много спорове и така и не разбрах колко е) :D
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #27
                          Това спадане на температурата по наклон и/или енерция не трябва ли да се компенсира от термостата Тя може да падне, но малко
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #28
                            Dodo 155 написа:
                            Това спадане на температурата по наклон и/или енерция не трябва ли да се компенсира от термостата Тя може да падне, но малко
                            хм, не съм се замислял, но понеже ми загрява много прилично, бързичко и за това си мисля, че термостата си е наред, ще му обърна внимание сега като излизам пп извинявам се на колегата, за спамта в темата му, не исках да пускам нова, защото има общо с тази
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #29
                              BEX---GT---TDi написа:
                              Dodo 155 написа:
                              Това спадане на температурата по наклон и/или енерция не трябва ли да се компенсира от термостата Тя може да падне, но малко
                              хм, не съм се замислял, но понеже ми загрява много прилично, бързичко и за това си мисля, че термостата си е наред, ще му обърна внимание сега като излизам пп извинявам се на колегата, за спамта в темата му, не исках да пускам нова, защото има общо с тази
                              Аз имам също малко повечко колебания в температурата и утре ще карам колата да ми сменят термостата и ще пиша какъв е резултата.

                              Коментар


                                #30
                                Моята стрелкичка седи винаги на средата. Тези дни всеки ден планински път по 3 км на 1-ва , 2-ра -седи си на средата. При спускане по завоите после пада 2-3 мм под средата и това е. По магистралата също е на средата.
                                Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                                www.fiat-bg.org/forum

                                Коментар

                                Working...
                                X