Така... наскоро и аз извърших упражнението. Мога да споделя, къде съм срещнал трудности. Първо! Не започвайте да вършите, каквото и да е без да имате 12 и 7 вложки къси и удължени, както и къси и по-дълги рамена за гедоре и поне една разчупена връзка! Бих добавил и 13-ка и 10-ка вложки, които ще са ви необходими за развиване на масления сепаратор (или, каквото е онази черна пластмасова кутия), ЕГР клапана и горивния филтър с основата без да се откача от маркучите, само от стойката. За да се свали пластмасовата кутия отвивате двете гайки отгоре (десетки) и трета отдолу, която се достига с не много зор след, като се махне филтъра с основата. След това избутвате кутията назад зад жилото на газта. Отвивате металната стойка пред ЕГР клапана, както и неговите шпилки (13-ки). Не е нужно да го откачате целия, достатъчно е да го мръднете малко надясно. Нямам идея в, какъв ред са цилиндрите, но сега ги наричам първи най-левият и четвърти най-десният погледнато откъм бронята Най-гаден е достъпа до първи и втори цилиндър, защото там е помпата и няма, както да откачите за да ви е лесно за работа. Нямате достъп с пръсти го стърчащите свещи и се действа много внимателно! За да не ви изпопадат гайките слагайки ги в накрайника на гедорето може да им навиете малко парче изолирбанд. При трети цилиндър се откача маркуча за картерните газове от блока с клапаните, защото минава точно над свещта. Лесно е, само отвъртате скобата и го изтегляте нагоре! При него и четвъртия е супер лесно след, като сте откачили джаджите описани по-горе. Дори имате достъп с пръсти до гайките. На една от старите ми свещи се отчупи шпилката заедно с гайката за кабела. На друга пак малката гайка превърташе заедно с кабела и се оказа, че цялата камбанка с шпилката, която е нахлузена на свещта превърта. Тази свещ я бях сменял във Вантотрейд и явно са я понатегнали при монтажа и е превъртяла още тогава. Тя е Шампион, останалите три Беру, явно оригинални. Десет години-добра служба! Две от тях все още работят. Това е, дано написаното да е било от полза на някого.Това е допълнение към темата на колегата с илюстрациите, но с описани специфичности при ТД100!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инструкции за подмяна на подгревни свещи-FIAT Marea TD75/100
Collapse
X
-
смяна термостат мареа 1.9 jtd 105 к.с.
Колеги, някой може ли да ми даде съвет как се сменя термостата на Мареата?? Аз даже и незнам къде се намира самият термостат.... Имам и още един проблем : във форума намерих смяна на подгревни свещи за Мареа TD 75/100, но не и за моята. Моля ако някой е сменял свещите да пусне снимки или поне да обясни как се сменят...Може ли някой да каже поне параметрите на свщите - резба, дебелина и т.н.Птедварително благодаря!
Коментар
-
Re: смяна термостат мареа 1.9 jtd 105 к.с.
anko82 написа:Колеги, някой може ли да ми даде съвет как се сменя термостата на Мареата?? Аз даже и незнам къде се намира самият термостат.... Имам и още един проблем : във форума намерих смяна на подгревни свещи за Мареа TD 75/100, но не и за моята. Моля ако някой е сменял свещите да пусне снимки или поне да обясни как се сменят...Може ли някой да каже поне параметрите на свщите - резба, дебелина и т.н.Птедварително благодаря!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар