От много места бях чувал, че подмяната на тези свещи е трудна и свързана с доста разглобяване. Все пак реших да опитам и се оказа, че е по-скоро лесно, отколкото трудно.Надявам се, че .pdf файла който съм подготвил ще бъде полезно на тези които са решили да направят тази смяна. Приложените снимки са от двигател TD75 от 96г. От коментарите по темата разбирам, че положението е същото и при ТД100. По препоръка на колегата Tornado добавям и TD100 в заглавието.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инструкции за подмяна на подгревни свещи-FIAT Marea TD75/100
Collapse
X
-
Браво приятел,доста нагледно.И скам само да уточня че ТД100 това се прави доста по трудно.Веднага ще обесня защо е така.На ТД100 смукателния колектор минава от горе т.е. успоредно на капака на клапаните , м/у него и ГНП и това прави достапа до подгревните свещи по труден,нос подходящ инстромент включващ задължително магнит и доста търпение става.Успех на всички коитоса решили да си проверят изправноста на свещите и евнтуалната им подмяна.Няма нищо страшно аз съм го правилняколко пъти.
Коментар
-
С две думи на такова място са, че ако си карал Голф 2 и отидеш на ТД100 или JTD първите 5 мин. се държиш за главата. Аз имах изгоряла, смених всичките, нещо като четворно харакири е и някакъв вътрешен глас ме караше да купя най-скъпите подгревни свещи, които се предлагат.TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
nylon написа:С две думи на такова място са, че ако си карал Голф 2 и отидеш на ТД100 или JTD първите 5 мин. се държиш за главата. Аз имах изгоряла, смених всичките, нещо като четворно харакири е и някакъв вътрешен глас ме караше да купя най-скъпите подгревни свещи, които се предлагат.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
nylon написа:С две думи на такова място са, че ако си карал Голф 2 и отидеш на ТД100 или JTD първите 5 мин. се държиш за главата. Аз имах изгоряла, смених всичките, нещо като четворно харакири е и някакъв вътрешен глас ме караше да купя най-скъпите подгревни свещи, които се предлагат.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:nylon написа:С две думи на такова място са, че ако си карал Голф 2 и отидеш на ТД100 или JTD първите 5 мин. се държиш за главата. Аз имах изгоряла, смених всичките, нещо като четворно харакири е и някакъв вътрешен глас ме караше да купя най-скъпите подгревни свещи, които се предлагат.TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
Когато сменяте свещите препоръчвам ви задължително да си проверите релето,за да не се наложи повторна смяна.То трябва да работи при подаване на контакт 15-30сек. в зависимост от температурата на двигателя,а след стартиране на двигателяпродължава да работи 10-15сек. при температура на двигателя 60-80град. и до 200сек. при температура под 10градуса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар