Колеги, тъй като много е интересно (поне за мен) какви трябва да са стойностите в реален работен режим, прилагам от практиката тест на JTD-то ми. Това е на загрял двигател и при свободен ход.Съжалявам за някой стойности, където се повтарят, но в бързината да снимам не съм видял какво е на екрана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест Брава JTD - реален пример от вчера.
Collapse
X
-
Le Transporteur написа:Нестандартен подход,добре че си се сетил да го фотнеш.За мен също беше интересно...А да знаеш температурата на ДВГ-то от къде я взема ЕКУ-то(къде е разположен датчика)..A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Тест Брава JTD - реален пример от вчера.
BO написа:Колеги, тъй като много е интересно (поне за мен) какви трябва да са стойностите в реален работен режим, прилагам от практиката тест на JTD-то ми. Това е на загрял двигател и при свободен ход.Съжалявам за някой стойности, където се повтарят, но в бързината да снимам не съм видял какво е на екрана.Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
И аз днес ходих на стенд.Програмата беше ESI ако не се лъжа....интересува ме каква стойност ти показа за турбината?Да сравня просто.Мерси"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар