Колеги, като правих замерване на ЖТД-то изникна един въпрос, който искам да го отнеса към вас.Значи компютъра отчита баро-налягане от порядъка на 950mBar.Това означава атмосферното налягане където съм. Мисля, че някъде толкова приблизително трябва да бъде налягането, което ни се упражнява - също така и на двигателя.При това положение също МАР сензора отчита приблизително същото налягане в смукателния колектор.Значи въпроса ми е колко би трябвало да отчита, ако приема, че турбината мисля, че трабваше да надува с около 0.8атм?Според мен, ама не съм сигурен и за това ви питам, МАР сензора трябва да отчете атмосферното налягане+надува от турбината. Тоест 0.95атм+0.8атм=1.75атм или с други думи 1750mBar.Дали съм прав, защото мисля да тествам колата в движение с максимален надув. Дали да очаквам тази стойност от МАР сензора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация - турбо - надуване?
Collapse
X
-
1115 написа:Абе аз да питам - това 0,8 надув на турбината чете ли го някъде, защото на алфата ми е точно толкова и се чудех дали не се е скапала.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
1115 написа:Ами аз я чипосах мойта и ще го мерна това, ама как ще дигне повече като уестгейта и е механичен?Освен ако буста не се управлява през ЕГР клапана. Това ми го каза Еньо - да не си помислите, че съм мноооо умен.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
1115 написа:..Интересно, че и на двете JTD_та които съм имал, гейта е механичен и се управлява от налягането - ти сигурен ли си че при теб е със соленоид?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар