Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикация

    Здравейе! От скоро съм регистриран във форума защото от скоро съм с италианска кола и то дизел. Не съм мислил че ще остана толкова доволен и че ще карам некога дизел. И така моят проблем не знам точно дали и тук трябвяа да го побликувам за което се извинявам ако права грешка. Та така... става въпрос за Fiat Bravo 1.9 JTD на 2 3 пъри ми се случва на таблото да ми премигва индикациата дето е като спринцовка. Единият път се получи като ми огасна по точно като я изпуснах на съединител и веднага я запалих без да изчаквам и почна да мига , изгасих я и пак я запалих и се оправи . Вториа път пак същото опитах се да изкача един бордиур пак ми изгасна и същото се повтори. Та мисълта ми е дали нещо има повредено или си е нещо нормално. Чета форума и искам да споделия че със с нов дебитомер верно не е бош но върви да не нещо от него.

    #2
    Re: Индикация

    Ka3BaM написа:
    Здравейе! От скоро съм регистриран във форума защото от скоро съм с италианска кола и то дизел. Не съм мислил че ще остана толкова доволен и че ще карам некога дизел. И така моят проблем не знам точно дали и тук трябвяа да го побликувам за което се извинявам ако права грешка. Та така... става въпрос за Fiat Bravo 1.9 JTD на 2 3 пъри ми се случва на таблото да ми премигва индикациата дето е като спринцовка. Единият път се получи като ми огасна по точно като я изпуснах на съединител и веднага я запалих без да изчаквам и почна да мига , изгасих я и пак я запалих и се оправи . Вториа път пак същото опитах се да изкача един бордиур пак ми изгасна и същото се повтори. Та мисълта ми е дали нещо има повредено или си е нещо нормално. Чета форума и искам да споделия че със с нов дебитомер верно не е бош но върви да не нещо от него.
    Най-вероятно някой от тестовете не си е минал до край и за това е останало "проблем в инжекцията", ако мога така да се изразя, да свети.Спокойно нищо не се е случило толкова, а ако много те притеснява, може да отидеш на диагностика и да се провери това, какви грешки е записало.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Благодаря за бързото реагиране значи искам да споделя ,че я връзвахме за компютер и като я вързахме видехме че беше махнат купонга на дебитометара нулирахме грешките и покарах с вклучен дебитометър но не е нужно да казвам какво стана след некоий друг килиметър почна да глухне и да не върви и за това го смених от тогава не съм бил на диагностика дали може от това да е записало грешка и сега да прави мизерий ???

      Коментар


        #4
        А коя точно ти пресветва- номер 20 или номер 17? Защото и двете приличат на спринцовки.Номер 20 ти е за нивото на маслото в картера и при ниско ниво мига 2...3 пъти при палене.

        Коментар


          #5
          Мисля че е номер 17 защото ако не се бъркам си е само една немам 2 лампи и е тази дето премигва в началото 2 3 пати и гасно след това но казвам само че мисля пак ще провера щото както казах съм от скоро с колата и още не съм влезнал в час Благодаря!!1

          Коментар


            #6
            А и да не забравя не знам какво ми става май взех да ставам роб на колата и много почнах да се вдетениавам значи в началото като я купих мисля че при първоначален контакт ми мигаше 2 3 пати индикация за АВS но казвам май пак не мога да се сетия как мога да знам дали имам или датчика е развален или диода е изгорел Моля за помощ те първа ще се уча какво да права

            Коментар


              #7
              Здравейте, отново съм аз значи ми се поизясниха повечето работи 1115 имам и от двете индикации и тази дето мига е тази с номер 20 но това само по некой път както казах предимно като я изпусна на съединител и ми изгасне . Моето браво е SX и ще съм благодареб ако бякой ми каже дали тези емодели имат ABS

              Коментар


                #8
                Ka3BaM написа:
                Здравейте, отново съм аз значи ми се поизясниха повечето работи 1115 имам и от двете индикации и тази дето мига е тази с номер 20 но това само по некой път както казах предимно като я изпусна на съединител и ми изгасне . Моето браво е SX и ще съм благодареб ако бякой ми каже дали тези емодели имат ABS
                Значи щом ти премигва 20, имаш проблем с нивото на маслото в картера. Провери докъде ти е на пръчката и дали тя е оригинална.Ако имаш ABS, когато дадеш на контакт ще ти светва лампа номер 4. Ако отвориш двигателния отсег и видиш зад акумулатора нещото в червено от снимката, значи имаш ABS.

                Коментар


                  #9
                  На пръчката ми показва нормално не знам колко е оригинална но преди 1 седмица го смених маслото и лично видях че събра над 4 литра а не съм остановил някакав теч нещо друго е сигорно знам ли а за колкото до абс мисля че иамм моето не е червено но има некаква такава помпчка точно под чистачките и ми направи впечатление че след изгасен контакт пак си байикаше а сега не бажика видех релетата бушоните не мисля че има нещо нередно

                  Коментар


                    #10
                    Ka3BaM написа:
                    На пръчката ми показва нормално не знам колко е оригинална но преди 1 седмица го смених маслото и лично видях че събра над 4 литра а не съм остановил някакав теч нещо друго е сигорно знам ли а за колкото до абс мисля че иамм моето не е червено но има некаква такава помпчка точно под чистачките и ми направи впечатление че след изгасен контакт пак си байикаше а сега не бажика видех релетата бушоните не мисля че има нещо нередно
                    Количеството на маслото при теб е 4.9л. При 4л. трябва да ти е на мин.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Не шашкайте човека, че нивото му не е било наред.Точно където трябва си е.Системата, която "проверява" количеството на маслото сработва само когато подадеш на контакт.Съответно ако колата току що ти е загаснала и веднага я запалиш, е съвсем нормално да започне да ти мига лампичката, поради факта, че маслото още не е слезнало до необходимото количество в картера.На всяка кола, където съм я карал и съм го пробвал това е по този начин.След това се разчетох и намерих примерна схема на работата на това "устройство", че чак и уж "компютър" било. Така че пръчката с маслото и капката отдолу (Но 20) е нормално в тази ситуация да свети. Ако не свети, тогава би трябвало да се "притесниш".
                      Ka3BaM написа:
                      ... но има некаква такава помпчка точно под чистачките и ми направи впечатление че след изгасен контакт пак си байикаше а сега не бажика видех релетата бушоните не мисля че има нещо нередно
                      Да не си гледал "помпичката", която управлява EGR клапана. За нея се сещам, която се намира най-близо до чистачките. Представлява едно такова малко цилиндрично "чудо" , в което от горната му страна влизат 2 маркучета, а от долната страна има едно такова стърчащо...
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Bo може и това да съм гледал не сум много в час но прегледах и предишни форуми и те беха писали че бажика и след като изгасиш колата а и на мен така ми правеше та за това си помислих че е това как можем да разберем дали имам абс какво трябва да ви дам като инфо за да разберете благодаря на всички!

                        Коментар


                          #13
                          Ето в тази тема вече е пусната хубава снимка:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=17521В дебелия кръг си пише, че това е АБС-а (модула - под казанчето!).А за горния пост ти говорих точно за това, което е оградено в по-тънкия червен кръг. Като изключиш колата то продължава да жужи и за това предположих, че него си гледал.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Здравей отново ВО и мерси за бързото отреагиране значи това ограденото където пише модул немам казанчето за речноста ми е по надолу а другото заграденото по малко кръгче имам и то ми бажикаше от ония дни та за това и май съм се объркал а между другото другото малкичкото което е пак заградено какво е и за какво служи?

                            Коментар


                              #15
                              Ехх, ама ти май не четеш много. Ето тука съм го казал кое е жужало...
                              BO написа:
                              ...Да не си гледал "помпичката", която управлява EGR клапана. За нея се сещам, която се намира най-близо до чистачките. Представлява едно такова малко цилиндрично "чудо" , в което от горната му страна влизат 2 маркучета, а от долната страна има едно такова стърчащо...
                              Та като проследиш едното от маркучетата ще стигнеш до въпросния клапан - EGR (от пред върху изпускателните колектори).Този клапан служи за пропускане на изгорели газове отново в смукателния колектор за повторното им "изгаряне".А това което жужи, за което ме питаш ти е управлението на този клапан - чрез него се управлява отварянето и затварянето му.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X