Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прехвърлил ремък....Punto 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Точно така е.Задачата на помпата е да вдигне високото налягане в "общата връзка" - common rail.ECU-то се грижи в кой момент коя дюза да впръсне горивото.При атмосферките и турбодизелите това прави роторната помпа.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      Благодарности

      Коментар


        #18
        И аз имам punto jtd и ме интересува играе ли ви стрелката която показва температурата на антифриза.И при вас ли стои 2-3 деления под средната черта на скалата а ако се пусне парното и пада на първата голяма черта и в зависимост от начина на карани се движи максимум до средата на скалата или пада 2-3 деления под нея или на мен термостата ми е за смяна вече но нека кажат хора които имат punto jtd Много благодаря
        punto jtd 2001 80 hp

        Коментар


          #19
          morkova написа:
          И аз имам punto jtd и ме интересува играе ли ви стрелката която показва температурата на антифриза.И при вас ли стои 2-3 деления под средната черта на скалата а ако се пусне парното и пада на първата голяма черта и в зависимост от начина на карани се движи максимум до средата на скалата или пада 2-3 деления под нея или на мен термостата ми е за смяна вече но нека кажат хора които имат punto jtd Много благодаря
          Пунтото за което пуснах темата ще го видя чак след месец,така че не съм запознат в детайли с охлаждането на "точката".Разбира се не знам и къде трябва да стои стрелката,но все пак шофирам (немски автомобил) и си мисля че това "играене" на стрелката не е нормално.Мисля си за термостат(постоянно отворен).Обръщал ли си внимание кога след като запалиш се включват перките на радиатора,да не работят постоянно ,а термостата можеш да го провериш ,като запалиш, маркуча който отива към радиатора не трябва веднага да се затопля.Това е от мен ,дано се включат и колеги които са на ТИ с италианките.Хайде със здраве

          Коментар


            #20
            morkova написа:
            И аз имам punto jtd и ме интересува играе ли ви стрелката която показва температурата на антифриза.И при вас ли стои 2-3 деления под средната черта на скалата а ако се пусне парното и пада на първата голяма черта и в зависимост от начина на карани се движи максимум до средата на скалата или пада 2-3 деления под нея или на мен термостата ми е за смяна вече но нека кажат хора които имат punto jtd Много благодаря
            Смени си термостата и вече няма да имаш проблема.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              за колегата с температурата значи на мен като ми загрее колата темп отива на средата точно и не мърда от там до сега не е мърдала нагоре
              Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
              Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.

              http://www.snimka.bg/album.php?album_id=146239

              Коментар


                #22
                След сваляне на разпределителния вал се видя ,че нещата не са Ок както си мислехме впредвид доброто поведение на колата.Брата беше забелязал едно тракане на моменти в клапаните и реши да сменя пулове,но като извадихме "чашките",четири от тях са с нацепен и надигнат метал ,там където е контакта със клапаните.В това състояние Пунтото е минало 2000км. Пиша това за да се изгладят нещата и да се знае както колегите предположиха,че не е безопасно прехвърлянето на ремъка А за отношението на италианеца към колите пак казвам нямам думи,отзад няма грам феродо ,барабаните яко вкопани,отпред такъв ръб на дисковете не бях виждал,дебелина 13.6мм. при мин.допуск 18.2мм. Но всичко полека си идва на мястото и италианката до сряда ще е в кондиция. Хайде със здраве

                Коментар


                  #23
                  Le Transporteur написа:
                  След сваляне на разпределителния вал се видя ,че нещата не са Ок както си мислехме впредвид доброто поведение на колата.Брата беше забелязал едно тракане на моменти в клапаните и реши да сменя пулове,но като извадихме "чашките",четири от тях са с нацепен и надигнат метал ,там където е контакта със клапаните.В това състояние Пунтото е минало 2000км. Пиша това за да се изгладят нещата и да се знае както колегите предположиха,че не е безопасно прехвърлянето на ремъка А за отношението на италианеца към колите пак казвам нямам думи,отзад няма грам феродо ,барабаните яко вкопани,отпред такъв ръб на дисковете не бях виждал,дебелина 13.6мм. при мин.допуск 18.2мм. Но всичко полека си идва на мястото и италианката до сряда ще е в кондиция. Хайде със здраве
                  Пусни малко снимки да изплакнем очите
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #24
                    И аз имам молба за малко снимки, че ме интересува как изглеждат тея чашки
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #25
                      Намерих шайба и преди малко даже я палнахме :D Големи благодарности към всички които ми помогнаха или просто бяха съпричастни ето тук http://www.snimka.bg/album.php?album_id=166302 няколко фотоса на пейзажа в гаража...

                      Коментар


                        #26
                        Колега, извинявай за офф-а, но ако искаш заповядай на някоя от срещите в сряда да се видиш и с останалите от Русенския клуб.
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #27
                          Le Transporteur написа:
                          Намерих шайба и преди малко даже я палнахме :D Големи благодарности към всички които ми помогнаха или просто бяха съпричастни ето тук http://www.snimka.bg/album.php?album_id=166302 няколко фотоса на пейзажа в гаража...
                          Благодаря за снимките А снимки на пукнатите чашки имаш ли? И евентуално какво сте сменили по двигателя за да се оправи?...и един последен въпрос, ако може Какво точно беше тракането и кога се появяваше?Благодаря предварително
                          _______
                          146 JTD

                          Коментар


                            #28
                            tyson написа:
                            Колега, извинявай за офф-а, но ако искаш заповядай на някоя от срещите в сряда да се видиш и с останалите от Русенския клуб.
                            Не виждам ОФФ ,а мъжка приказка :D .Благодаря за поканата Доколкото си спомням се събирате в Стриит пъба или бъркам.За съжаление Пунтото вече не е в Русе ,брат ми си тръгна за Италия и дори снощи е пристигнал благополучно.А това означава добре свършена работа ,това ме радва. Хайде със здраве!

                            Коментар


                              #29
                              trustworthy написа:
                              Le Transporteur написа:
                              Намерих шайба и преди малко даже я палнахме :D Големи благодарности към всички които ми помогнаха или просто бяха съпричастни ето тук http://www.snimka.bg/album.php?album_id=166302 няколко фотоса на пейзажа в гаража...
                              Благодаря за снимките А снимки на пукнатите чашки имаш ли? И евентуално какво сте сменили по двигателя за да се оправи?...и един последен въпрос, ако може Какво точно беше тракането и кога се появяваше?Благодаря предварително
                              Колега ,качил съм фотоси на една от чашките. Сменихме чашките и разбира се пуловете за центровка на клапаните.Ремъчната шайба я сменихме защото при развиването ,болта повлече шайбата и се отчупи зъба (наснимките се вижда),който центрова и осигурява спрямо вала.По ремъчната група също сменихме всичко,изобщо стана досто добро обслужване на Фиатчето Тракането се чуваше в клапаните ,но на моменти ,не постоянно. Хайде със здраве

                              Коментар

                              Working...
                              X