Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо пуши при ниски обороти?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе ей, не се гаври с дебитомера - казах ти да го почистиш с обезмаслител и след това да го минеш със спирт.ВД 40 е мазен и си представи как ще полепнат след това бързо-бързо прах и мръсотия.

    Коментар


      #17
      ок, ще го чиста със спирт и утре дано литна
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        почистих го, монтирах го иииии - ЗАПАЛИ направих едно кръгче и си върви нормално, може би тепърва ще се доразработва, ще видим, поне си изчистих двг-то, посмених си проблемните елементи, остана само семеринга на разпределителния вал, но - после.... сега пак имах излизане и като че ли, абе една идея по-добре се държи колата.. дано не е било напразно цялата работа...а иначе ми стна странно, че делиотмерът ми е Бош, произведен в Германия, за това се чудя дали е бил сменян Безаварийно, колеги!!! :D
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #19
          Според мен пуши. понеже няма напълно изгаряне на нафтата. Може да е от лоша нафта ли.. При мен не пуши въобще, единствено ако му направя 5-та 3-та
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #20
            пардон за тъпия въпрос - при 1,7ТД на палиото има ли такава гад/дебитомер/ и къде живее евентуалише?/ питам щото при демонстрирания разход до момента от тази машина съм готов да лъсна със шкурка 2000 и изпускателния колектор отвътре ако трябва/най -озадачаващото за мен поведение на двигателя до момента е "забиването на муцуната" точно при оборотите в които би трябвало да развърти оптималната си мощност /2- 2 500/ - да не би верно да е от дебитомера?
            палио викенд 1,7 ТД

            Коментар


              #21
              Палиовод написа:
              пардон за тъпия въпрос - при 1,7ТД на палиото има ли такава гад/дебитомер/ и къде живее евентуалише?/ питам щото при демонстрирания разход до момента от тази машина съм готов да лъсна със шкурка 2000 и изпускателния колектор отвътре ако трябва/най -озадачаващото за мен поведение на двигателя до момента е "забиването на муцуната" точно при оборотите в които би трябвало да развърти оптималната си мощност /2- 2 500/ - да не би верно да е от дебитомера?
              Няма дебитомер!
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар

              Working...
              X