Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смазване на ГНП и проблема по загасването-появи се отново

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Sven написа:
    Ами относно проблема с първоначалното палене и гаснене, може да е някъв датчик или нещо подобно, защо не го прегледа на компютър...
    Не съм го прегледал на компютър защото този автомобил по принцип много трудно се връзва с комп.Гасненето си го знам от какво е остава само да локализирам мястото от където поема въздух.Клапана за невръщане на горивото в резервоара е в ход на поставяне заедно с преглед на маркучите между дюзите за излишната нафта така и тапичката на 4 цилиндър.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Това с маслото го правих веднъж. Майсторът, който ми проверява дюзите, каза че нашите Lukas-помпи са с лагери (а с какво са другите-втулки?!) и те не могат да се смазват, защото нафтата ни е суха. Било хуваво периодично на няколко месеца на резервоаер нафта да се слага до 2л двутактово масло.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Не съм го прегледал на компютър защото този автомобил по принцип много трудно се връзва с комп.
        Виж тук не си прав. Причината е или в компа или в субекта. Напротив, страшно много информация изкача. Има различни портове. Един пример, търсихме порта за airbag налетяхме на мотора и се започна номер на мотора година месец, помпа модел номер, ъгли на помпата и т.н. и нещеш ли стигна до проблем в дебитомера. Сакън, извади куплунга момчето, пръска го със спрей и отново. Грешката изчезна. После го пусна на мерене, запалих колата и при подаване на газ се виждаше как потока на въздуха се увеличава-мери, виж колко трябваше да бъде при дадени обороти, никой не ти казва (и това сигурно го пише някъде). Та колеги, доста неща могат да се видят и при нашите коли.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Днес е пръвия ден с клапан за горивото който го предпазва от връщане в резервоара и първите впечатления са,че автомобила не загасва при палене след престой от 8-9 часа.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Дано това да ти е бил проблема въпреки, че се съмнявам - в гумената круша също има две клапанчета и не се допуска връщане на нафта. При това положение клапаната ти е излишен. Минал съм по този път с допълнителния клапан - при мен ефект нямаше, когато имах проблеми.

            Коментар


              #21
              doofiat написа:
              Това клапанче ми го сменяха преди месец, но не знам колко струва. Аз нямах този проблем, който описваш. Общо със оправяне на подкачващата помпа ми излезе около 200 лв.Този клапан поред мен не обикновен. А според теб как ше действа този клапан - само в едната посока ли и в коя по-точно?
              Доколкото разбрах от предишните ти отговори проблема ти не е бил същия като моя.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Tornado написа:
                doofiat написа:
                Това клапанче ми го сменяха преди месец, но не знам колко струва. Аз нямах този проблем, който описваш. Общо със оправяне на подкачващата помпа ми излезе около 200 лв.Този клапан поред мен не обикновен. А според теб как ше действа този клапан - само в едната посока ли и в коя по-точно?
                Доколкото разбрах от предишните ти отговори проблема ти не е бил същия като моя.
                Оффф то един ли бе да го опишеш :D :D :D

                Коментар


                  #23
                  doofiat написа:
                  Tornado написа:
                  doofiat написа:
                  Това клапанче ми го сменяха преди месец, но не знам колко струва. Аз нямах този проблем, който описваш. Общо със оправяне на подкачващата помпа ми излезе около 200 лв.Този клапан поред мен не обикновен. А според теб как ше действа този клапан - само в едната посока ли и в коя по-точно?
                  Доколкото разбрах от предишните ти отговори проблема ти не е бил същия като моя.
                  Оффф то един ли бе да го опишеш :D :D :D
                  То и на пръскалките за чистачките има клапанчета ама като помирисаха течностите които се предлагат на пазара в България и СПЕКОХА,а какво остава за клапанчетата в гумената круша.Горката тя ако знаеше какво гориво минава през нея щеше да се замисли дали да го пусне изобщо.И в момента така и става от нашите перфектни горива ни протекоха на всички авансаторите,после клапанчетата за осигуряване на невръщане на горивото в резервоара и те започнаха да го пускат/изтърват/.После идва ред на скъсаните мембрани и други подобни каучукови изделия в ГНП.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Tornado написа:
                    Днес е пръвия ден с клапан за горивото който го предпазва от връщане в резервоара и първите впечатления са,че автомобила не загасва при палене след престой от 8-9 часа.
                    Трети ден вече и няма проблеми с паленето.Слагайте си клапани колеги.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Започна се отново това загасване.Ако преди да запаля напомпя с гумената круша не загасва.Сериозно се замислям вече за електрическа помпа която да подкачва горивото с едно реле за време.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Днес отново пипнах тук там по горивната система и сега ще очаквам резултат.Ако не се оправи направо бутам излишното гориво от дюзите в една бутилка и затапвам там където е било.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар

                        Working...
                        X