Докато чета темите в раздел Дизели и се чудя от какво автомобила от подписа продължава да гасне след продължителен престой при първоначално запалване изникна един друг въпрос,но преди да го задам искам да споделя следните няколко дейности които са извършени с цел локализиране на проблема.1.Подменен авансаторен клапан.2.Подменени маркучета за излишното гориво между дюзите включително и тапичката на 4 цилиндър.3.Поставяне на скоби на всички места където липсват такива.4.Проверка на всички съединения по пътя на горивото.5.Проверка на сондата на резервоара и съединенията към нея.Неизвършени дейности са подмяна на уплътнителните пръстени /дифтунги/ при подмяната на горивния филтър.Поставянето на допълнителен клапан против връщане на горивото в резервоара.Ако някой се досеща нещо което съм пропуснал да пише.И въпроса който ме интересува е как е осигурено смазването на ГНП Лукас с масло което трябва да се проверява или по друг начин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смазване на ГНП и проблема по загасването-появи се отново
Collapse
X
-
Смазването на ГНП Лукас се извършва от нафтата - мазна е.Преди време бях писал за една безумица, на която се хванах и направих. Беше ми препоръчана от майстор в Сервиз Супер дизел - на 15 литра масло в резервоара сложих 3 литра обикновено, евтино (по 4 лв литъра) българско масло.Резултата беше само липса на плаващи обороти на свободена след ускорение. Идеята беше именно да се прочистят лагерчетата на помпата. Според мен трябва дизелджия (Николай от Ямбол) да провери дали клапанчето за обратна нафта на помпата не е сдало багажа.
-
малко не разбрах как на 15литра масло си сложил 3 ??? и аз съм чувал че се слагало двутактово масло да смазва помпата но съм чувал нещо от сорта 250мл на един резервоар нафта и се чуда да си сложа ли и дали има опасност да се позадръсти горивния филтър или нещо подобно? Някой друг правил ли е тези опити?
Коментар
-
doofiat написа:Смазването на ГНП Лукас се извършва от нафтата - мазна е.Преди време бях писал за една безумица, на която се хванах и направих. Беше ми препоръчана от майстор в Сервиз Супер дизел - на 15 литра масло в резервоара сложих 3 литра обикновено, евтино (по 4 лв литъра) българско масло.Резултата беше само липса на плаващи обороти на свободена след ускорение. Идеята беше именно да се прочистят лагерчетата на помпата. Според мен трябва дизелджия (Николай от Ямбол) да провери дали клапанчето за обратна нафта на помпата не е сдало багажа.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Смазване на ГНП Лукас и проблема по загасването.
Tornado написа:И въпроса който ме интересува е как е осигурено смазването на ГНП Лукас с масло което трябва да се проверява или по друг начин.Strabex написа:малко не разбрах как на 15литра масло си сложил 3 ??? и аз съм чувал че се слагало двутактово масло да смазва помпата но съм чувал нещо от сорта 250мл на един резервоар нафта и се чуда да си сложа ли и дали има опасност да се позадръсти горивния филтър или нещо подобно? Някой друг правил ли е тези опити?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Tornado написа:doofiat написа:Смазването на ГНП Лукас се извършва от нафтата - мазна е.Преди време бях писал за една безумица, на която се хванах и направих. Беше ми препоръчана от майстор в Сервиз Супер дизел - на 15 литра масло в резервоара сложих 3 литра обикновено, евтино (по 4 лв литъра) българско масло.Резултата беше само липса на плаващи обороти на свободена след ускорение. Идеята беше именно да се прочистят лагерчетата на помпата. Според мен трябва дизелджия (Николай от Ямбол) да провери дали клапанчето за обратна нафта на помпата не е сдало багажа.
Коментар
-
doofiat написа:П.С. Колега, номера с маслото се прави така като го описах по-горе - има 15 литра нафта в резервоара и си купуваш 3 тубички от по литър обикновено българско масло. Сипваш маслото вътре в резервоара и караш. Колата нито пушеше, нито имаше странични ефекти. След смяната на горивния филтър нямаше особена разлика.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:doofiat написа:П.С. Колега, номера с маслото се прави така като го описах по-горе - има 15 литра нафта в резервоара и си купуваш 3 тубички от по литър обикновено българско масло. Сипваш маслото вътре в резервоара и караш. Колата нито пушеше, нито имаше странични ефекти. След смяната на горивния филтър нямаше особена разлика.
Коментар
-
Sven написа:Ами относно проблема с първоначалното палене и гаснене, може да е някъв датчик или нещо подобно, защо не го прегледа на компютър...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар