Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перки при прекомерно загряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    да, наистина е по-логично първо да го проверя само, понеже съм скаран с токовете, какво да му проверя, как да наглася мултицета, съпротивление, предполагам, но на колкоа и още нещо, къде се намира въпросния температурен изключвател
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #17
      Провери го, но щом се е залющил както писа по-горе няма смисъл да се циганиш за 20 лв.Все пак това е важен елемент.

      Коментар


        #18
        не, аз ще го сменя най-вероятно, но поне ако работи, ще ми е знак, че проблема е някъде другаде пп а да ви споделя, понеже сега си карам колата без събирателя над радиатора, който е и без маркуча, демек, смуче въздух директно от кутията на филтъра и звукът е много по-готин, чува се по-отчетливо турбото, а и върви повече(много е спорно де) , но си представям, как ще е със спортен филтър и една хубава изпускателна система - ех, мечтии, но нека се завръщам към проблемите.....
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #19
          Готово, колеги :D оправих си колата, като се има впредвид, че я кара така още предишния й собственик, мисля, че вече ще й е по-леко...от Стамболийски си взех частта, моята беше заминала - 27лв с отстъпката (само споменах за форума и ми я направиха)само че новата част е за 50 ома, а старата беше за 30 - той каза, че няма да има проблем сега я запалих на място, след като смених частта, загря и на малко преди средата включи лееекинко перките много се зарадвах а вчера на една черта над средата - нищо!еми, това е, Благодарности към всички за помощта!!! :D довечера само ще погледна реостата за втората степен да не би и той да се е закъсал... Поздрави и лек ден!!!
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20
            BEX---GT---TDi написа:
            довечера само ще погледна реостата за втората степен да не би и той да се е закъсал...
            Добре де, пак има нещо тъмно в тая работа. Ако всичко е ОК, би трябвало и двата вентилатора да ти работят едновременно с ниски обороти - това е 1ва степен. 2ра степен е когато двата вентилатора работят, отново едновременно, но на максимални обороти. Така че задължително си погледни нещата и по другия вентилатор.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #21
              да, да, явно не съм се изказал като хората :D и двата работеха на ниски обороти, а преди, втората, когато само работеше - и двата - на високи обороти а, сего погледнах другия реостат, за втората степен - той е чисто нов - от тези зелените, така че вече там всичко е наред.....пп после направих фаталната грешка да си сваля капака дето крие двг-то и ми се дорева при втори и трети цилиндър - ЛОКВИ от масло, после установих, че маркуча, който влиза в капака на лапаните е скъсан и пляка на поразия, това добре, ами днес, като си форисрвах, докато загрее и гледам отзад и то синее, лекичко, и се чууудя откъде пък синее, дано не е голям проблема.... май ще ми се размине боядисването на капака и калника тааа - влиза в бокса....
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #22
                Ъ, споко бе колега това е одушника на картера. За синкавото бих ти препоръчал мерене на компресия, за да се види дали е фатално или са гумички на клапаните.Как ти е разхода на масло?Колега ти май си се ошашкал, яко! Умната ей и не се втилясвай, че ще те викам на очна ставка

                Коментар


                  #23
                  хехе, е не съм се ошашкал, ама до сега само си карах и не я заглеждах, пък сега нищо взех да се вглеждам....еми, сега като се замисля, може и да е този маркуч, ама щом има локвички, а и аз го виждам как църка(по-скоро бълбучи), не знам, ще го сменя де, няма начин, ама е на гадно място и сиг ще ми искат повечко парички. Иначе пък разхода на масло не е фрапиращ - около половин литър съм долял до сега - 5000км - е не е и малък, но пък знам за семеринга на разпр. вал, че ми е заминал...(пък и след спиране си има две-три локвички отдолу, но явно едната е от въпросния маркуч)нека сега я сервизирам хубаво, пък после ще видя за синкавия пушек...не мисля, че е нещо сериозно, защото си върви както винаги, и пали на четвърт оборот, мощност също си има, както винаги тези гумички, скъп ли е ремонта за смяната им поздрави!!! :D
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #24
                    Гумичките са около 30-тина лв., но за смяната само на тях не знам какво ще ти вземат.

                    Коментар


                      #25
                      говорих с един автотърговец, приятел де и той каза, че проблема с пушека може да е от стария горивен филтър, та първо него ще сменя на около 20-25х км е дано е това
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #26
                        BEX---GT---TDi написа:
                        говорих с един автотърговец, приятел де и той каза, че проблема с пушека може да е от стария горивен филтър, та първо него ще сменя на около 20-25х км е дано е това
                        Това за мен е лека заблуда. Не виждам, какво общо има горивният филтър с пушенето?! Виж, ако става въпрос за въздушен филтър, тогава е малко по-различно.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #27
                          еми, тия дни ще го сменя и ще видим какво ще се получи...благодаря за съветите!!! :D
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #28
                            Аз лично сменям горивния филтър на всяка смяна на маслото.

                            Коментар


                              #29
                              BEX---GT---TDi написа:
                              еми, тия дни ще го сменя и ще видим какво ще се получи...благодаря за съветите!!! :D
                              Според производителя горивният филтър се сменя на 20000км. В България да речем, че нафтата е по-кофти... да се сменя на около 15-16. Ако се сменя на всяка смяна на маслото за мен си е чисто даване парите на вятъра. Мисля да пробам да избутам с моя втора зима пък да видим...
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                аз откакто съм я купил не съм го сменял - към 6000км съм минал, а като я взех филтъра беше на 12-13 май....абе, не знам сега трябва да го сменя него, маслото и филтрите, два спукани маркуча - въпросния и един преди нафтовия филтър, темността на хидравликата, накладките.... извън това да си боядисам предния капак и калника и да направя едни преливки отзад и ще бъда доволен, ако го свърша до края на лятото като я отсервизирам, ще напиша какво е станало - дали се е махнал синкавия пушек(той едва се забелязва, много е малко) пп между другото в книгата на Хайнес пиши, че горивният филтър се сменя на 15к км и е написано точно как става, да не говоря, че пише и нещо за оттичане на някаква вода от него на всяка смяна на маслото - водят го махане на въздуха от филтъра - става чрез развиване на разни болтове, палене - на стр 408 vol1 го пише - за пръв път виждам такова нещо
                                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                                e30 forever!

                                Коментар

                                Working...
                                X